Mitä sinulla on nukkuessasi ylläsi?
Kommentit (61)
Camisole-mallinen yöpaita ja pikkarit. Mieheni vieressä nukun.
Pikkarit, joskus ei niitäkään.. Joskus, jos oikein viluttaa, yöpaita. Ei ikinä sukkia, rintsikat vain imetysaikana. Unikaverina mies ja vauva
Villasukat, alushousut ja toppi tai yöpaita. Joskus pelkät villasukat ja alushousut. Mieheni kanssa nukun.
Mulla on talvella jotain lämmintä kuten Marimekon pitkä yöpaita. Pidämme makkarin viileänä ja mun hartiat tulee helposti kipeiksi jos ne saa vetoa. Saatan unissani nukkua peitto kainalossa joten lämmin peitto ei riitä. Otan yleensä pikkarit pois kunnen halua että ne painaa. Ukollakin on usein päällä joku t-paita muttei alushousuja...
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 22:02"]
Mulla on talvella jotain lämmintä kuten Marimekon pitkä yöpaita. Pidämme makkarin viileänä ja mun hartiat tulee helposti kipeiksi jos ne saa vetoa. Saatan unissani nukkua peitto kainalossa joten lämmin peitto ei riitä. Otan yleensä pikkarit pois kunnen halua että ne painaa. Ukollakin on usein päällä joku t-paita muttei alushousuja...
[/quote]
Mä nukun alasti ja meillä on tosi kylmä makkari, mutta oon oppinut (ja mies myös) jotenkin hautautumaan niin syvälle sinne peiton alle, että hyvä jos nenä näkyy :) Mahdetaan olla aikamoinen näky (jos nyt joku sattuis näkemään)!
mulla on nukkuessa peitto päällä!
Alasti ja nukun yksin/mieheni kanssa
Joko toppi ja pikkuhousut tai sellainen punainen, koirakuvioinen seksintappajapaituli jostain halpakaupan alelaarista :D Ennen nukuin alasti, mutta toisen lapsen saannin jälkeen olen aina laittanut yövaatteet, ennen ne ahdisti. Vissiin siinä jälkivuotorättejen ja imetysliivejen aikakautena totuin taas nukkumaan vaatteet päällä..
niin ja miehen kanssa nukun.
t. koirapaituli
Joku ihmetteli että miksi ei pidetä alushousuja nukkuessa, no siksi että kun haaroväli on jo päivällä hautunut, on hyvä sitä yöllä tuulettaa, aamulla sitten suoraan suihkuun ja sen jälkeen puhtaat alushousut jalkaan. Jos pitää alushousut yön, niin kyllä on ällön tahmee olo haaroissa.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 20:08"]
Toppi ja bokserit, oikein kylmällä säällä pitkähihainen ja leggingsit. Mieheni.
[/quote]
jotenkin tuli pervo-olo tästä... homo mies joka käyttää naisten vaatteita :P
Pikkarit. Nukkumaseura koostuu aviomiehestä, 1-2 lapsesta ja 1-2 kissasta. Kokonaisuus vaihtelee.
Nukun aina alastomana vaimoni vieressä. Kovilla pakkasilla saatan pukea villasukat, jos kylmyys työntyy asuntoon.
ei rihimankiertämää ja mieheni vieressä nukun
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 20:08"]
Rintaliivit ja pikkuhousut. Yksin nukun.
[/quote]
Eikö rintaliivit päällä ole tosi epämukava nukkua?!
Itse nukun yleensä alasti, miehen kanssa. Jos on tosi kylmä saatan vetää jonkin toooosi seksikkään pyjaman päälleni.
Yö on parasta aikaa tuulettaa römpsäänsä niin kuin suositellaan. Mä nyt kuljen muutenkin kesällä kotona alasti heti kun voin.