Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lompakkokotelo puhelimelle vai ei?

Vierailija
10.12.2013 |

olen töissä tottunut pitämään puhelintani työpisteeni pöydällä.

mut jos minulla olisi lompakkokotelo, voisi satunnainen työpisteellä piipahtava henkilö (siistijä tms.) ottaa puhelimen lompakkokotelosta luottokortin tai setelin. Puhelimen puuttumisen huomaisin heti, mutta en välttämättä luottokortin puuttumista. Lompakkokotelo ei taida olla hyvä valinta minulle.

Vai miten te lompakkokotelon omistajat toimitte? Luottokortti huolettomasti puolittain esillä? Vai ei?

Maija

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Onpa suuri vaiva ottaa pankkikortti lompakosta

minä olen niin dementikko, että minulla pitää olla vain yksi paikka luottokortille.

Ja jos puhelin ja kortti olisivat keskenään samassa paikassa, voisi puhelimeen soittaa kun haluaa löytää kortin...

ap, edelleen pohtien

Vierailija
2/9 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin pidän luottokortit lompakossa ja kännykän kotelossa lähinnä työpaikan avaimet ja ruokakortit - eihän se kännykkäkotelon ole tarkoituskaan korvata lompakkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

annatteko lasten käyttää puhelinta, jonka kotelossa on luottokortti?

Maija

Vierailija
4/9 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 9. luokkalaisella on kotelo. Käyttää sitä ihmeen paljon, vaikka alkuun valitti, että on tosi ruman näköinen. Pitää siinä visa elektronia ja bonus-kortteja. Eihän kukaan kortilla mitään saa, kun ei ole tunnuslukuja.

Vierailija
5/9 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

> kortilla mitään saa

luottokortilla voi kuitenkin tehdä nettiostoksia. Ei muuta kuin kortti satunnaisen vierailijan mukaan työpisteeltäni, jos jätän kortin puhelinkoteloon lojumaan...

Maija

Vierailija
6/9 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minä en ymmärrä tätä kysymystä. Eihän niitä kortteja ole pakko pitää siinä kotelossa silloin, kun puhelin lojuu työpöydällä, tai on lapsen käsissä.

Minulla on tuollainen "lompakkokotelo", eli siis puhelimen kotelo, johon saa pankkikortit tms. Normaalisti pidän lompakon erikseen, mutta jos lähden jonnekin pienellä laukulla, siirrän pankkikortin ja/tai ajokortin puhelimen koteloon ja jätän ison lompakon kotiin. Ihan kätevä, mutta ei korvaa lompakkoa (jossa on muitakin kortteja ja rahaa).

Ihan sama onko kortit lompakossa vai puhelimen kotelossa, en ikinä jätä niitä "lojumaan" vieraiden ihmisten näkyville.

Vierailija
7/9 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

> siirrän pankkikortin ja/tai ajokortin puhelimen koteloon

vaivansa tuollaisessa siirtelyssäkin...

pohtien,

Maija

Vierailija
8/9 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 12:12"]

pohtien,

Maija

[/quote]

Tämän täytyy olla vitsi. Onpa suuri vaiva ottaa pankkikortti lompakosta tarvittaessa, ja sujauttaa se puhelimen koteloon :-D Parempi toki pitää se aina siellä puhelimen kotelossa, ja jännittää josko joku sen nappaa työpöydältä.

Vierailija
9/9 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 12:12"]

pohtien,

Maija

[/quote]

Mulla ainakin on lompakossa niin paljon kortteja, että joudun joka tapauksessa yleensä pitämään sitä mukana. Sitten jos on tilanne, etten tarvitse kuin ajokortin ja pankkikortin, niin äkkiähän ne ottaa mukaan. Mulla ei tosin ole tuollaista puhelinkoteloa, vaan lompakko, jossa on tila puhelimelle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi