Petin miestäni ja en kadu.
Olen 26v, naimisissa. Mies jonka kanssa petin, on 20-vuotias, hyvännäköinen, hoitoalalla. Omaa melko erilaiset arvot kuin oma mieheni.
Saa saarnata, että olen pilannut hyvän ja kestävän parisuhteen ja suostunut parikymppiselle kundille panopuuksi. Tiedän itse ettei se ihan noin ole.
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 22:16"]
No millaiset arvot miehelläsi on? Entä rakastajallasi? Tai sinulla?
[/quote]
Mies on aika kiinnostunut rahasta ja ajattelee usein asioita rahan kautta. Melko materialistiset arvot. Lasten hankinnasta ja lemmikeistä on ollut paljon erimielisyyttä, koska ajattelee näissä asioissa ihan eri tavalla. Ehdottanut mm. lemmikkieni lopettamista, koska haluaisi "erilaisia tilalle" ja se todella sattuu. Lapsiin liittyvistä asioista en viitsi kirjoittaa, mutta siihenkin liittyvät asiat joita on sanonut sattuu todella. Halusi isot kirkkohäät, koska oli tärkeää näyttää suvulle ja koska äitinsä halusi. Itse en olisi halunnut sellaisia ollenkaan.
"Rakastajalla" on paljon pehmeämmät arvot, kuten minullakin.
[/quote]
Kai sä nyt tajuat, etteivät ne sun äijäsi arvot siitä mihinkään pehmeämpään suuntaan muutu, jos sä käyt panemassa vierasta sälliä? Koittaisit nyt hoitaa sen suhteesi loppuun ja aloittaa sit seuraavan kanssa. Mut joo, omapa on murheesi.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 22:43"]
Muutama poitti AP:n persoonasta:
-et kunnioita miehiä
-sinulla on persoonallisuushäiriö, narsistisia taipumuksia
-olet itsekäs ja sinulla on patologinen tarve tuntea ainaista ihailua
[/quote]
Voi hyvin ollakin.
ap.
No anna palaa ap jos rakastaja tuntuu hyvältä. Eiköhän miehesi löydä jonkun jonka kanssa pitää kirkkohäänsä. Sinulla on nannaa nyt.
Minullakin patologinen tarve tulla ihailluksi. Miten siitä pääsee eroon? Terapialla?
Älä kerro, siitä alkaa koko jäljellä olevan yhteisen aikanne kestävä tauti, suhde ei tule koskaan olemaan enää kaunis. Pettäjä varman voi unohtaa tekonsa ja antaa itselleen anteeksi, petetty ei. Mielestäni kannattaisi jättää miehesi mutta ei silloinkaan kertoa pettämistä.
Oletko itsekin hoitoalalla? Sellaista suomea kirjoitat että todennäköisesti olet amis.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 00:08"]
Jos olisin sun mies niin hakkaisin tämän rakastajsi ihan tuusanmuusaksi. Olen vapaaottelija ja todella tarkka siitä, kuka tai mikä vaimoni sisäässä käy. Jos vaimo käuttäytyy yleisesti liian hutsuksi niin pistäisin asuntooni tavallaan "vangiksi". Selkään en antaisi vaan paukuttaisin mieluummin näitä dorkia, jotka uskaltaa lähetyä vaimoani.
T: Hakkaaja
[/quote]
Siinä se oikea idiootti on. Yksi esimerkki mitä ne vapaaottelijat ja voimalijat ovat, päässä ei liiku muuta kuin kivikautisen apinamiehen ajatuksia. Et sä idiootti täjua, sillä kundilla on jotin sellasta annettavaa jota sulla ei ole, ei ole koskaan ollut eikä koskaan tule! Kateellinen mulkku, ei osaa kuin mahdollisesti kamppailla, jos sitäkään, sillä ei se harrastaminen vielä tarkoita, että pätevä edes siinä. Kyllä se varmaan vituttais tietää kun joku kykenevä hoitelis sun muijas ja sä saatanan pikkulli itkisit surkeuttasi, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis!
Olet todellinen lajisi suurlähettiläs, idiootti ja niin vitun tyhmä et kehtaa sen vielä päästää suustaan!
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 00:52"]
Jos olisin sun mies niin hakkaisin tämän rakastajsi ihan tuusanmuusaksi. Olen vapaaottelija ja todella tarkka siitä, kuka tai mikä vaimoni sisäässä käy. Jos vaimo käuttäytyy yleisesti liian hutsuksi niin pistäisin asuntooni tavallaan "vangiksi". Selkään en antaisi vaan paukuttaisin mieluummin näitä dorkia, jotka uskaltaa lähetyä vaimoani.
