Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pitkä on Suomen pisin nainen?

Vierailija
29.09.2020 |

Kuinkahan pitkä mahtaa olla pisin nainen Suomessa? Itse olen elämäni aikana törmännyt ehkä alle viiteen naiseen, jotka ovat olleet silminnähden yli 190-senttisiä. Kaksimetriseen naiseen en ole varmaan ikinä törmännyt. Kertokaa, kuinka pitkiä naisia suurinpiirtein olette nähneet täällä, pisimmästä päästä nimenomaan

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti nainen ei voi kasvaa yli 190. Ei erity testostretonia niin nivelet ei pysy koossa tuon mitan jälkeen. Isot rankaluiden väliset nivelet ei kestä sitä massaa ja rasitusta. Isolla nivelillä kiinnittyy kehoon raajat kuten jalat, kädet ja pää, oikeastaan kaulakin on vain niveljatke joka siis pidemmällä naisella rapistuu yli 190cm korkeuksissa.

Itse 188 sairaanhoitaja nainen joka lapsena pelkäsi kasvavansa loputtomiin korkeutta ( kengänkoko 52 joten ei korkokenkiä muutenkaan)

Harvinainen pituus toki naisella mutta on niitä pidempiäkin naisia

Vierailija
22/92 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti nainen ei voi kasvaa yli 190. Ei erity testostretonia niin nivelet ei pysy koossa tuon mitan jälkeen. Isot rankaluiden väliset nivelet ei kestä sitä massaa ja rasitusta. Isolla nivelillä kiinnittyy kehoon raajat kuten jalat, kädet ja pää, oikeastaan kaulakin on vain niveljatke joka siis pidemmällä naisella rapistuu yli 190cm korkeuksissa.

Itse 188 sairaanhoitaja nainen joka lapsena pelkäsi kasvavansa loputtomiin korkeutta ( kengänkoko 52 joten ei korkokenkiä muutenkaan)

Kengänkoko ei voi olla 52, varsinkaan naisella. 180-senttisellä naisella on usein kenkä 40.

Ja mistähän alapeukut, saanen kysyä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

193 on pisin nainen Suomessa jonka tiedän. Nuorehko nainen kyseessä

Vierailija
24/92 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

195 cm pisin tietämäni nainen. Molemmat veljet 210 cm.

Komeita ovat!

Vierailija
25/92 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

180 cm nainen täällä, eikä oo harvinaista että tulee suunnilleen mun mittasia naisia vastaan melkeen joka päivä. Nuoret naiset alkaa olla pitkiä mikä on vaan hyvä asia! 😊 Pituus on kaunista

Vierailija
26/92 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeita ovat!

Oho, siinä varmaan melkoinen näky jos yhdessä kävelevät kaupungilla!

Vierailija
27/92 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeita ovat!

Tuota pidempiä naisia ei kyllä enää helpolla löydy

Vierailija
28/92 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta en tiedä, mutta siinä yhdessä jenkkisarjassahan oli pitkä naisia, 2 metrin molemmin puolin. Monia 203 tai 204 cm.

Vierailija
29/92 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekko-ottelussa hallin käytävällä tuli vastaan varmaan 10-15cm pidempi nainen, itse olen vähän vajaa 180. Eli oli varmaan 190

Vierailija
30/92 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni ovat pitkiä: kahden metrin molemmin puolin.

Vierailija
31/92 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli toinen on yli 200cm, sitäkö meinaat? Tiedätkö tarkkaa pituutta, varmaan Suomen pisin nainen jos puhut totta. Kuinka pitkä itse olet?

Vierailija
32/92 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli toinen on yli 200cm, sitäkö meinaat? Tiedätkö tarkkaa pituutta, varmaan Suomen pisin nainen jos puhut totta. Kuinka pitkä itse olet?

En meinaa. Tyttäriä on useampi. Ja minä olen pitempi kuin miehet keskimäärin. Ja kyllä, kengännumeroni on reilusti yli 40. Hansikkaat löydän naisten hansikasmallistoista.

Vierailija
33/92 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi työkaveri mies, joka on itse vähän yli 190 cm ja on sanonut joskus nähneensä itsensä pituisia tai jopa itseään pidempiä nuoria naisia.

Eli en siis tiedä, kuinka pitkä on Suomen pisin nainen, mutta tosi pitkiä naisia on kuitenkin Suomessa.

Vierailija
34/92 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeita ovat!

Vaikka tuo nainen on tosi pitkä naiseksi ja nuo veljet ovat tosi pitkiä miehiksi, niin 195 cm on kuitenkin naiselle paljon elämää helpottavampi pituus, kuin 210 cm miehelle.

Vierailija
35/92 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testosteronilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, miten pitkäksi kasvaa. Itse asiassa testosteroni toimii estrogeenin tavoin pituuskasvua hidastavana/pysäyttävänä tekijänä. Miehet, joilla on joku kromosomipoikkeama/häiriö tai muu testosteronivajetta aiheuttava sairaus, ovat usein pidempiä kuin tavalliset miehet.

Vierailija
36/92 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pituuksista, mutta kerran näin tytön jonka takapuoli tuntui olevan miltei silmieni korkeudella. Tai ainakin se oli niin korkealla että hyppi silmille. Olen itse 174 joten täytyi sillä tytöllä olla mittaa.

Vierailija
37/92 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tiedän yhden 193 cm nuoren naisen. Liekö sama jonka joku toinenkin tässä ketjussa mainitsi. Urheilijatyttö!

Ja kyllä aina tulee hämmästeltyä (mielessäni), kun hänet näkee, on niin häkellyttävän pitkä naiseksi.

Vierailija
38/92 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kengänkoko ei voi olla 52, varsinkaan naisella. 180-senttisellä naisella on usein kenkä 40.

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000000918522.html

40 on hyvin tavallinen koko jo näin yli 170-senttisillä "mummoikäisillä" ainakin.

Vierailija
39/92 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000000918522.html

40 on hyvin tavallinen koko jo näin yli 170-senttisillä "mummoikäisillä" ainakin.

Vierailija
40/92 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä eläessäni nähnyt naista, jonka kengän koko olisi 50. Edes miehillä tuommoista räpylää harvoin näkee, vaikka pituutta olisi lähes kaksi metriä. Tuntuu että kaikilla on joku 42-45. Mutta joo, en kiellä etteikö voisi olla mahdollista. Yleistä ei kyllä ole