Cheekin lisäkonsertti varattiin loppuun puolessa tunnissa - Saitko liput?
Itse tavoittelin 8 lippua, osaa perheelleni ja osaa heidän kavereilleen. Sain kuusi ja sen jälkeen olisi ollut mahdollisuus saada hajapaikkoja mutta jätin ne ottamatta.
Uskomatonta tämän artistin suosio, lisäkonsertti varattiin vielä alkuperäistäkin nopeammin.
Kommentit (11)
Onko nykyään mammojen lempimusaa räppi vai miksi sinne kaikki haluaa? Ei se ole siellä laulamassa Paula Koivuniemeä tai Katri Helenaa...
Sain 2 lippua katsomoon, kuten halusinkin :) Jee!
Sain lippuja sekä eturiviin , että katsomoon. Pitänee keskustella kummat liput pidetää. Ja toiset saa ennä takaisin myyntiin : ) Jotain sitten onnistaa perjantaina.
en onneksi. En mäkään ymmärrä posken suosiota. Mutta suomalaisilla on järjestään surkea musamaku ollut aina, en sitäkään ymmärrä.
opetelkaa sitten niitä cheekin vanhojakin biisejä ettette ole noloina siellä...
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 12:25"]
Onko nykyään mammojen lempimusaa räppi vai miksi sinne kaikki haluaa? Ei se ole siellä laulamassa Paula Koivuniemeä tai Katri Helenaa...
[/quote]
Paulaa ja Katriako sä kuuntelet?
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 12:52"]
opetelkaa sitten niitä cheekin vanhojakin biisejä ettette ole noloina siellä...
[/quote]
Täh? Yleisökö siellä laulaa? Mitä se cheekki tekee sitten?
Sain neljä kenttälippua. Olin jo ennen yhdeksää netissä valmiina, sitten tuli ruudulle teksti että olet jonossa, arvioitu jonotusaika 30 min. Siinä vaiheessa oli katsomossa enää hajapaikkoja jäljellä jotin otin liput kentälle. Liput on yllätys tyttärelle, 12v saa erittäin mieleisen joululahjan. Saa ottaa kaverin mukaan, plus me vanhemmat lähdemme (tai ainakin toinen meistä).
En kyllä yrittänytkään. Mä en tiedä Cheekistä muuta kuin että on suosittu suomalainen rapartisti. Yhtään biisiä en ole koskaan kuullut, mutta ei kyllä kiinnostakaan. Pitäisi kai kuunnella, että tietäisi, mistä puhutaan. Mutta siis ylipäätään, kenttäliputhan on ihan parhaita. Itse yritän aina saada nimenomaan kenttäliput.
Molempien konserttien lippuja löytyy suuret määrät. Voi sitten keikan lähestyessä trokata ne määritelmällisesti tyhmille Cheek-faneille aivan älyttömillä hinnoilla.
Sain kolme kentälle :/ täytyy yrittää vaihtaa katsomolipuiksi