En pidä puolisoni siskosta ollenkaan.
Kaikki nämä vuodet olen selvinnyt juuri ja juuri kaikenlaisista sukujuhlista ja vierailuista. Joudun tsemppaamaan itseäni, että jaksaisin kuunnella ko. ihmisen puheita ja arvosteluakin siitä, miten minä ja mieheni elämme ja olemme. Tätä kaikkea muut ihmiset selittelevät toteamalla "hän nyt vain on sellainen". Ja aina pitää ymmärtää- mutta saako ihminen käyttäytyä miten haluaa vedoten aina temperamenttiin? Onko kokemuksia?
Kommentit (10)
Sano suoraan ettei tarvi arvostella, miksei miehesi sano jos kerran häntäkin arvostellaan?
Voi kuule, on sanottu vaan katotaan huuli pyöreenä eikä ymmärretä sanaakaan ja sama toistuu. Ap
Minulla on vastaava ongelma, mutta niin että tämä sisko oli vasta 8-vuotias kun tutustuin mieheeni, nykyään jo teini. Tämä tyttö on aina laukonut suustaan melkoisia sammakoita minua kohtaan (piti miehen edellisestä tyttöystävästä paljon enemmän) mutta kumpikaan hänen vanhemmistaan ei viitsi häntä torua tai ohjeistaa, vaikka seisoisivat ja kuuntelisivat vieressä kuinka minua haukutaan. Noh, hän onkin iltatähti ja melkoinen lellikki muutenkin, jäänyt suoraan sanottuna kasvatus hänen kohdallaan vähän kesken... Itsekään en kehtaa toisten lapsia mennä komentamaan, varsinkaan kun omat vanhemmat ovat vieressä.
Harmi, ettei kellään ole samankaltaisia kokemuksia. Tai siis onneksi ei ole- olisin vain kaivannnut vertaistukea tai miten olette asian hoitaneet. Haluaisin kuitenkin hoitaa asian asiallisesti, enkä tehdä samaa hänelle..
Sama juttu veljen vaimon kanssa. En tykkää siitä yhtään. Ihme raivotar, aina huutaamassa ja sättimässä pienistäkin asioista. Veljeäni, äitiäni, lapsiaan, myös veljensä vaimoa, bestistään.. Kerran kuulin kaupassa hirveetä huutoa. Käly kultahan se siellä raivos jollekin mummelille, joka oli yrittänyt kummityttöäni piristää höpöttelyllä. Mummeli pyyteli siellä nolona anteeksi ja mutta käly huutaa naamapunasena "kyllä pitäs tajuta, ettei vieraille lapsille puhuta, kun pedofiilejakin on joka paikassa!!! Vittperkeleitä joka väliin.
Kälystä saa osansa kaikki ja hän tuosta tapauksessa ylpeenä puhui "hän leijonaemona puolusti lastaan"!
Meille toi käytös on arkea ja yhtä helvettiä. Siskonkin haukkui, kun osti uuden auton. Sisko ei kuulemma tajua mitään luonnonsuojelusta, saatana! Muhun laittoi välit poikki, kun pyysin veljeäni kerrankin iltaa istumaan ja veli tuli ja jäi yöksikin, pitkälle seuraavaan päivään. Käly oli vanhempineen, lasten kanssa etelässä silloin. Nähtävästi veljen olisi vapaapäivinään pitänyt istua kädet ristissä kotonaan sillä aikaa. Ollaan alkoholisteja koko suku. Muisti vielä äidillemmekin raivota asiasta ja haukkua hänetkin, kun on kasvattanut paskoja lapsia. Vittuperkele saatanoita unohtamatta.
On se lähettänyt tekstarinkin äidille, että "tapan ton sun perkeleen idiootin poikas!!" sen jälkeen ei kahteen päivään vastannut puhelimeen, kun olivat mökillä. Veljen puhelin oli heitetty järveen, eikä tiennyt asiasta mitään. Sitten kälyn veli (fiksu ja kiva ihminen) ajoi 300 kilsaa mökille tarkistamaan tilanteen. Äiti pelkäs todella paljon ja niin me muutkin, jopa kälyn omat vanhemmat ja silläpä tuo veli sitten lähti.
Semmonen kullanmuru oot. Seuraavaa sukujuhlaa odotellessa.
tää menee vähä off topic mut pitää muistaa että jokainen mies ja nainen tarvii vierelleen erilaisen täydentävän kumppanin. Ku joku puhu et veljen vaimo on ihan kamala. Ehkä hän tekee veljesi olon täydelliseksi ja on se vasta kappale ja yhdessä heillä on ihanaa.
Miehestäni ei pidetä meidän suvussa, mutten anna sen vaikuttaa mihinkään hän on minulle hyvä vikoineen <3
Puolison siskon puoliso, voi huokaus. Käytöstapojen oppimista odotellessa on mennyt tämä aika tähän asti, ei näytä oppivan, mutta tapaamiskerrat ovat sentään vähentyneet. Koska hänellä on kavereita, niin oletan yksinkertaisesti, että hän joko a) ujostelee meitä ja siksi menee käytös oudoksi tai b) ei pidä meistä ja yrittää parhaansa mukaan peitellä sitä onnistumatta oikein. Kumpaankin vaihtoehtoon auttaa tuo rankasti rajoitettu kanssakäyminen. Kuten muulloinkin elämässä, kaikkien kanssa ei vaan synkkaa.
Höpö höpö, ei se sisko arvostele sua tai teitä ollenkaan, itse oot aina vaan semmonen sitruuna. Kyl mä tiedän ja tiedän senkin, kuka olet.
t. se sisko jota arvostelet.