Miniä sai vihdoinkin tutkintonsa suoritettua 17 v opiskelun jälkeen - oli 3 kk töissä ja nyt jälleen jäämässä äitiyslomalle...
Parisuhde muutenkin kuralla kun asunnon remonttia on tehty tarkasti nimiään ohjeiden mukaan 7 v.
Alkaa kyllä kyllästyttää tuollainen prinsessa. Äitiysloman jälkeen jää varmasti hoitovapaalle. Ja palaa töihin 44-vuotiaana.
Kommentit (23)
Jaa, tämmöinen satu tällä kertaa. Eikö kyllästytä keksiä aina uusia miniävihatarinoita?
Vierailija kirjoitti:
Ja tää kuuluu sulle miten?
Mietin vain, että on tullut vähän kalliiksi tuo opiskelu.
On nyt unelma-ammatissa. Jota jaksoi tehdä 3 kk.
Onnea uudesta lapsenlapsesta! Olet varmasti mukava isovanhempi. 😘
Miniäsi on tullut halvaksi. Amatööri.
T: Turhaan korkeakouluttautunut, kaikki mahdolliset vapaat pitänyt, pitkäaikaissairas julkisen sektorin työntekijä.
Ihanaa, kun mummo on innoissaan uudesta lapsenlapsesta!
Tuskinpa on opiskellut täyspäiväisesti 17 v. Olen minäkin yo kirjoilla jo 12. vuotta mutta kokoaikaista opiskelua siitä ehkä 3 vuotta.
Poikasi on täysin sivullinen tässä äitiyslomalle jäämisessä?
No, kyllä poikaskin vähän hitaalla käy jos remonttiin menee 7v.
Minä ”opiskelin” 8 vuotta mutta olin niistä kuusi töissä. Kälyni, anopin lempilapsi, on vieläkin ns opiskelija. Työtön kotiäiti vaikka lapsetkin muutti jo pois kotoa.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jaksoi tehdä"? Niin en sitten tiiä miten luulet tämän asian hoituvan, mutta käsittääkseni siihen, että miniäsi jää äitiyslomalle, on tarvittu myös poikasi tietynlaista panostusta asiaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän on hoitanu asiansa harvinaisen fiksusti! Saa olla kotona ihan luvallisesti ja siinä sivussa on opiskellut unelma-ammatin jota voi sitten aina välillä tehdä vähän aikaa ettei ehdi kyllästymään!
Ja anopille tämä asia kuuluu koska...?
Minunkin anoppi kuvitteli, että miniä elää hänen poikansa rahoilla ja ostelee niillä kaikkea itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa on opiskellut täyspäiväisesti 17 v. Olen minäkin yo kirjoilla jo 12. vuotta mutta kokoaikaista opiskelua siitä ehkä 3 vuotta.
Miksi?
No jos tämä on pojallesi ok, ja tekee hänet onnelliseksi, niin mitä väliä?
Hyvä hänelle!