[/quote]
Siinä se oikea idiootti on. Yksi esimerkki mitä ne vapaaottelijat ja voimalijat ovat, päässä ei liiku muuta kuin kivikautisen apinamiehen ajatuksia. Et sä idiootti täjua, sillä kundilla on jotin sellasta annettavaa jota sulla ei ole, ei ole koskaan ollut eikä koskaan tule! Kateellinen mulkku, ei osaa kuin mahdollisesti kamppailla, jos sitäkään, sillä ei se harrastaminen vielä tarkoita, että pätevä edes siinä. Kyllä se varmaan vituttais tietää kun joku kykenevä hoitelis sun muijas ja sä saatanan pikkulli itkisit surkeuttasi, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis!
Olet todellinen lajisi suurlähettiläs, idiootti ja niin vitun tyhmä et kehtaa sen vielä päästää suustaan!
[/quote]
Voit inistä ihan rauhassa kyyhkyläinen.
Olen minäkin pettänyt miestäni useasti enkä kadu. Miksi pitäisi? Hän itse pihtaa seksiä eikä halua edes terapiaan, koska kuulemma syytä ei ole. Enkä minä aio olla se, joka rikkoo muuten hyvin toimivan perheen lapsilta.
nimim. seksiä aviomiehen kanssa viimeksi 2012 joulukuussa
Minäkin petin - kahdesti. Ja kerroin suoraan. Ja erosin miehestäni. Tuska, syyllisyys ja ahdistus tulevat pian, ja ne minä olen todella ansainnut.
Täällä kanssa yksi, kohta 40-vuotias, naimisissa oleva äiti, jolla on kymmenen vuotta nuorempi rakastaja. En saa kotona läheisyyttä, rakkautta enkä seksiä, joten siksi haen sitä muualta. Enkä minäkään kadu.
Yleensä rakastajan arvot ovat omiesi kanssa harmoniassa, pääasiassa siksi, että niin saa helpoiten...
Itsekin päädyin pettämään, mitä en olisi ikinä uskonut. Liittomme oli kriisissä, mies haukkui, oli aggressiivinen ja kontrolloiva. Kai alitajuisesti pyrin eroon hänestä, mikä tietysti on täysin väärä tapa, mutta olin jo hyvin masentunut siinä vaiheessa.
Päädyimme jatkamaan liittoamme, läheisyys joka oli kadonnut tuli ainakin takaisin pettämisen jälkeen. Kummatkin jotenkin ylirasittuneita, pienet lapset, ei juuri tukiverkkoja ja raskaat, vaativat työt. Mies käyttäytyi erittäin loukkaavasti minua kohtaan, joten pettämistä on sekin.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 22:00"]Minäkin, mutta kerroin. Nyt elämä on yhtä helvettiä ja se on minulle ihan oikein.
[/quote]
Oliko pettäminen kertaluonteista vai pitempään jatkunutta? Miten oikeutit pettämisen itsellesi mikäli et kadu asiaa? Kerroitko miehellesi katuvasi tapahtunutta?
T: samassa veneessä
[/quote]
Minä taas en kelpuuttaisi vapaaottelijaa, tai millään tavalla väkivaltaista ihmistä mieheksi, enkä edes rakastajaksi.
ap.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 00:27"]
Oletko itsekin hoitoalalla? Sellaista suomea kirjoitat että todennäköisesti olet amis.
[/quote]
En ole hoitoalalla. Amis kylläkin olen, jos tarkoitat että on käynyt ammattikoulun.
ap.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 00:52"]
[/quote]
[/quote]
Eli sinusta miehen ei pidä tuntea pahaa oloa tai edes myöntää kivikautisia "luonnollisia" ajatuksiaan?
On nimittäin täysin normaalia tuntea vihaa, jos esim paras kaveri on pikkujoulujen jälkeen vahingossa pannut rakasta.
Lainasin nämä molemmat tekstit jotta niitä voi vertailla keskenään. Huomaan samankaltaista ääliömäistä reagointia niin hakkaajan, kuin hakkaajalle suunnatussa kirjoituksessa.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 22:16"]
No millaiset arvot miehelläsi on? Entä rakastajallasi? Tai sinulla?
[/quote]
Mies on aika kiinnostunut rahasta ja ajattelee usein asioita rahan kautta. Melko materialistiset arvot. Lasten hankinnasta ja lemmikeistä on ollut paljon erimielisyyttä, koska ajattelee näissä asioissa ihan eri tavalla. Ehdottanut mm. lemmikkieni lopettamista, koska haluaisi "erilaisia tilalle" ja se todella sattuu. Lapsiin liittyvistä asioista en viitsi kirjoittaa, mutta siihenkin liittyvät asiat joita on sanonut sattuu todella. Halusi isot kirkkohäät, koska oli tärkeää näyttää suvulle ja koska äitinsä halusi. Itse en olisi halunnut sellaisia ollenkaan.
"Rakastajalla" on paljon pehmeämmät arvot, kuten minullakin.