Minkä sanan tai sanonnan käyttäminen ensitreffeillä antaisi treffikumppanista niin huonon kuvan, ettet haluaisi tavata enää?
Nimittäin jos treffikumppani ei olisi sellainen johon ihastuit heti ensitapaamisella, mutta kuitenkin sellainen jonka kanssa olisit valmis lähtemään toisille treffeille, jos hän ei vain olisi sanonut sitä...
Kommentit (131)
M*dätys
Persut sitä ja tätå
Vihervassarit sitä ja tätä
Ma*ut sitä ja tätä
jne
K-karuselli, tasoteoria, kiltti*iehet, jännikset ym
Kiroilu ja muu törkeyksien puhuminen.
”Harrastan hirsutismia” naisen sanomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki persujen vakiohokemat.
Esim.:
-hyvesignalointi
-moraaliposeeraus
-poliittinen
-ideologia
-agenda
En tiennytkään että nämä on "persu-sanastoa". Mikä sua vaivaa? Onko sulla lääkitys kohdillaan?
Eipä näitä sanoja 2 viimeistä lukuunottamatta ketkään muut kuin perussuomalaiset käytä.
eri
"savolainen kiero kuin korkkiruuvi"
"päivää että pätkähti" kenenkään sanomana.
"Tiätsä". Parilla treffeillä kävin tällaisen henkilön kanssa, joka käytti tuota sanaa lähes joka lauseessa. Usein teki mieli vastata: "joo tiiän".
Vierailija kirjoitti:
M*dätys
Persut sitä ja tätå
Vihervassarit sitä ja tätä
Ma*ut sitä ja tätä
jne
K-karuselli, tasoteoria, kiltti*iehet, jännikset ym
Kiroilu ja muu törkeyksien puhuminen.
Kumpaa tarkoitat mä´dätýksellä
Mä´dä´tystä vai onko mä´dätýs niin pitkällä, että et halua edes enää kuulla koko asiasta ?
Zinc
Jos mies sanoo ihailevansa Halla-ahoa lähtisin heti kotiin.
Onneksi en tunne yhtään persua eikä ne köyhät minua lähestykkään. Näytän porvarinaiselta.
Miten taas tästäkin saatiin persu vs. vassari -keskustelu aikaiseksi sekunneissa?
No ei kyllä ois mistään yhdestä sanasta tai sanonnasta kiinni.
persuli
Feminismi, horoskoopit ynnä muu huuhaa
Vierailija kirjoitti:
Miten taas tästäkin saatiin persu vs. vassari -keskustelu aikaiseksi sekunneissa?
Tais vassarit alottaa.
Zinc
"Voi kiitos, kun avasit sen kuohuviinipuollon."
"Eipä mitään. Helppo homma valkoihoselle!"
Eli siis tuo jälkimmäinen repliikki
N-sana.
Ylipäätään minkään ihmisryhmän halventaminen millään tavalla on sellainen asia ihmisessä että en halua olla missään tekemisissä. Uskomaton settiä alkaa tulla monien ihmisten suusta kun viettää vähänkin enemmän aikaa heidän seurassaan.
Ahdasmieliset kommentit ihonväristä. Omaan lähisukuuni mahtuu aika montaa värisävyä jo, ja kieliä pitäisi osata että voi edes jutella heidän kanssaan. En siis voisi esitellä liian ennakkoluuloista henkilöä suvulleni, joten etsikööt jonkun kaltaisensa.
Joskus vahingossa kuulin kun kaksi portsaria keskusteli jostain naisasiakkaasta jota olivat juuri narikassa palvelleet.
"Kyllähän tuohon työmies tarpeensa tekisi" ja röhönauru päälle, samalla kun kumpikin silmät kiiluen tuijottaa pois päin kävelevän naisen persettä.
Joku vastaava kommentti treffikumppanilta olisi välitön "se oli tässä, moi".
Joo, yhdestä tai parista sanastahan se ihmisen onni onkin juuri kiinni.
Että täällä on karmeeta porukkaa kysymyksineen.