Mitä jäisit ikävöimään elämästä, kun itsestä aika jättää, jos ei lasketa mukaan läheisiä ihmisiä?
Kukaan ei elä ikuisesti ja se on harmi. Ite jäisin ikävöimään hyviä tv-sarjoja esim. Kauniita ja Rohkeita, joita ei koskaan näe miten jatkuvat mikäli siis tulee vielä silloin, kun oon vanha.
Kommentit (30)
Tuskinpa jään kaipaamaan mitään, jos ei niitä läheisiä ja rakkaita lasketa. Korkeintaan ehkä musiikkia, alkoholia ja seksiä, mutta nekin on aika turhia.
Mulla ei ole yhtään kaveria, puolisoa, lapsia eikä muitakaan läheisiä. Enpä oikein jäisi mitään kaipaamaan, kun ei elämällä ole mulle muuta tarjottavaa kuin jatkuva yksinäisyys. Luulisin että sitten kuollessa pääsee tästäkin tuskasta eroon.
Calvadosta. Jäisin kaipaamaan vuosikerta-calvadosta.
M 45
Viinaa, pi*lua, uhkapelejä ja tupakkaa.
Kiitos nauruista, ap. Enpä osannut odottaa tällaista vastausta.
Porkkanakakkua, irtokarkkeja, fresita kuoharia, ystäviä, koiria, läheisiä, rakasta puolisoa, kauniita vaatteitani, matkustelua, ravintola illallisia, työtäni, shoppailua, uintia, laskettelua, rannalla olemista, vuohenjuustoa, briejuustoa, mansikoita. Nämä tuli ensimmäisenä mieleen.
Jäisin kaipaamaan Robinin muotoilemia eriparisia kumisaappaita.
Harmittelisin että missaisin tulevat tieteelliset läpimurrot, erityisesti tähtitieteen alueella. Arkielämästä tuskin jäisin kaipaamaan mitään, ellei nyt sitä oteta lukuun sitä, että en varmaan koskaan saa luettua läpi valtaisaa kirjakokoelmaani.
Voitko perustella alapeukun? Hyvää vain tarkoitin.