Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pajonko juotte alkoholia lomareissulla?

Vierailija
29.09.2020 |

Tai pitäisikö näin korona-aikana kysyä että paljonko joitte? :D

Mutta siis itselle tyypillinen lomapäivä on esim. rannalla oleilua, jolloin menee tietenkin muutama kylmä olut. Illalla sitten viiniä ja/tai väkeviä sopivasti.
Tai jos on esim. retkipäivä, niin repussa pari kaljaa mukana, ja sitten jossakin taukopaikassa huurteiset.
Tilanteen mukaan.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää mitään. Tulee huono olo vähäisestäkin määrästä. Oon nelikymppinen, vähän alle.

Nuorempana (alle 30v) tykkäsin kyllä juoda. Puolilta päivin rantabaarissa kehtasi ottaa jo ekan drinkin ja kyllä sitä aina muutama joka päivä meni. Missään humalassa en ollut mutta pienessä maistissa kumminkin.

Nykyään olisi rahaakin alkoon ihan eri tavalla kuin nuorena. Viimeksi lentokentän loungessa harmittelin, että menee ”ilmaset” viinat ihan hukkaan kun ei vaan enää pysty ottamaan edes yhtä.

Vierailija
2/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vähän niinkuin alkoholisti. Joka viikonloppu pitää viinalla nollailla arjen tympeyttä, meinaan tulla hulluksi muutoin. Aiemmin nollailin myös arkisin, mutta siitä tavasta olen onneksi päässyt eroon.

Lomareissuilla en juo yhtään. Aika huono pitää mun mielestä lomareissun olla jos siellä tarvitsee alkoholia.

Opi ap lomailemaan paremmin niin et alkoholia kaipaa!

--

Mutta ehkä tuo on mun näkemys asiasta vain koska juon ainoastaan ketutukseen.

Ilmeisesti on olemassa myös päinvastaisia ihmisiä jotka juovat viihtyäkseen. Sellaisesta en mitään tiedä. Outoja ihmisiä.

t. Avaruusolio

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo. Jätin sen lajin kokonaan.

Vierailija
4/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään, koska haluan nauttia lomasta täysillä. Kotona juon jos juon 

Vierailija
5/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää mitään. Tulee huono olo vähäisestäkin määrästä. Oon nelikymppinen, vähän alle.

Nuorempana (alle 30v) tykkäsin kyllä juoda. Puolilta päivin rantabaarissa kehtasi ottaa jo ekan drinkin ja kyllä sitä aina muutama joka päivä meni. Missään humalassa en ollut mutta pienessä maistissa kumminkin.

Nykyään olisi rahaakin alkoon ihan eri tavalla kuin nuorena. Viimeksi lentokentän loungessa harmittelin, että menee ”ilmaset” viinat ihan hukkaan kun ei vaan enää pysty ottamaan edes yhtä.

Osanottoni tuosta. En oikein tiedä miten arki enää eroaa lomasta jos ei voi edes pienessä nousussa olla. 

Tuo on mielestäni tosi outoa ettei voi yhtään ottaa. Onko elimistö jotenkin täysin sökö?

Vierailija
6/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan.

Vierailija
7/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalasti. Siinä menee kolinat, hyssytykset, kaljat, viinit ja väkevät. Joskus vielä ponua ja kiljua. Sahdista en niin välitä. Olen sekajuoja.

Vierailija
8/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toistaiseksi ihan v*tusti. Varsinkin jos all inclusive. Jos seuraava matkaseuralainen olisi vähän sporttisempi, niin voisin vaihtaa viinakset kulttuuriin ja liikuntaan.

Vierailija
9/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

All inclusive aamu 10:stä ilta kymppiin. Ehkä drinkin 2 tunnissa.

Vierailija
10/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantapäivänä olutta tasaiseen tahtiin tyypillisesti klo 12 alkaen. Retkipäivinä ehkä vähän vähemmän, mutta tietenkin eväskaljat + sipsit aina repussa.

Vierailija
11/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osanottoni tuosta. En oikein tiedä miten arki enää eroaa lomasta jos ei voi edes pienessä nousussa olla. 

Tuo on mielestäni tosi outoa ettei voi yhtään ottaa. Onko elimistö jotenkin täysin sökö?

