Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen ja seisokki

Vierailija
10.12.2013 |

Tuolta toisesta keskustelusta bongasin tällaisen.

"Olet poikaystäväsi mielestä haluttava ja siksi häneltä tulee äkkiä. Poikaystäväsi ei ole ihan helppoa pidätellä ja ajatella vaikkapa muita asioita vaan hän on kiihottunut saadessa Sinua ja siksi tulee nopeasti."

Eli tarkoittaako tämä sitä, että rumien kanssa kun ei seiso, eikä tule, niin vika onkin naisessa. Tähänkö niitä sinisiä seisontavakuutuksia otetaan?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 19:14"]

Tuolta toisesta keskustelusta bongasin tällaisen.

"Olet poikaystäväsi mielestä haluttava ja siksi häneltä tulee äkkiä. Poikaystäväsi ei ole ihan helppoa pidätellä ja ajatella vaikkapa muita asioita vaan hän on kiihottunut saadessa Sinua ja siksi tulee nopeasti."

Eli tarkoittaako tämä sitä, että rumien kanssa kun ei seiso, eikä tule, niin vika onkin naisessa. Tähänkö niitä sinisiä seisontavakuutuksia otetaan?

[/quote]

Minulla kostuu vain alle 16-vuotiaiden seurassa. Nuoret miehet aijai.

Vierailija
22/52 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 20:59"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 20:47"]

Se haluttavuus ei sitten aina ole naisen ulkonäöstä kiinni, voi olla käytöksestäkin. Exäni perusteli velttopippeliyttään riidoillamme, vaikka uskon sen johtuneen oikeasti niistä perinteisistä (alkoholi, tupakointi, vähäinen liikunta, mahdolliset toiset naiset) Kumma kyllä, itse olin aina märkä kuin tiskirätti, silloin harvoin kun hän suostui minuun koskemaan.

[/quote]

Mitä tarkoitat tuolla: "toiset naiset"?

[/quote]

No sitä että exäni haluttomuus saattoi johtua siitä että paneskeli muitakin. Mistäs minä sen tietäisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 21:56"]

Se haluttavuus ei sitten aina ole naisen ulkonäöstä kiinni, voi olla käytöksestäkin. Exäni perusteli velttopippeliyttään riidoillamme, vaikka uskon sen johtuneen oikeasti niistä perinteisistä (alkoholi, tupakointi, vähäinen liikunta, mahdolliset toiset naiset) Kumma kyllä, itse olin aina märkä kuin tiskirätti, silloin harvoin kun hän suostui minuun koskemaan.

[/quote]

[/quote]

No sitä että exäni haluttomuus saattoi johtua siitä että paneskeli muitakin. Mistäs minä sen tietäisin.

[/quote]

Ette halunneet toisianne. Eikai siihen sinisiä pillereitä tarvita, vaan kiinteä teinixi. Pelle.

Vierailija
24/52 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei kiihotu, syy on naisessa.

Jos nainen ei kiihotu, syy on miehessä.

Aamen.

Vierailija
25/52 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 22:24"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 21:56"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ette halunneet toisianne. Eikai siihen sinisiä pillereitä tarvita, vaan kiinteä teinixi. Pelle.

[/quote]

Nyt nukkumaan, huomenna on koulupäivä!

Vierailija
26/52 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 22:36"]

Aamen.

[/quote]

Mulle on opetettu, että vika on aina naisessa.

Vierailija
27/52 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 20:47"]Kumma kyllä, itse olin aina märkä kuin tiskirätti, silloin harvoin kun hän suostui minuun koskemaan.

[/quote]

Tuokin voi olla yksi syy. Eli jos on liian märkä ja/tai liian löysä, ei mies saa tarpeeksi stimulaatiota. Vaikka minulla ei mikään iso heppi olekkaan, niin joskus on ollut sellainen sänkykumppani, että tuntui kuin olisi kaksin käsin puristettu koko ajan varresta kiinni ;) Välillä taas tuntuu kuin heiluttelisi kasseja haaleassa vedessä. Eihän sitä silloin kovin nopeasti tule...

Vierailija
28/52 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
29/52 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 23:11"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 20:47"]Kumma kyllä, itse olin aina märkä kuin tiskirätti, silloin harvoin kun hän suostui minuun koskemaan.

