Minea/Olivia/Eeden ja Evert
MIKÄ NÄISTÄ SOPISI TUOHON Evert nimeen? MIELIPITEITÄ KAIPAAMME..
Kommentit (20)
Minea/Olivia/Eeden ja Evert
Suoraan sanottuna, ei oikein mikään. Eeden liian lähellä, muut taas eri parisia. Evert on vanha nimi ja nuo toiset uusia.
Edith, Edla, Ebba, Eva olisi vanhanaikaisia ja e:llä alkavia. Silti ehkä liian lähellä Evertiä?
Lyhyistä nimistä esim. Lisa, Ani tai Rita voisi sopia. Vaihtoehtoja on loputtomasti, mutta älkää tosiaan ottako noita kökkömuotinimiä
Mielipiteeni on, että nuo ovat kaikki muodikkaita ja teeskenteleviä nimiä.
Kaikki sopii mutta Minea ja Eeden paremmin. Minea on sopivan erilainen mutta samantyylinen evertin kanssa
Olivia on noista ainoa oikea nimi.
Olivia sopii parhaiten. Minea ei oikeastaan lainkaan. On aivan eri tyylinen eikä edes lausuttuna sovi yhteen. Eeden on tyylillisesti eri niin kuin Mineakin. Lausuttuna natsaa mutta liikaa.
Edith sopisi parhaiten. Mutta Minnea myös.
Onko Evert naisen nimi? Eipä silti, eka kerta nyt, kun kuulin koko nimestä. Oma keksimä?
Olihan tuolla kyllä Evert Axel Taube niminen ruots. kirjailija, kun Googlasin.
Evert on pojan nimi löytyy kalenterista, tosin suomalainen vastine Eevert. Nimipäivä 9.9. Jos et ole kuullut, se kertonee jotain sinusta, ei kysyjästä. :)
Minä olen aivan rakastunut Eden-nimeen ja yritin ehdotella sitä miehelleni (raskaana, odotan tyttöä). Mitäpä vastaa mieheni?
"Se kuulostaa ihan vessaraikastimelle!" :(
Minä sanon siltikin noista nimistä Edenin, ihana nimi. omalle tytölle yhä etsintä jatkuu.
Jos Eden, niin yhdellä e:llä... Järkevämpi, ja koska Evertin kohdalla on myös yksi e, vaikka voisi olla kaksi.
Miten esim. Elsa, Ester, tai vaikka Elisa, jos samalla kirjaimella haluaa.
Eden eli Eeden viittaa monessa kulttuurissa "alapään puutarhaan" joten täytyy olla aika julka jos sellaisen lapselleen antaisi!
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 08:53"]
Eden eli Eeden viittaa monessa kulttuurissa "alapään puutarhaan" joten täytyy olla aika julka jos sellaisen lapselleen antaisi!
[/quote]
Oletko pitänyt puutarhasi kunnossa? :DDD
Minea