Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä naisesta, jonka fb-profiilikuvista tykkää vain miehet?

Vierailija
10.12.2013 |

muista statuksista tykkää molemmat sukupuolet. Kuvat ei ole paljastavia ja nainen on kuvissa yleensä vähän tukka miten sattuu ja tosi vähän meikkiä, jos ollenkaan.

olen miettinyt, että oiskohan se muiden naisten mieleen liian valjun näköinen kun yleensä pyntätymmät saa enemmän huomiota?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei oo niin tylsää kun sama muija ottaa itsestään yläkulmasta kuvia samaat meikit naamassa ja uus kuva vähintään joka kolmas päivä, suun asento vain muuttuu... oon joutunu muutaman blokata jo :D

Vierailija
2/8 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen on oikeesti kaunis :).

Ne mistä naisetkin tykkää, ei taas ole Mitään luonnonkauniita. Luonnollinen kauneus on yleensä eniten miesten mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ehkä tykkää enemmän luonnollisesta lookista naisella. 

Vierailija
4/8 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olen huomannut, että kauniiden/seksikkäiden naisten kuvista "tykkää" vain miehet (ja ehkä tosi läheiset naispuoliset ystävät). "Tällätty pullasorsa baarissa" -kuvista sen sijaan tykkää kaikki naiset tasapuolisesti. Ainakin julkisesti, ainakin facessa.

Vierailija
5/8 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samantekevää. Ei vähempää voisi kiinnostaa muiden tykkäilyt. En kiinnitä tuollaisiin mitään huomiota enkä ymmärrä miksi pitäisikään.

Vierailija
6/8 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 11:56"]Aivan samantekevää. Ei vähempää voisi kiinnostaa muiden tykkäilyt. En kiinnitä tuollaisiin mitään huomiota enkä ymmärrä miksi pitäisikään.

[/quote]

kuitenkin kiinnosti sen verran, että aukaisit aloituksen..

Vierailija
7/8 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut, että naiset tykkää toisten naisten pynttäyskuvista siksi, että se toinen on nähnyt vaivaa ulkonäkönsä eteen, jolloin toiset voivat samaistua tähän naiseen. Siksi luonnonkauniin naisen kuvan tykkäämiseen on eri motiivi (toiset kauniit naiset, hyvät ystävät, miehet tykkäävät)... Luulisin.

Vierailija
8/8 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, naiset on kyllä oikeilla jäljillä. Miehiä kauhistuttaa liika meikki ja hiusten- ja kynsienpidennykset ym muovihärpäkkeet. Luonnonkaunis nainen on kauneinta mitä voi olla.

mies27

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi