Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minua ei kukaan koskaan lähesty, eikä yritä iskeä?

Vierailija
09.12.2013 |

En käsitä. Ihan sama minkä painoinen olen ollut, minkä väriset hiukset minulla on ollut (aina kyllä puolipitkät tai pitkät) ja mitä on päällä, niin kukaan mies ei lähesty. Olen ok-näköinen, huumorintajuinen ja hymyilen herkästi. 

Katseita olen saanut, ja perään on katsottu, mutta äärimmäisen harvoin kukaan sanoo missään mitään. Tämä vaivaa minua aika ajoin, varsinkin nyt pikkujouluaikaan kun on illanistujaisia ja baari-iltoja pari. Tiedän, että olen aina se joka ei saa huomiota miehiltä. Vaikka olen omasta mielestäni ihan normaali nainen. 

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 22:05"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:06"]Olet liian pitkä, ja todnäk miehekäs. Miehet pitävät pienistä tyttömäisistä naisista. Yli 170 on auttamattoman karski.[/quote]

:laugh:

[/quote]

Aivan, vähän niinkuin kaikki missitkin on :)

T. Se pitkä ja miehekäs :D

PS. niille, jotka kamalaa kohtaloani täällä naureskelivat: en mä elämääni täällä ole surkutellutkaan. Olen vaan ihmetellyt, että monenlaisessa seurassa baarissa istuneena, huomaan miesten lähestyvän todennäköisemmin kaikkia muita seuralaisiani kuin minua. Tai ainakin 95 % seuralaisistani. Kai sitä ihmetellä saa, vaikkei niillä iskuyrityksillä mitään tekiskään.

Vierailija
62/79 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa olla tyrkky!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen semmonen joku miesmagneetti. En oikein pidä edes jutustelusta ja olen varattu. Mielestäni ulkonäössäni on paljon vikaa, olen normaalipainon ylärajoissa, iho epätasainen ja arpinen, pienet silmät lyhyehkö tukka jne. Silti en melkein voi edes ulkona käydä ilman että joku mies tulee juttusille ja haluaisi tavata myöhemmin tai puhelinnumeroni tai vastaavaa. Olen kiltti ja ystävällinen ja pukeudun aika säädyllisesti, eli vihaan avonaisia paitoja tai lyhyitä shortseja. Kai näytän mukavalta ihmiseltä.

Vierailija
64/79 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 15:37"]

Minä saan kyllä miltei aina katseita, tanssiseuraa, juttuseuraa ja saisin seksiseuraakin, jos sitä olisin vailla. Olen ihan ok:n näköinen mutta en kaunotar. Hoikka, en muodokas. Mutta minä kyllä esim. tanssin aika näyttävästi, en mielestäni horomaisesti mutta vienon seksikkäästi. Otan katsekontaktia herkästi ja katson niin intensiivisesti, ettei mies voi päästää katsettaan irti. Muutama viikko sitten ollessani tanssimassa, lähti eräs mies tähän leikkiin mukaan. Tanssimme flirttailevasti ja juttelimme. Kun tuli ilmi, että olen varattu ja en lähde matkaan, mies lähti hakemaan juomaa ja heti tuli pari naista juttelemaan hänelle. Noh, jatkoin tanssimista selkä häneen päin ja kerran jossain vaiheessa käännyin häneen päin ja otin taas katseeni käyttöön. Sanoi naisille, että "sori nyt täytyy mennä". Tuli luokseni ja yhteisestä sopimuksesta tanssimme koko loppuillan yhdessä ja lähdimme kotiin samaan aikaan mutta eri osoitteisiin.

Luotan siis flirttailevaan mutta tyylikkääseen tanssimiseen, intensiiviseen mutta leikittelevään katseeseen ja viekoittelevaan hymyyn. Ja kun juttusille pääsee, niin ystävälliseen ja huumoritajuiseen rupatteluun :)

t. nelikymppinen, joka päihittää flirtissä monet paljon kauniimmat parikymppiset

[/quote]

Kuulostat naiselta just mun makuun ;) Ootko varattu vieläkin näin vuoden päästä? ;)

t. mies

Vierailija
65/79 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 17:44"]

Mäkin haluaisin tietää! Mussa siis sama vika, ollut aina. Parisuhteessa olen kyllä ollut käytännössä aina täysikäisyydestä lähtien. Mutta nämä suhteet eivät ole alkaneet iskemishommista. 

[/quote]

Mistä ne ovat alkaneet?

Toisekseen, mitä ihmettä valitat, jos kerran kuitenkin lähes aina olet suhteessa ollut? Onko sinullakin joku prinsessasyndrooma?

Vierailija
66/79 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 15:51"]

Ette anna miehille minkäänlaista signaalia, että kannattaisi lähestyä. Tuskin kukaan mies yrittää pokata tai edes jutella, jos näyttää siltä, että n. 99%:n todennäköisyydellä saa tylyt pakit.

[/quote]

Jos olet paikassa missä et todellakaan viihdy, niin se näkyy... Toisaalta jos olet jossain baarissa etc. kavereiden kanssa, niin minä en ainakaan yrittäisi "ängetä väliin" jos naisporukka viettää aikaa keskenään. Yksittäiseltä naiselta saadut pakit on ok, mutta useamman edessä en haluasi saada "tuomiota".

Itselläni on aina "haku päällä" ja ihan sama missä olen tai missä porukassa, niin jonkun viehättävän naisen osoittama kiinnostus pysäyttää... Tämä on tietty teoriaa, koska näin ei ole missään "yllättävässä" paikassa/tilanteessa koskaan tapahtunut.

Käsittääkseni naisilla on enemmän "on" - "off" tyylistä hakua... Voi olla että naiset ovat keskenään pitämässä iltaa, eivätkä kiinnostuneet miehistä, tai muuten nainen/naiset jossain julkisella paikalla, eivätkä "sillä hetkellä" ole kiinnostuneet miehistä.

Oliko liian yleistämistä? Voi kommentoida. 41vm

Vierailija
67/79 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa välillä hengailla yksin, erkane muusta porukasta hetkeksi. Se on paras taktiikka.

Vierailija
68/79 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa olet jotenkin liian itsenäisen näköinen? Miehet pelkäävät vahvan näköisiä naisia.

Toinen juttu, erikoisempi, oli ihan tosi juttu. Äitini kertoi siitä kotona aikanaan. Hänen työpaikallaan oli erityisen iloinen nuori nainen, tavallisia suomalaisia hymyileväisempi, ihan kivan näköinen ja sellainen, jonka olisi luullut viehättävän miehiä. Hän avioitui amerikkalaismiehen kanssa, koska suomalaismiehet eivät kuulemma koskaan osoittaneet mitään kiinnostusta häntä kohtaan. Äidin kanssa ajateltiin, että ehkä suomalaiset miehet pelkäsivät hänen nauravan heille tai sitten iloisuus ei vain kuulu suomalaisten hyväksyttyyn tyyliin.

Vierailija
69/79 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 17:36"]

En käsitä. Ihan sama minkä painoinen olen ollut, minkä väriset hiukset minulla on ollut (aina kyllä puolipitkät tai pitkät) ja mitä on päällä, niin kukaan mies ei lähesty. Olen ok-näköinen, huumorintajuinen ja hymyilen herkästi. 

Katseita olen saanut, ja perään on katsottu, mutta äärimmäisen harvoin kukaan sanoo missään mitään. Tämä vaivaa minua aika ajoin, varsinkin nyt pikkujouluaikaan kun on illanistujaisia ja baari-iltoja pari. Tiedän, että olen aina se joka ei saa huomiota miehiltä. Vaikka olen omasta mielestäni ihan normaali nainen. 

[/quote]

Mikset itse mene iskemään? 

.... 

Miehet eivät uskalla enää tehdä mitään koska AIVAN KAIKESTA syyllistetään. Kansanedustaja puhuu siitä että naisen katsominen on ahdistelua: 

"Soliaalidemokraattien kansanedustaja Satu Taiveaho sanoo, ettei naisen pukeutuminen jollain tavalla tee tuijottelusta yhtään sen hyväksytympää.

- Tämä on juuri tätä, että yritetään syyllistää toinen vaatetuksen perusteella. Aika kummallinen esitys, Taiveaho linjaa.

Hän sanoo seksuaalisen häirinnän olevan aivan yhtä tuomittava teko, oli kohteella mitä tahansa päällä.

- Se ei tee siitä yhtään se hyväksytympää."

Vierailija
70/79 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vaiva. Tosin olen vähän vanhempi. Minulle käydään kyllä aina illan aikana sanomassa useita kertoja, että olen kaunis, seksikäs ja kaikenmaailman ylisanoja, mutta siihen se jää...

