Miten käyttäisit ylimääräisen 200e?
Kuvittele tilanne, että saisit ylimääräisen 200 euroa. Sitä ei saisi laittaa säästöön, eikä käyttää normaaleihin kuukausittaisiin laskuihin tai päivittäistavaroihin, vaan johonkin, mihin ei yleensä laita rahaa. Mihin käyttäisit sen?
Itse kävisin kampaajalla ja tilaisin jonkun ihanan Desigual-mekon tms. Ja joisin hyvässä kahvilassa cappuchinon, yksin.
Kommentit (24)
Kampaajalle myös ja ripsien ja kulmien värjäys. Kiva kevätpusero ja hyvä aurinkovoide kasvoille.
Antaisin vaikka naapurille, en ole vailla mitään.
Hankinnassa moottoripyörä kypärä nii siihen todennäköisesti.
Avaamalla arvo-osuustilin Nordnettiin ja sijoittamalla kustannustehokkaisiin indeksirahastoihin.
Vaihtoehtoisesti osta röösnii.
Miten niin ei saisi laittaa säästöön?
Jos ei rahaa saa laittaa säästöön, se ei ole rahaa.
Hammaslääkäriin tai sydämen ultraan.
Aika typerää, ettei voi laittaa laskuihin tai päivittäisostoksiin. Mitä tuollainen raha on?
Ostaisin vitamiineja, allergialääkkeitä, kissoille ja koirille matolääkkeitä jne apteekista. Siinä ei parisataa tunnu missään, kun alan oikeasti tavaraa kerätä.
Tampereelle hotelliin ja sukulaisia moikkaamaan siellä.
Jos ei saisi laittaa sijoituksiin, vaan ihan tuhlata pitäisi, niin ostaisin seksileluja minulle + miehelle.
Minäkin kävisin kampaajalla, loppurahalla ostaisin jotain vaatteita.
Uudet talvikengät ja lopulla sitten vähän uusia vaatteita, sukkia pitäisi uusia ainakin.
Varmaan ostaisin vaatteita. Olen pihi vaatteiden kanssa ja aika paljon reikäisiä ja hien polttamia yms siellä on joukossa.
Ostaisin itselleni vaatteita, jostain edullisesta paikasta. Tarvitsisin kipeästi alushousuja ja ihan perus trikoopaitoja kotikäyttöön. Kaikki on kuluneita ja reikäisiä, rahaa ei ole ollut uusia näitä. Onneksi olen ompelutaitoinen ja toimiva konekin löytyy eli voisin myös ostaa kankaita ja ommella itse.
Matkaan laittaisin