Seuraavalla lomallasi hiihdä Etelämantereen halki. Luuletko oikeasti että sellaisella lomalla kaipaat alkoholia?

Mutta jos tykkäät hauskasta päihdelomasta enemmän kuin mahtavasta hiihtolomasta, niin siinäkään tapauksessa en ymmärrä miksi ryyppäät lomillasi. Jos menisit lomallasi vaikkapa Hollantiin taikka Portugaliin niin voisit siellä vetää kaikenlaisia viihdyttävempiä aineita.

t. Viestin 2 alkoholisti-avaruusolio

Vierailija
12/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon. Koko ajan on joku juoma menossa.

Vierailija
13/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elimistöni on muuten kunnossa, mutta se ei vaan siedä yhtään alkoholia. No, ehkä max yhden annoksen, siitäkin voi tulla paha olo joten helpompi kun ei ota ollenkaan.

Kyllä tämä itseäkin harmittaa, mutta minkäs teet.

Vierailija
14/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma tuntuu ihanan pitkältä kun viettää sen selvinpäin.

Vierailija
15/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lomasta. Jos menen lomalle meditointiretriittiin en juo ollenkaan, jos taas vaikka festareille niin todennäköisesti enemmän. Jos juon niin yleensä on 1-3 drinkkiä ilta, ei kuitenkaan jokaisena päivänä, sillä en halua pilata lomaa krapulalla.

Vierailija
16/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavalla lomallasi hiihdä Etelämantereen halki. Luuletko oikeasti että sellaisella lomalla kaipaat alkoholia?

Mutta jos tykkäät hauskasta päihdelomasta enemmän kuin mahtavasta hiihtolomasta, niin siinäkään tapauksessa en ymmärrä miksi ryyppäät lomillasi. Jos menisit lomallasi vaikkapa Hollantiin taikka Portugaliin niin voisit siellä vetää kaikenlaisia viihdyttävempiä aineita.

t. Viestin 2 alkoholisti-avaruusolio

En ymmärrä mistä puhut. Esim. laskettelureissuun kuuluu jatkuva tissuttelu. Ei silloin olla kännissä missään vaiheessa, mutta mukavassa nousussa ollaan koko ajan. Levillä on kolmen laskun sääntö, eli kolmen laskun välein kodalle lämmittelemään ja juomaan olut.

Vierailija
17/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneehän sitä varmaan annos tunnissa. Mutta siksihän sitä eletään arkea ja käydään töissä että on joskus mahdollisuus kivoihinkin asioihin.

Vierailija
18/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon lomalla Irlannissa ei mennyt tipan tippaa. Se onkin ainoa lomareissu mitä olen aikuisena tehny.

Vierailija
19/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vähän niinkuin alkoholisti. Joka viikonloppu pitää viinalla nollailla arjen tympeyttä, meinaan tulla hulluksi muutoin. Aiemmin nollailin myös arkisin, mutta siitä tavasta olen onneksi päässyt eroon.

Lomareissuilla en juo yhtään. Aika huono pitää mun mielestä lomareissun olla jos siellä tarvitsee alkoholia.

Opi ap lomailemaan paremmin niin et alkoholia kaipaa!

--

Mutta ehkä tuo on mun näkemys asiasta vain koska juon ainoastaan ketutukseen.

Ilmeisesti on olemassa myös päinvastaisia ihmisiä jotka juovat viihtyäkseen. Sellaisesta en mitään tiedä. Outoja ihmisiä.

t. Avaruusolio

Kuulostaa todella oudolle. Sinulla lienee joitakin mielenterveysongelmia. Kyllä itse juon nimenomaan hyvään oloon.

Vierailija
20/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon. Nautin valtavasti lomalla rannalla löhöämisestä, terasseilla istuskelusta katuelämää katsellen. Käteen kuuluu näissä toiminnoissa oletusarvoisesti kylmä juoma. Illalla sitten ehkä vielä paikallista yöelämää katselemaan ja sielläkin juomaa menee.

Ja tämä ei siis ole ongelma vaan itse valittu tapa nauttia lomasta. Lapsia ei ole eikä puolisoa, enkä sekoile enkä örvellä, joten kukaan ei kärsi jatkuvasta pikku pöhnästäni. (nainen 46 v)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi