Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa kun Tampereella taposta epäillyllä maiharit ja leijonamerkki :D

Vierailija
29.09.2020 |

Ei ollut maahanmuttaja tälläkään kertaa vaan täysin päinvastoin:

"Poliisi pyytää Kaupin ulkoilualueella klo 12–14 liikkuneilta havaintoja kyseisestä kaksikosta. Ensimmäinen oli pukeutunut mustiin collegehousuihin sekä mustaan maihinnousutakkiin, jossa koristeena leijonamerkki. Toisella oli yllään tummaa collegevaatetusta. Molemmilla oli päässä pääväriltään mustat lippikset."

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta on kyllä niin huvittavaa. Varsinkin jos on suomalainen nuori uhrina. Kyllä on silloin hauskaa meillä silakoissa. Avataan shampanjapullot ja öyhötetään. Sinänsä kiva kun näitä uhreja on niin usein että bileet jatkuvat 24/7.

Vierailija
22/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko jossain jo käsitelty se, että oliko tällä jotain tekemistä Kaupissa eilen nähdyn itsensäpaljastajan kanssa? Nää ketjut poistuu niin nopeaan, etten ehdi lukea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perspellet paikalla viisastelemassa... 

Nyyh nyyh. Se vasta on pelleä mölytä kun toisella puolella palloa joku ta-pe-taan, mutta kotomaassa saa leikellä naiselta pään irti, joukkorakastaa lapsia ynnä muuta ihanaa ja mitään ei tapahdu. Juu mä ole se pelle. Ainaskaan en ole tekopyhä. 😇🤡🙈🙉🙊🖕

Vierailija
24/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten Tampereella, vasemmistoanarkistien lintukodossa, voi päästä tapahtumaan tällaista? Miten voitte selittää tämän! Kaikkien lyhtypylväisiin liimattujen anarkistitarrojen ja sähkökaappien nasunkarkotusmaalausten perusteella luulin, että täällä ei nasut riehu!!!

Vierailija
25/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyyh nyyh. Se vasta on pelleä mölytä kun toisella puolella palloa joku ta-pe-taan, mutta kotomaassa saa leikellä naiselta pään irti, joukkorakastaa lapsia ynnä muuta ihanaa ja mitään ei tapahdu. Juu mä ole se pelle. Ainaskaan en ole tekopyhä. 😇🤡🙈🙉🙊🖕

No kerro nyt niistä Suomessa tapahtuneista lasten joukkor-i-kauksista.

Vierailija
26/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se toisaalta ihan reilua välillä toistepäin nämä jutut. Vaihtelua ainakin. Paras olisi tietysti kun ihmiset jättäisivät toisensa rauhaan.

Vierailija
27/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oulussa useampi mmmies hyväksikäytti lasta. Sinä luonnollisesti et koe sitä r*iskaamiseksi, mitä luonnollisesti oli. Tässä meillä lähellä r*iskattiin lapsi, tekijänä tietysti mmu. Toinen tyttö ”ainoastaan” sormilla, yllättävää mmu. Pahoin pelkään silakkanen, että tämä on väitttely jonka tulet häviämään 6-0.

Vierailija
28/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko jossain jo käsitelty se, että oliko tällä jotain tekemistä Kaupissa eilen nähdyn itsensäpaljastajan kanssa? Nää ketjut poistuu niin nopeaan, etten ehdi lukea

MITÄ? Onko siellä ollut sellainen myös? Naiset ottakaa valokuvia todisteeksi.

Vierailija
29/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ei mene sensuurista läpi, mutta jos olet deniaalissa elänyt tähän asti, niin googlaa Oulu seksuaalikrikos.

Vierailija
30/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oulussa useampi mmmies hyväksikäytti lasta. Sinä luonnollisesti et koe sitä r*iskaamiseksi, mitä luonnollisesti oli. Tässä meillä lähellä r*iskattiin lapsi, tekijänä tietysti mmu. Toinen tyttö ”ainoastaan” sormilla, yllättävää mmu. Pahoin pelkään silakkanen, että tämä on väitttely jonka tulet häviämään 6-0.

Ei ole kyse siitä mitä minä koen, vaan siitä, että et ymmärrä, mitä joukkor-i-kaus tarkoittaa. Sellaista ei Suomessa ole lapselle tehty, joten miksi väität että on, ja vielä monikossa. Erillisiä r-i-kauksia on tapahtunut ja niistä on annettu tuomioitakin. Sitä ei ole kukaan kiistänyt.

Silakat eivät liity muhun millään tavalla.

Vierailija
31/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ei mene sensuurista läpi, mutta jos olet deniaalissa elänyt tähän asti, niin googlaa Oulu seksuaalikrikos.

Olen kyllä seurannut, mitä Oulussa on tapahtunut. Joukkor-i-kausta siellä ei ole tapahtunut.

Vierailija
32/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä seurannut, mitä Oulussa on tapahtunut. Joukkor-i-kausta siellä ei ole tapahtunut.

Paljonko sinulle on joukko, 50? 100? Lapselle riittää kaksikin, tai kahdeksan peräkkäin, kuten Oulussa.

Vierailija
33/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

?