Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Atoopikot, rutikuivaihoiset! BB- ja CC- voiteista...

Vierailija
09.12.2013 |

Oletteko löytäneet noista jonkun, mitä pystytte käyttämään? Ei nyt jokapäiväisesti, mutta esim juhlissa? Tavallinen meikkivoide ei tunnu eikä näytä hyvältä. Iho on siis rutikuiva kalaöljystä, D-vitamiinista ja perusvoiteista huolimatta..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan ensin päivävoiteen ja sitten päälle Lumenen BB-voidetta. Sillä tavalla olen ihan hyvin voinut käyttää. Ilman päivävoidetta en voi BB:tä laittaa ja siis tuo Lumenen on ollut hyvä.

Vierailija
2/11 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tosi kuiva atooppinen iho. Sensain meikkivoide on loistava ja paras ikinä. Kokeiltu on  erittäin monia. Minulla oli näytepakkaus jostain Y Rocherin bb:stä ja se oli yllättävän hyvä.

Minulla muuten helokkiöljy parantaa ihoa paljon paremmin kuin kalaöljy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Cliniquen BB -voiteen ja totesin, että ei tule mitään, lärvi oli kuin täynnä hienoa hiekkaa. Keksin sotkea sitä fifty-sixty vihreän Diroseal -voiteen kanssa ja lopputulos oli ainakin omasta mielestäni onnistunut.

Vierailija
4/11 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ihoni on pergamenttimaisen kuiva talvella ja paras meikkivoide on Sensai. Lisäksi minusta tuntuu, että se suojaa ihoa.

Vierailija
5/11 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei käy liikaa ärsyttäviä aineita ja ei peitä tarpeeksi, molempia kokeiltu iho menee aivan punaiseksi. käytän joe blascon meikkivoidetta hyvin ohuesti, ei ärsytä.

Vierailija
6/11 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuusenpihka ja perusvoide  

Vierailija
7/11 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa putsata kasvot Vichyn 3 in 1-voiteella, sitten Lancomen Visionairea ja päälle Aqualanin Duoa...ikinä ollut näin hyvänä iho....normaalisti iho kiristää niin ettei mitään rajaa ja punaisia läikkiä varsinkin talvella...muttei enää!!

Vierailija
8/11 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä jatkaa että kun iho noilla voiteilla hyvä,meikkivoiteeksi sopii Lancomen Teint Miracle....sopivasti kosteuttava.

-8-

Vierailija
9/11 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska myös tuoksuttomuus on minulle tärkeää, ostin apteekista Acon BB-voidetta ja totesin sen hyväksi.

Vierailija
10/11 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garnierin BB on ihan hyvää arkikäytössä, mutta vaatii kyllä kosteusvoiteen alle. Ja itse en atoopikkona käytä sitä muuten kuin kesällä kevyeen meikkiin - ei peitä näin talvella kukkivia kuivia kohtia ja ihottumaa tarpeeksi, vaan ne vaativat Blascon järeämmät aseet...

Vierailija
11/11 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn käyttämään meikkivoidetta, mutta Maybellinen BB-voiteesta sain järkyttävän kirvelevän ja punoittavan ihon :(

Kosteusvoiteena kasvoilla käytän Decubal Face Vital Creamia, se on loistava!