Vierailija
71/79 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa miehet uskallakaan lähestyä ja iskeä kuin kaatokännissä yöaikaan baareissa. Surullista, mutta totta.

Vierailija
72/79 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 14:22"]

Olen kaunis nainen ja saan kuulla siitä usein, mutta AINA sellaiselta henkilöltä, joka ei voisi olla minusta kiinnostunut, esim. kavereilta tai sukulaisilta. Monet ovat sanoneet, että pitäisi yrittää missiksi tai malliksi. Mutta mitä sillä ulkonäöllä tekee, jos se ei auta siinä mitä varten se on? En ole koskaan seurustellut. Minua ei lähestytä edes baareissa. Miehet tulevat iskemään ystäviäni. Olen huomannut saavani huomiota vain miehiltä, jotka ovat kyllin röyhkeitä yrittääkseen ketä tahansa, ja lähestymistavat ovat aina sen mukaisia, kopelointiyrityksiä ja rivouksia. Tavalliset miehet eivät uskalla yrittää.

Minulle on sanottu, että näytän ylpeältä. Ehkä näytänkin, mutta itse en sille mitään mahda. Käytöksestä se ei ole kiinni, sillä olen ystävällinen, kohtelias ja hymyilen paljon. Tiedän jonkin olevan pielessä olemuksessani, sillä kun menen nettiin hakemaan seuraa, saan enemmän viestejä kuin mihin jaksan vastata. Jos saisin oikeassa elämässä edes 5 % niistä lähestymisistä, joita olen saanut netissä (kuvan ja profiilin perusteella), se olisi aivan riittävästi. Mutta kun niitä lähestymisiä ei tule oikeastaan koskaan. Itse olen aivan liian epävarma ja ujo yrittääkseni itse iskeä miestä. En siis syytä miehiä siitä, etteivät tule juttelemaan, kun en itsekään pysty siihen. Olen vain pohtinut miksi he valitsevat aina jonkun muun. Tämä voi olla yksi selitys, vaikka olenkin kyllä sortunut etsimään vikoja myös vartalostani: olen sellainen mallimainen, pitkä ja hoikka, pitkäjalkainen, pienirintainen, tosin myös naisellisen muotoinen (leveä lantio, kapea vyötärö). Olen arvellut, että pienet rinnat eivät kelpaa tai sitten olen liian pitkä.

Toisaalta kaikki nämä ominaisuudet ovat kelvanneet netissä varsin hyvin, joten ehkä kyse onkin seksikkyydestä. Sitä minussa ei ole tippaakaan. Voi olla kaunis olematta seksikäs, eikä se paljastu pelkästä kuvasta. Siksi en enää haekaan seuraa netistä. Tuntuu, että kun miehet muodostavat minusta oman käsityksensä ulkonäköni perusteella (ja tämä tapahtui usein), todellinen minäni ei ikinä pysty vastaamaan niihin odotuksiin. On kuin ulkonäköni ja persoonani eivät kuuluisi samalle henkilölle, ja se taitaa aiheuttaa muissakin hämmennystä. Olen usein vaistoavinani, että ihmiset ovat vaivaantuneita seurassani. Varsinkin miehet.

[/quote]

Olen tavannut joitan vastaavia tapauksia: kaunottaria, jotka vain kiusaantuvat saamastaa huomiosta, ja prinsessoja, joiden ulkonäkö ei riitä prinsessamaiseen huomioon. Ensimmäisten elämä helpottuu iän myötä, jälkimmäisten ei. Molemmat ovat aika tyytymättömiä elämäänsä :-/

Vierailija
73/79 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että itsevarmuus on se ratkaiseva tekijä, jos miesten huomiota halajaa, ei ulkonäkö, pituus tai muukaan. Voi olla vaikka kuinka kaunis, mutta jos vaikuttaa epävarmalta niin miehet kyllä jättävät rauhaan. Kokemusta on.

Vierailija
74/79 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tästä suomalaisesta kulttuurista puuttuu sellanen mukava rupattelun kulttuuri. Suosittelen small talkaan ihan avoimesti, muuallakin ku baareissa. Silloin se tuntuu luontevammalta myös baareissa yms. paikoissa. Hyvin usein löytyy jotain sanottavaa toiselle. 

