Mies näkee minua vain pari tuntia päivässä, olenko pelkkä pano?
Olen tapaillut erästä miestä n. 3 kuukautta. Olemme tunteneet sitä ennenkin kolmisen vuotta eli ei ole kyse mistään tutustumisvaiheesta. Mies näkee minua aina vain 1-3 tuntia, kunnes lähtee jonnekkin (harrastuksiin, näkemään ystäviään tai perhettään tai sitten minä lähden nukkumaan jos on jo myöhempi). Yleensä ollaan vaan hänen luona, ja katsotaan sarjoja, ja myös läheisyyttä on paljon. Mies on kuitenkin sanonut, että haluaa vakavaa. Nähdään kyllä lähes päivittäin/n. Jokatoinen päivä eikä seksiä ole joka kerta.
Minua silti vähän pelottaa, että en kai ole miehelle pelkkä pano. Monesti olen kysynyt suoraan ja mies vastaa aina vain, että en ole vaan haluaisi vakavampaa. Silti ei kuitenkaan ainakaan vielä olla virallisesti yhdessä.
Pitäiskö mun olla huolissaan vai epäilenkö turhaan?
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit pano, niin silloin hän haluaisi panna silloin kun on kanssasi.
Kyllä haluaakin lähes joka kerta, mutta ihan joka ikinen kerta ei kuitenkaan panna.
- Ap
Jos tuo kuvio ei ole sinulle ok, niin lopeta se. Sano miehelle, että ottaa yhteyttä sitten jos haluaa seurustella. Ala arvostamaan itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisi. No mikä estää?
Olen ollut aika mustasukkainen, ja meillä on ollut jonkun verran riitoja. Nyt ollaan kuitenkin saatu asiat puhuttua niin, että olen anteeksi pyytänyt liikaa mustasukkaisuuttani, joten siksi mies kuulema haluaisi jo seurustella, vaikka aiemmin ei halunnut.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haluaakin lähes joka kerta, mutta ihan joka ikinen kerta ei kuitenkaan panna.
- Ap
Eli ei panna niinä kertoina, kun sinä et anna. Sianjättöaika.
Voi vit*u nyt taas. Olette tapailleet 3 kk, mies käy joka päivä panemassa, paitsi aina et anna, sinä olet mustasukkainen, tappelette, mies haluaa vakavaa, mutta ei sit kuitenkaan. Tuhoon tuomittu juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisi. No mikä estää?
Olen ollut aika mustasukkainen, ja meillä on ollut jonkun verran riitoja. Nyt ollaan kuitenkin saatu asiat puhuttua niin, että olen anteeksi pyytänyt liikaa mustasukkaisuuttani, joten siksi mies kuulema haluaisi jo seurustella, vaikka aiemmin ei halunnut.
- Ap
Mä en kyllä yhtään tajua mikä sun ongelma on.
Siis onko tässä kyse jostain esiaviollisesta seksistä?
Vierailija kirjoitti:
Voi vit*u nyt taas. Olette tapailleet 3 kk, mies käy joka päivä panemassa, paitsi aina et anna, sinä olet mustasukkainen, tappelette, mies haluaa vakavaa, mutta ei sit kuitenkaan. Tuhoon tuomittu juttu.
Pannaan n. 2 kertaa viikossa, nähdään 2-4 kertaa viikossa yleensä. Mustasukkaisuudestani olen alkanut päästä eroon, ja mies muutti mielensä seurustelun suhteen, kun myönsin mustasukkaisuuteni ja pyysin anteeksi.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisi. No mikä estää?
- Ap
Miten niin? Siis pelkään tässä, puhuuko mies totta siinä, että haluaa vakavaa, kun kuitenkin haluaa usein seksiä ja nähdään vain 1-3 h päivässä.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisi. No mikä estää?
- Ap
No seurustelkaa sitten.
Miehiltä on turha kysellä mitään tuollaisissa ongelmatilanteissa. Ei kukaan sano suoraan, että joo, olet pelkkä pano. Teot ratkaisevat!
