Mitä miehet ajattelee kun nainen hehkuttaa parisuhdetta ja miestä toistuvasti sosiaalisessa mediassa?
Kommentit (30)
Ex harrasti tuota ja se oli ärsyttävää. En halua että minusta puhutaan somessa yhtään mitään.
Tein tuota silloin kun oli alkoholiongelmaa ja kärsin psyykkisistä ongelmista. Nykyään lähinnä säälittää nämä julkisuuteen revityt miehet joiden kaikki tekemiset päivitetään. Pitäisin oman suhteeni ihan kahdenvälisenä enkä päivittäisi siitä mitään.
Ei ole hehkuttanut, mutta en pitäisi hyvänä. Tulee fiilis, että nainen hakee hvyäksyntää omailta kavereiltaa tms. Minulle parisuhde on kuitenkin intiimi asia, enkä halua siitä väärällä tavalla julkista. Jokainen tekoni ei ole performanssi, jolle kaivataan suurempaa yleisöä.
Vierailija kirjoitti:
Tietää että rakastaa :)
No ei tod. tiedä. Se mitä laitetaan someen, on esittämistä muille. Rakkaus osoitetaan suhteessa teoilla ja sanoilla kahden kesken.
Pariskunta illassa tuli tämmöinen pari vastaan. Pariskunta lisäsi minut illan päätteeksi omille listoilleen niin tulee nähtyä tuotakin puolta. Kaiken kaikkiaan epäterve suhde missä kumpikin vaikuttaa olevan riippuvaisia toisistaan. Mun tutka alkaa vilkuttaa liiallisesta rakkauspommituksesta.
Ajattelen, että toivottavasti vaimo ei lue sitä.
Ajattelen, että ei v**tu mikä idiootti ja jos olen se mies niin jätän naisen välittömästi. Näin on käynytkin. Yleensä varmistan kyllä etukäteen ettei kumppani roiku somessa koska sellainen huomionhaku kertoo heikosta itsetunnosta ja muutenkin jos ei ole parempaa tekemistä niin kyllä on elämä tyhjää. Joku saattaa tykätä, minä en.
Vierailija kirjoitti:
Ero on tuloillaan.
Toinen syy on kaksi läheisriippuvaista mitkä eivät saa toisistaan tarpeekseen.
Eräs tuttavanainen jakaa somessa oikeastaan vain parisuhdepäivityksiä. Tulee olo kuin parisuhde olisi hänelle pakkomielle ja ainoa onnellisuudenlähde.
Yleensä nainen lähtee seuraavana keväänä.
Eukkohan se haluaa ihan välttämättä mut saada kuvaan ja hymyn kera. Joka reissulta ja niitä reissuja tehdään koska some. Vituttaahan se suurimmalta osin.
Ihmetyttäisi, koska kumppanin yhtenä vaatimuksena on somettomuus.
Kerroin somessa tavattuni pitkän sinkkuuden jälkeen henkilön. En maininnut häntä nimellä. Mies sanoi päivitykseni ollen yhtä tyhjän kanssa, koska siinä ei ollut hänen nimeä.
Petyin, koska mielestäni se oli hyvä, eikä siihen nimeä tarvittu. Mies hehkutti sydämin yhden illan juttujaan heidän kuvien kautta ja kommenteissa. Minua kohtaan hän ei tehnyt yhtään elettäkään, koska en halunnut nimeäni somessa näkyviin.
Itken koska hyvä nainen jäi saamatta.