Vierailija
75/79 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenmiehiä ei yleensä syvälliset naiset kiinnosta. Siis naistenmiehet voi kyllä lässyttää monesti sellaisia hyvin pinnallisia muka-syvällisiä "filosofisia" juttuja mutta jos nainen on tällaista parempi, niin ei niitä kiinnosta.

Vierailija
76/79 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika minussa, voin allekirjoittaa monet kommentit. Meiltä ilmeisesti vaan puuttuu se "jokin", ja vuosien epäiskemiskokemusten myötä ainakin itse olen lopettanut esim. kaiken silmäkontaktin miehiin. Kun se ei ole koskaan johtanut mihinkään, niin miksi vaivautua nolaamaan itsensä silmäpelillä joka johtaa vain siihen että mies kääntää päänsä (tai tulee iskemään vierestä kaveria, niinkuin usein kävi). 

Mitenkään hirveän ruma tms. en usko olevani, koska minä(kin) kuitenkin olen lähes aina saanut miesseuraa kun itse teen aloitteen. Eli en usko että olemme ällöttäviä, meistä puuttuu vaan se jokin "miehet tulkaa iskemään minua" juttu. Mikä se sitten on.. en tiedä.

Vierailija
77/79 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja minäkin siis olen käynyt vaikka missä tapahtumissa eri puolilla Suomea, olen käynyt yksin ja yhden naiskaverin kanssa ja isommissa laumoissa ja olen jopa matkustellut suht paljon yksin. Sama mieskarkotin toimii siis myös ulkomailla :D.

--52--

Vierailija
78/79 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hymy ja avoin ja valoisa katse kutsuu  miehiä puoleensa.

Vierailija
79/79 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 19:44"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:38"]

Itse olen hyväksynyt tilanteen, että ainakin omalla kohdallani tilanne ei muutu enää. Olen siis mies, mielestäni myös ihan normaali ja onpa joku joskus sanonut komeaksikin. Pukeudun siististi ja siltäosinkaan ei pitäisi olla mitään syytä, kroppa on kunnossa, ei pömpötä vatsa, huoliteltu mutta ei mikään koreileva olemus,  hieman yli 182, hampaat siistit ja hyvässä rivissä.  Jos olisin taikauskoinen, niin sanoisin jonkun asettaneen sellainen auran ylleni jota kaikkien tulee välttää.

Minulla on useita naistuttuja joiden kanssa tullaan mainiosti juttuun, tulevat omatoimisesti juttelemaan ja saatetaan istua baarissa ilta porukalla, vaan pidemmälle se ei mene. Joskus kuvittelin, että käymällä vieraissa paikoissa joissa olisi paljon tuntemattomia naisia voisi flaksi käydä, vaan ei käy.

Itsellä ei ainakaan ole ollut edes siitä kiinni, että olisin tyytynyt olemaan seinäruusuna. Olen tehnyt tuttavuutta, lähestynyt omatoimisesti ja erityisesti niitä joiden kanssa ollaan illanmittaan vaihdettu katseita. Kuitenkaan ei syty mitään enempää, pakko se on hyväksyä, että minussa täytyy olla joku perustavaa laatua oleva vika, 2-luokkainen, vajakki, tyhmä ja kaikkea, ei sille vaan voi mitään

Yrittäkää kaikki jaksaa kuitenkin klaarata tässä apeassa saamattomuudessanne, niin yritän minäkin.

[/quote]

Voit olla liian tasokas. Naiset pelkäävät, ettet halua jatkaa juttua yhden yön jälkeen. Jonkun randomjätkän kanssa vietetyn yön jälkeen ei kirpaise niin kovasti vaikkei jäbä haluakaan jatkaa tuttavuutta.

[/quote]

En oikein jaksa uskoa kyllä tuotakaan ja jos niin olisi, olisi sekin vika minussa ;D  Toki olen kokenut saman kuin moni nainenkin, että joku ääliö känninen nainen on kyllä tehnyt itseään tykö, mutta ei sellaiset joista kiinnostuisi. Mulla on jokin magneeti joka vetää näitä jo parhaat päivänsä nähneitä baariruusuja, mutta kun edes joskus sellainen mukavan-näköinen ja suht' älykäs...

Pitäisikö sitä itsekin alkaa vetämään aina kunnon kaatokännit, kulkea lenkkareissa ja verkkareissa, kuseskella baarin ovella housuilleen, vittuilla kaikille ja pitää muutenkin sellaista yleistä häiriötä, sellaisilla kun tuntuu vientiä olevan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi