Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy lesbolta... vastailen mielelläni

Vierailija
20.09.2013 |

niin että antaa palaa vaan

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 14:07"]

Täh. Mä en ole ap, mutta pakko kommentoida. Olen aika maskuliininen nainen. Olen hetero. Tykkään aika feminiinisistä miehistä. En koe olevani väärässä sukupuolessa, eikä koe miehenikään, joka siis on melko feminiinen monessa mielessä. Ei kai homoseksuaalisuudella ja maskuliinisuudella/feminiinisyydellä ole mitään jyrkkää yhteyttä, ja ei kai kaikki feminiinit tunne vetoa maskuliiniseen ja päin vastoin.

[/quote]

"Maskuliininen nainen" on yleensä kaikkea muuta, kuin maskuliininen. Lähinnä hän luulee olevansa kovinkin miesmäinen, mutta on reaalimaailmassa paremminkin säälittävä.

Ei mulla muuta.

Vierailija
2/14 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 14:13"]miten pimpulia kannattaa nuolla ja hieroa parhaiten, vinkkejä?[/quote]

Vinkkejä S24 palstoilta............Nimittäin Omiasi<

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kumpi sinä olet, feminiinen vai maskuliininen lesbo?

Toinen kysymys liittyy tähän samaan: Miksi jotkut tykkäävät sitten sellaisesta naisesta joka näyttää mieheltä, eikö olisi sitten sama olla miehen kanssa?

Mitä järkeä siinä on olla henkilön kanssa joka näyttää mieheltä mutta sillä on naisen vehkeet?"

Juuri tätä minäkin oloen aina halunnut kysyä. Että jos jokin aito juttu, kuten mies,on vastenmielinen tai ei kiihota, miksi miestä "apinoiva" nianen on hottis?

En ymmärrä tätä käänteislogiikkaa.

Vai onko lesboilta jäänyt löytämättä oma tapa olla maailmassa. Onko se siksi se elämä niin rajoittunutta ja vajaata- jotenkin fakkiutunut toistamaan kliseisiä nais- ja mieskuvia? Vaikea ottaa homoja ja lesboja vakavasti kun homma vaikuttaa niin epäaidolta parodialta... Että harvassa semmoiset jotka ei kokoajan vedä jotain  homoroolia... 

Vierailija
4/14 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatko sä rekkaa vai oletko sä sellanen muotilesbo?

Vierailija
5/14 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sulla heittää jotakin hyvää omppupiirakka-reseptiä?

Vierailija
6/14 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki räppärit on aina lil/little tai big jotain? Miksei ole ketään medium räppäriä?

Vierailija
7/14 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, lesbo, minne sä katosit kun vastatahan sun piti?

Vierailija
8/14 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, missä taloyhtiösi lähin väestönsuoja sijaitsee? Tai jos asut omakotitalossa, niin tiedätkö, missä on lähin yleinen väestönsuoja, johon voit onnettomuustilanteessa suojautua?

Vierailija
9/14 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbojahan on siis monenlaisia, on feminiinisiä naisellisia, sitten sellaisia jotka eivät halua tuoda naisellisia piirteitä esiin, sitten sellaisia jotka haluavat näyttää mahdollisimman paljon mieheltä ja haluavat erityisesti peittää kaikki naiselliset piirteensä,ja korostaa miehisiä piirteitä esim hiukset lyhyeksi, kulmia ei nypitä vaan annetaan "rehottaa",ylähuulen karvoja ei oteta pois, pukeudutaan miesmäisesti. Sen olen aina halunnut tietää että miksi näin?

Kokeeko tämäntyylinen lesbo olevansa väärässä kehossa, haluaako hän oikeasti olla mies? Olen jopa kuullut että jotkut sitovat rinnat huivilla tiukasti, inhoavat rintojaan jos ne ovat a-kuppia isommat. Onko hän siis oikeasti transsukupuolinen tms. Mistä se johtuu, ettei voi olla reilusti nainen ja lesbo?Miksei omaa naisellista kroppaa voi hyväksyä?

En siis tarkoita mitään naisellisuuden ylikorostamista, vaan ihan sellaista normaali/perusolotilaa naisena.

Kumpi sinä olet, feminiinen vai maskuliininen lesbo?

Toinen kysymys liittyy tähän samaan: Miksi jotkut tykkäävät sitten sellaisesta naisesta joka näyttää mieheltä, eikö olisi sitten sama olla miehen kanssa?

Mitä järkeä siinä on olla henkilön kanssa joka näyttää mieheltä mutta sillä on naisen vehkeet?

Muutoin kyllä ymmärrän naisten välisen rakkauden ja seksin, mutta en tätä poikatyttö juttua.....

Itseäni kiinnostaa hieman naisten välinen, muttei sellaisen kanssa joka näyttää mieheltä.

Vierailija
10/14 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh. Mä en ole ap, mutta pakko kommentoida. Olen aika maskuliininen nainen. Olen hetero. Tykkään aika feminiinisistä miehistä. En koe olevani väärässä sukupuolessa, eikä koe miehenikään, joka siis on melko feminiinen monessa mielessä. Ei kai homoseksuaalisuudella ja maskuliinisuudella/feminiinisyydellä ole mitään jyrkkää yhteyttä, ja ei kai kaikki feminiinit tunne vetoa maskuliiniseen ja päin vastoin.

Vierailija
11/14 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin niitä ääripäitä että miksi pitää pyrkiä lujasti olemaan miehen näköinen, mismäinen, kuin mies?

Vierailija
12/14 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten pimpulia kannattaa nuolla ja hieroa parhaiten, vinkkejä?

Vierailija
13/14 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakentaa, kannattaako käyttää mitä kannattaa käyttää eristeenä?

Vierailija
14/14 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi hienovaraisesti flirttailla todennäköiselle lesbolle? Kuinka suhtaudut naiseen, jolla ei ole aikaisempia naissuhteita?