Teini valitti pieruäänistä
Riitelin juuri teinin kanssa ja sanoi muuttavansa pois koska 'joutuu kuuntelemaan pieremistä.' Mielestäni ollaan kaasuteltu mahdollisimman hiljaa ja pääasiassa silloin kun lapset nukkuu. Miten teinien vanhemmat voi päästellä "höyryjä"?? En haluaisi lasta asettaa inhottavaan tilanteeseen jossa kuulee pieremisen ääniä mutta en myöskään suostu laktoosittomaan ruokavalioon sen takia. Ideoita?
Kommentit (11)
Kyllä se nyt vaan kannattais lopettaa, meiltä huostaanotettiin lapset piereskelyn takia
hyi miten sairasta! meillä päästellään kaasuja vain muutaman kerran vuodessa, silloin kun lapset eivät ole kotona. lapsi traumatisoituu, jos joutuu kuuntelemaan vanhempiensa piereskelyä!
Entäs sitten jos teini itse piereskelee ja vanhemmat sattuvat vahingossa paikalle? Hyväksyttekö sen, vai käydäänkö teinin kanssa sitten vakava keskustelu?
Reps! Tämä muuten voisi olla tottakin.Teinejä nolottaa niin moni asia ja on tietysti huolissaan, että kaasuttelet kavereiden läsnäollessa.
Minä olen epätoivon partaalla, kun meillä koko perhe kärsii mieheni pieruäänistä. Lapsiparkoja suojellakseni olen miettynyt jo vaikka mitä turvakotivaihtoehtoja, mutta kun välillä sitten taas on niitä hyviä pieruttomia kausia... Olen neuvoton.
Kasi, jätä se sika. Voihan sitä pieruttomina kausina vaipua itsepetokseen, mutta haluatko lopun ikäsi pelätä, alkaako mies taas ottaa ruisleipää, kaalia tai broilerpyöryköitä ja mitä siitä seuraa.
Minulla on katkeria kokemuksia miehestä, jolle laktoosi ei sopinut lainkaan, mutta aina oli pakko ottaa. Opin pelkäämään jääkaapin avausääntä. Kuuluuko sieltä taas se maitopurkin avaamisen ääni? Tajusin, etten voi elää niin.
Ilmavaivat ovat yleisiä,mutta eivät kuulu terveen ihmisen elämään. Jos kovasti pierettää,on syömisissä korjattavaa.
Kokeilemalla selviää minkälainen ruoka sopii.
Mutta eihän tämä paukku-mamma porvoosta suostunut laktoosittomaan ruokavalioon. Tykkää kaasutella mielikuvituksissaan.
Edesmennyt rakas isäpappani piereskeli paljon. Varotin kerran poikaystävääni, että älä pelästy, jos kuulet viereisestä huoneesta, isäpapan työhuone, pieruääniä :)... Mukava eksäni häkeltyi täysin kun oli itse niin hienovarainen ja kunnioittava oikeen unelmavävy kyläilemässä... Mutta onneksi varoitin - tulihan se pieru sieltä naapurihuoneesta kun oli ovi auki. :) Huomauttelu siitä, että voitko pierrä edes tuhnuja, ei koskaan tuottanut tulosta.
Hohoijaa,keksi parempi trolli