Minkä sanan tai sanonnan käyttäminen ensitreffeillä antaisi treffikumppanista niin huonon kuvan, ettet haluaisi tavata enää?
Nimittäin jos treffikumppani ei olisi sellainen johon ihastuit heti ensitapaamisella, mutta kuitenkin sellainen jonka kanssa olisit valmis lähtemään toisille treffeille, jos hän ei vain olisi sanonut sitä...
Kommentit (131)
Jos käyttäisi sanaa n_ussia mistä tahansa syystä.
Se, että ihminen muka-kiroilee. Eli käyttää sanoja kuten "himskutin", "penteleen", "jumanvita/jumankekka", "samperi" jne. Joko kiroillaan oikeasti tai sitten ei ollenkaan.
Kaikki persujen vakiohokemat.
Esim.:
-hyvesignalointi
-moraaliposeeraus
-poliittinen
-ideologia
-agenda
"Yhyy, missä ne kaikki kunnon miehet on?"
Huutista naisille
Vierailija kirjoitti:
Esim.:
-hyvesignalointi
-moraaliposeeraus
-poliittinen
-ideologia
-agenda
En tiennytkään että nämä on "persu-sanastoa". Mikä sua vaivaa? Onko sulla lääkitys kohdillaan?
Vassareiden
Nadzi
Sika
Perzu
Venäjäntrolli
jne..
Vierailija kirjoitti:
Esim.:
-hyvesignalointi
-moraaliposeeraus
-poliittinen
-ideologia
-agenda
Jollain miehellä luki deittiprofiilissaan "Ei kiitos moraaliposeeraajille / hyvesignaloijille", voi luoja
Aloita joka toinen lause fraasilla: "Jos olen rehellinen niin..."
Tuo on fraasi jota patologiset valehtelijat käyttävät paljon. He puhuvat harvoin totta ja silloin kun niin tekevät niin alleviivaavat että HEI! nyt minä puhun kerrankin totta.
Mikä tahansa rasistinen mukahauska sanaleikki ellei taitavan ironisesti käytetty
Kaikki ne sanat jotka eivät mene tästä av:n seulasta läpi. Eli en niitä nimeä, koska tulisi vain "Kommenttisi julkaistaan hyväksymisen jälkeen".
Vierailija kirjoitti:
Aloita joka toinen lause fraasilla: "Jos olen rehellinen niin..."
Tuo on fraasi jota patologiset valehtelijat käyttävät paljon. He puhuvat harvoin totta ja silloin kun niin tekevät niin alleviivaavat että HEI! nyt minä puhun kerrankin totta.
Puhutkohan nyt aivan totta.
Enään tai kirosana. On niitä kyllä paljon muitakin.