Kyllä hirvittää laittaa lapset aamulla kouluun!
Itse täällä turvallisesti etätyössä olen. No, tartunta tulee tietysti lasten kautta. Mukamas turvallisesti. Kauppaostokset kotiinkuljetuksena. Harrastukset ollaan jätetty pois. Koulun jälkeen tehdään läksyt, kotona lautapelejä. Ja ulkoilua illalla. Porraskäytävässä varotaan naapurina, hissejä emme käytä. Jos pakollista asiointia tulee, esim. lääkärikäynti, on maski ollut jo pitkään. Ja lapset leikkivät tosi harvoin kavereiden kanssa. Jos joskus, niin ulkona.
Tätä tää elämä on nyt. Milloin palataan arkeen?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin loppu tähän. Istun täällä kotona etätöissä ja itken. Tää yhteiskunta kaatuu ja tää paska leviää. Lapset kärsii.
Oletko tosissasi? Hyvänen aika, nyt kannattaa hankkia apua ja hankkia jotain mieluista tekemistä. Tää keskustelu on hämmentävä vai trollaako porukka? Itellä mikään ei ole muuttunut ja huolet koskee ihan muuta ku koronaa.
Verisuonitauti, keuhkotauti, aivotauti ja sydäntauti, ihotulehduksia. Kaikkea tätä on korona. Ja saa koululaiset ja nuoret harrastuksien ja koulujen kautta sen levitettyä. Hus alueen pahin alue on nyt Nurmijärvi ilmaantuvuuslukua 57,6. Toisena Helsinki 57,3.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin loppu tähän. Istun täällä kotona etätöissä ja itken. Tää yhteiskunta kaatuu ja tää paska leviää. Lapset kärsii.
Oletko tosissasi? Hyvänen aika, nyt kannattaa hankkia apua ja hankkia jotain mieluista tekemistä. Tää keskustelu on hämmentävä vai trollaako porukka? Itellä mikään ei ole muuttunut ja huolet koskee ihan muuta ku koronaa.
Osa trollaa, koska tästä hysteriasta on jo tullut ihan vitsi.
Yhteiskunta ei kaadu hössöttävien hysteerikkojen huoliin. Huolehtikaa vaan nyt oman päänne terveydestä. Yrittäkää säästää edes omat lapsenne ahdistuneisuutenne seurauksilta.
Nuorten osalta ymmärrän huolen etenkin, jos ap asuu pk-seudulla. Kuitenkaan lukuisista päiväkoti- ja koulu altistumisista huolimatta suuria joukkoja alakouluikäisiä ja nuorempia lapsia ei ole sairastunut. Meidän lapsi jatkaa päiväkodissa ja harrastuksessa normaalisti. Harrastuksessa ja päiväkodissa minimoitu kontaktit aikuisten saattajien ja henkilökunnan välillä. Käymme asioilla harkiten, olemme etätöissä koska se on mahdollista, välttelemme joukkoliikennettä mahdollisuuksien mukaan ja noudatamme maskisuosituksia. Lähikontakteissa yläkouluikäisten ja sitä vanhempien välillä tämä eniten leviää ja jos nämä saataisiin minimiin, etenkin isommissa ryhmissä, niin mitään ongelmaa tuskin olisi.
Vierailija kirjoitti:
Verisuonitauti, keuhkotauti, aivotauti ja sydäntauti, ihotulehduksia. Kaikkea tätä on korona. Ja saa koululaiset ja nuoret harrastuksien ja koulujen kautta sen levitettyä. Hus alueen pahin alue on nyt Nurmijärvi ilmaantuvuuslukua 57,6. Toisena Helsinki 57,3.
Pysyt vaan itse kotona ja annat lasten käydä koulua normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tehnyt jo 8 vuotta etätöitä eikä itketä yhtään. Tää yhteiskunta ei tule kaatumaan, mutta lamaanhan me mennään ja lujaa. Yhteiskunta selvisi 1990-luvun lamastakin, samoin 1930-luvun pulavuosista.
P*ska on osunut jo tuulettimeen ja leviää. Lapsethan tässä tosiaan kovimman hinnan maksavat tulevina vuosina. Väsynyt olen myös, enkä allekirjoita kaikkia linjauksia, mutta yhden ihmisen manifesti ei tässä paljoa auta.