Kumpi teki "väärin"??
Miehen entisestä liitosta oleva poika tuli meille viikonloppu vierailulle.
Hän ja poikani halusivat mennä luistelemaan. Kun luistimia alettiin sovittamaan (Miehen pojalla oli omat luistimet mukana) niin kävi ilmi että miehen pojan luistimet olivat niin pienet että niihin ei mahtunut villasukka ja minun pojalleni ei mahtuneet viime talven luistimet.
No mies käski poikani sovittaa hänen poikansa luistimia jotka sopivat ja mies lähti ostamaan omallensa uusia. (ostaa aina kaikki urheiluvälineet pojalle)
Nyt eksä soitti vihaisena että ne luistimet eivät kuulu minun pojalle vaan tämän pojan pikkuveljelle (jonka isä mieheni ei ole) ja pyysi saada luistimet takaisin.
En antanut ja nyt tykittää koko ajan ilkeitä viestejä..
Kommentit (25)
onko pikkuveli miehesi lapsi? Jos ei niin ostakoot oma isä.
Ei ole pikkuveli miehen lapsi.. Nytkin sieltä on tullut viestiä että minä olen ahne ja pilasin heidän joulubudjetin yms.
Mies on työmatkalla enkä viitsinyt sitä skybessä häiritä moisella asialla.
ap
Jos miehesi on ostanut ne, niin saa antaa ne kenelle haluaa, kun kerran hankki jo sopivat luistimet pojalleen. Sen pienemmän lapsen oma isä hankkikoon omalle lapselleen luistimet.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 17:38"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 17:35"]Ap kertoi ensimmäisessä viestissään,että mies on aina ostanut kaikki urheiluvälineet pojalleen.Lukutaidotonta katkeraa porukkaa taas liikkeellä.huoh.
[/quote]
Puhui kylläkin preesenssissä. Ei siis sanonut että on aina ostanut. Pilkunviilausta joo, mutta ihan kuule ite alotit ja kateuskorttikin piti vielä sieltä heittää :-D:-D:-D
[/quote]
ap kirjoitti näin;
No mies käski poikani sovittaa hänen poikansa luistimia jotka sopivat ja mies lähti ostamaan omallensa uusia. (ostaa aina kaikki urheiluvälineet pojalle)
Itse ymmärrän lauseen niin,että on ostanut,ostaa ja aikoo ostaakin pojalleen urheiluvälineitä.Mielestäni siksi tässä asiassa ei ole mitään ihmeellistä,mies antakoon ostamansa luistimet kelle tahtoo.Miehen eksän käytös on kyllä todella tökeröä.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 17:24"]Miksi pikkuveljelle kuuluisi luistimet sen enempäää kuin pojallenikaan?
ap
[/quote]Siksi kun ne oli pikkuveljen luistimet, jos oikein ymmärsin viestiäsi.
[/quote]
Et ymmärtänyt, kyseessä oli miehen ostamat luistimet omalle pojalleen, ja mies antoi ne nyt uuden vaimonsa pojalle, ja ex halusi antaa ne samaiset luistimet omalle pojalleen, joka ei siis ole miehen poika.