[/quote]

Tuokin voi olla yksi syy. Eli jos on liian märkä ja/tai liian löysä, ei mies saa tarpeeksi stimulaatiota. Vaikka minulla ei mikään iso heppi olekkaan, niin joskus on ollut sellainen sänkykumppani, että tuntui kuin olisi kaksin käsin puristettu koko ajan varresta kiinni ;) Välillä taas tuntuu kuin heiluttelisi kasseja haaleassa vedessä. Eihän sitä silloin kovin nopeasti tule...

[/quote]

En usko että oli löysyydestä kiinni. Olin silloin vielä synnyttämätön ja tuo mies oli aika hyvin varustettu.

Vierailija
30/52 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 00:35"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 22:45"]

Aamen.

[/quote]

[/quote]

Totuus on, että jos mies ei kiihotu, syy on töissä tai muussa stressissä. Jos nainen ei kiihotu, syy on miehessä.

[/quote]

Hoho. Taas uusi hieno kommentti sutkausvihkoon. On näissä tulevaisuudentutkijoilla miettimistä. Ei saatana, hohohoho!

Vierailija
31/52 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse ole uskostasi. Vaan fysiikasta. Ja psykolgiasta. Pelle.

Vierailija
32/52 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä Sylvi teidän kanssanne. Taas te päädyitte samaan päätelmään kuin monissa muissakin asioissa: naisen on oltava haluttava, muuten mies ei toimi. Ja millainen on haluttava nainen? Jos ei ihan missi, niin lähes kuitenkin. Rumat älkööt vaivautuko.

Miten te kuitenkin selitätte sen, että rumillakin naisilla on lapsia ja varsin tyydyttävä seksuaalielämä? Ja pyhästä hengestä ei ole nainen tullut raskaaksi kuin kerran ja sekin jo pari tuhatta vuotta sitten. Olisikohan sillä mitään tekemistä, että henkisesti kypsät miehet osaavat katsoa ulkokuoren taakse ja arvostavat muita kvaliteetteja kuin kaunista kuorta?

Vierailija
33/52 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin niitä sinisä pillereitä sitten tarvitaan? Väitätkö, että mies haluaa riippumatta naisesta? Ettei ulkonäöllä ole mitään merkitystä?

Vierailija
34/52 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä vika mussa sitten on..Miesten mielestä olen kyllä haluttava ja kukaan ei ole halunnut jättää yhteen panokertaan, mutta kuitenkin lähes kaikkien miesten on vaikea saada kanssani..Olen mielestäni ihan tiukka, eli pimppalihakset on suhtkunnossa. Mutta..olen ihan liian märkä. Kun tulvii suorastaan yli joka kerta niin ei kai se miehestä tunnu kovin kiihottavalta kun ei ole tarpeeksi tunnetta sen takia :( Mikähän tohon sitten auttais..lattiamopilla kuivaksi?

Vierailija
35/52 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rumempi nainen, sitä enemmän tarvitaan sinisiä pillereitä. Asia selvä.

Vierailija
36/52 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edellinen jatkaa..kiimatipat on miehellä aina ja kulli kokoajan kovana seurassani. Mutta laukeaminen kestää ja kestää..ihan kamalaa, olen varmaan kamala lahna.

Vierailija
37/52 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen.

[/quote]

[/quote]

Totuus on, että jos mies ei kiihotu, syy on töissä tai muussa stressissä. Jos nainen ei kiihotu, syy on miehessä.

Vierailija
38/52 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 00:35"]

Aamen.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Juuri näin, vaikka nainen olisikin 20-30 kiloa ylipainoinen ja mies sporttinen tai normaalivartaloinen. Sen tosin unohdit, että mies on aina se joka saa aikaan naisen stressin, joten syy on silloinkin miehessä.

Vierailija
39/52 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten? No eipä ihme, jos ei tule. Miettii varmaan niitä sun entisiä.

Vierailija
40/52 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun ei seiso kunnolla

Naisesta johtuvia ongelmia: väärät hajut, rumuus, lahnaus, kemioiden kohtaamattomuus, liikaa karvoja...

Miehestä johtuvia ongelmia: pelko kullin koon riittävyydestä, muut stressiasiat, lääkitys, maha liian täynnä, liian kännissä, suorituspaineet...

Ratkaisuja:

Molemmat hoitaa hygienian ja karvoituksen, on ymmärtäväisiä toista kohtaan, antaa suuseksiä, pitää hyvää tunnelmaa yllä ja pitää mielen avoimena.