Jos tapaatte vain toisen kotona, teillä on panoviritys. Jos tapaatte vain parin tunnin ajan, teillä on panoviritys.
Jos haluat tilanteen muuttuvan, et voi enää suostua tapaamisiin toisen kotona eikä pidä myöskään harrastaa seksiä, kunnes tilanne on muuttunut paremmaksi. Jos niin ei käy, on parempi erota kuin jatkaa panoalustana.
Kun mies ehdottaa seuraavan kerran tapaamista, sano, että haluaisit käydä jossain miehen kanssa (keksi itse paikka tai tapahtuma). Katso, miten mies reagoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisi. No mikä estää?
- Ap
Miten niin? Siis pelkään tässä, puhuuko mies totta siinä, että haluaa vakavaa, kun kuitenkin haluaa usein seksiä ja nähdään vain 1-3 h päivässä.
- Ap
Ei halua vakavaa. Teot ja sanat eivät täsmää. Myös se, että joudut anelemaan anteeksi "mustasukkaisuuttasi" (mitähän tämäkin tarkoittaa...), on huono merkki. Todennäköisesti mies osaa syyllistää sinua jostain olemattomasta jutusta ja vedättää sinua muutenkin. Jätä se, kyllä maailmassa miehiä riittää. Ei seurustelukumppania tarvitse väkisin etsiä jostain pienestä kaveripiiristä.
Vierailija kirjoitti:
Miehiltä on turha kysellä mitään tuollaisissa ongelmatilanteissa. Ei kukaan sano suoraan, että joo, olet pelkkä pano. Teot ratkaisevat!
Jos tapaatte vain toisen kotona, teillä on panoviritys. Jos tapaatte vain parin tunnin ajan, teillä on panoviritys.
Jos haluat tilanteen muuttuvan, et voi enää suostua tapaamisiin toisen kotona eikä pidä myöskään harrastaa seksiä, kunnes tilanne on muuttunut paremmaksi. Jos niin ei käy, on parempi erota kuin jatkaa panoalustana.
Kun mies ehdottaa seuraavan kerran tapaamista, sano, että haluaisit käydä jossain miehen kanssa (keksi itse paikka tai tapahtuma). Katso, miten mies reagoi.
Kannattaako siis kieltäytyä seksistä niin kauan kunnes mies käy kanssani jossain? Ja selitänkö syyksi, että en halua panna, koska tuntuu että olen pelkkä pano (jos siis ei lähde mukaani minnekkään)?
- Ap
Taas yksi nainen panetuttaa itseään jännä miehellä? 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisi. No mikä estää?
- Ap
- Ap
Ei halua vakavaa. Teot ja sanat eivät täsmää. Myös se, että joudut anelemaan anteeksi "mustasukkaisuuttasi" (mitähän tämäkin tarkoittaa...), on huono merkki. Todennäköisesti mies osaa syyllistää sinua jostain olemattomasta jutusta ja vedättää sinua muutenkin. Jätä se, kyllä maailmassa miehiä riittää. Ei seurustelukumppania tarvitse väkisin etsiä jostain pienestä kaveripiiristä.
Olin siis todella epäileväinen esim. jos mies näki naispuolisia kavereitaan. Hänestä alkoi tuntua, että ei uskalla nähdä ketään, kun aina suutuin ja epäilin. Eli ymmärrän että mies halusi anteeksipyynnön tästä, ja että myönsin ylireagoineeni. Nykyään osaan olla rennompi.
- Ap
Jos mies ei halua viettää sun kanssa aikaa vaan tulet aina ties mitenkä monentena prioriteettina kavereiden ja harrastusten jälkeen, olet pelkkä pano.
Olen pahoillani, mutta jo ihan oman kokemuksen mukaan mies tulee vaikka läpi harmaan kiven jos on oikeasti ihastunut tai jopa rakastunut. Saattaa jopa perua harrastuksiaan ja kaveritapaamisiaan naisen takia.
Unohda kaikki nämä voimafantasia-viestit, ja kysyt vaan reilusti mieheltä, että missä mennään.
Haluaako enemmän, vai ei.
Zinc