Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petin miestäni ja en kadu.

Vierailija
10.12.2013 |

Olen 26v, naimisissa. Mies jonka kanssa petin, on 20-vuotias, hyvännäköinen, hoitoalalla. Omaa melko erilaiset arvot kuin oma mieheni.

Saa saarnata, että olen pilannut hyvän ja kestävän parisuhteen ja suostunut parikymppiselle kundille panopuuksi. Tiedän itse ettei se ihan noin ole.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 12:22"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 00:27"]

Oletko itsekin hoitoalalla? Sellaista suomea kirjoitat että todennäköisesti olet amis.

[/quote]

En ole hoitoalalla. Amis kylläkin olen, jos tarkoitat että on käynyt ammattikoulun.

ap.

[/quote]

Amis on puhekieltä.

Maisteri

Vierailija
42/48 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 21:57"]

Olen 26v, naimisissa. Mies jonka kanssa petin, on 20-vuotias, hyvännäköinen, hoitoalalla. Omaa melko erilaiset arvot kuin oma mieheni.

Saa saarnata, että olen pilannut hyvän ja kestävän parisuhteen ja suostunut parikymppiselle kundille panopuuksi. Tiedän itse ettei se ihan noin ole.

[/quote]

Et ole pettänyt miestäsi. Olet pannut toista miestä.

Toisaalta jos lähdet toisen miehen matkaan! Sitten sinä totisesti olet pettänyt miestäsi! Eikä Jumala anna armoa sellaisille naisille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 05:48"][quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 00:52"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 00:08"]

Jos olisin sun mies niin hakkaisin tämän rakastajsi ihan tuusanmuusaksi. Olen vapaaottelija ja todella tarkka siitä, kuka tai mikä vaimoni sisäässä käy. Jos vaimo käuttäytyy yleisesti liian hutsuksi niin pistäisin asuntooni tavallaan "vangiksi". Selkään en antaisi vaan paukuttaisin mieluummin näitä dorkia, jotka uskaltaa lähetyä vaimoani.

T: Hakkaaja

[/quote]

Siinä se oikea idiootti on. Yksi esimerkki mitä ne vapaaottelijat ja voimalijat ovat, päässä ei liiku muuta kuin kivikautisen apinamiehen ajatuksia. Et sä idiootti täjua, sillä kundilla on jotin sellasta annettavaa jota sulla ei ole, ei ole koskaan ollut eikä koskaan tule! Kateellinen mulkku, ei osaa kuin mahdollisesti kamppailla, jos sitäkään, sillä ei se harrastaminen vielä tarkoita, että pätevä edes siinä. Kyllä se varmaan vituttais tietää kun joku kykenevä hoitelis sun muijas ja sä saatanan pikkulli itkisit surkeuttasi, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis!

Olet todellinen lajisi suurlähettiläs, idiootti ja niin vitun tyhmä et kehtaa sen vielä päästää suustaan!

[/quote]

Voit inistä ihan rauhassa kyyhkyläinen.

[/quote]

Mä oon samaa mieltä ku mies, että sitä joka makaa toisen miehen vaimon kanssa, vedetään lättyyn.

Vierailija
44/48 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kerran suorittanut yhdynnän tähän mieheen?

Millainen naiskuva sinulla on, jos mies ei ole panopuu ja sinä et ole metsuri.

Minusta naisten pitäisi herätä ajattelemaan oikein.

Vierailija
45/48 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panopuuta käytetään myös marttyyrimäisissä tilanteissa. Etenkin, kun tämä tilanne kehittyy nyt viikolla tai kahdella. Mies pian kertoo että ei haluakaan suhdetta.

Silloin nainen usein alentaa itsensä ja heittää panopuukortin. Yhyy olinkin vain panopuu sinulle.

VAIKKA MOLEMMAT VETELIVÄT PÄIN HONKIA JA NAUTTIVAT SIITÄ.

Samalla mies tuntee syyllisyyttä panopuukortista ja epäilee tämän naisen orgasmien todellista laatua. Omaa kykyään suorittaa yhdyntää kylmään kovaan puuhun. Hän saattaa masentua ja juoda ja itkeä itsensä uneen. Onko se teistä oikein?

T: 11cm mies

Vierailija
46/48 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lukemaan kirjan "Revitty sydän". Antaa ajattelemisen aihetta niin pettäjille kuin petetyillekin. Järkevää ja tunnistettavaa asiaa ilman moralisointia. Tunneyhteyden katoaminen parisuhteessa on suurin syy pettämiseen.

Jos olisin tämän kirjan lukenut aikaisemmin, olisin monelta murheelta säästynyt.

T. Petetty ja pettäjä

Vierailija
47/48 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 22:16"]

No millaiset arvot miehelläsi on? Entä rakastajallasi? Tai sinulla?

[/quote]

Mies on aika kiinnostunut rahasta ja ajattelee usein asioita rahan kautta. Melko materialistiset arvot. Lasten hankinnasta ja lemmikeistä on ollut paljon erimielisyyttä, koska ajattelee näissä asioissa ihan eri tavalla. Ehdottanut mm. lemmikkieni lopettamista, koska haluaisi "erilaisia tilalle" ja se todella sattuu. Lapsiin liittyvistä asioista en viitsi kirjoittaa, mutta siihenkin liittyvät asiat joita on sanonut sattuu todella. Halusi isot kirkkohäät, koska oli tärkeää näyttää suvulle ja koska äitinsä halusi. Itse en olisi halunnut sellaisia ollenkaan.

"Rakastajalla" on paljon pehmeämmät arvot, kuten minullakin.

[/quote]

Tiesitkö tämän kaiken mennessäsi naimisiin? Jos tiesit, niin miksi menit silti naimisiin? Ja jos et tiennyt, niin miksi ihmeessä et? Sanoit myös, että sinusta tuntuu, että mies ei jaksa sinua. Miten niin tuntuu? Ettekö te puhu toisillenne? Miksi ihmiset eivät puhu asioista? Puhumattomuus tuhoaa minkä tahansa suhteen.

Vierailija
48/48 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on hölmöjä kun miettivät asioita liikaa sen sijaan että nauttisivat!!!Ei ne teidän ukot teitä baarissa mieti ku muita naisia iskevät!