Miksi talvitakeissa on niin hervottoman kokoiset huput?
Kommentit (13)
Arvostan isoa huppua, jonka saa vedettyä kuulokkeidenkin päälle. Mun pipoissa on myös iso tupsu, jonka huppu hävittää kivasti ilman, että huppu kuristaa mut.
Jos talvitakissa ei ole huppua ja kunnon kaulusta. Se ei ole talvitakki.
Sitten ensi viikolla jos on 30 astetta pakkasta ja kova viima et enää kysele tuota kysymystä.
Siksi että voi leikkiä kaapuhahmoa? Se on kiva että talvihattu mahtuu alle. Eri asia miten hupun saa kiristettyä vai ei toimi.
Mä olen ihmetellyt päivastaista sulan maan vaatteissa. Huput tuntuu olevan välillä ihan lasten kokoa. Rillipäänä tykkään reilusta hupusta, joka muodostaa lipan suojaamaan laseja ja silmiä sateelta. Mulla yleensä on lierillinen hattu, mutta joskus ei ole, ja syksyn kylmetessä vaihtaisi mieluusti korvat suojaavaan pipoon.
Pitäisi kehittää lipallinen hattu, joka peittää myös korvat eikä näytä ihan tollolta.
Sinne pitää mahtua karvalakki alle.
Mua vtuttaa huput, joissa ei ole kiristysnauhaa 😡 Ostin viime talvena ihanan untsikan, just hyvä malli ja väri, mutta siinä on iso huppu ilman nauhakujaa. Eihän se pysy päässä, kun ei sitä saa kiristettyä kiinni 💩
Vierailija kirjoitti:
Ap...sun vit-tus haisee kuin joukkohauta.
Lapset takaisin ylikselle, hus hus!
Talvitakissa just pitää olla iso huppu. Keskimäärin takeissa on aivan liian pienet huput jotka on hankala saada mahtumaan pipon päälle, varsinkin jos on yhtään tupsua hatussa.
Huput aikuisten vaatteissa pitäisi kieltää lailla! Mitä virkaa niillä muka on?
Kerrankin kun löydät hyvän talvitakin, niin eiköhän siinä ole valtava huppu karvareunuksella.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin kun löydät hyvän talvitakin, niin eiköhän siinä ole valtava huppu karvareunuksella.
Et vissiin pahemmin ulkoile? En kyllä ostaisi talvitakkia ilman kunnon huppua, karvareunus saisi myös mieluusti olla. Se suojaa kasvoja viimalta ja pakkaselta paljon paremmin kuin mikään pipo. Mutta jos ei oo tarvetta hupulle niin se on kyllä usein irrotettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vissiin pahemmin ulkoile? En kyllä ostaisi talvitakkia ilman kunnon huppua, karvareunus saisi myös mieluusti olla. Se suojaa kasvoja viimalta ja pakkaselta paljon paremmin kuin mikään pipo. Mutta jos ei oo tarvetta hupulle niin se on kyllä usein irrotettavissa.
No kolmessa kilometrissä ja 100 km/h puhaltavassa alppimyrskyssä olisin voinut vaikka huppua käyttää,
mutta pipollakin pärjäsi.
Tarkoitettu otettavaksi käyttöön! Tasa-arvovaltuutetun ohjeistuksen mukaan hupun sisään pitää mahtua af ro littaantumatta.