Mitä sinulla on nukkuessasi ylläsi?
Kommentit (61)
Pikkarit kutittaa raskausarpista...
Ehdottomasti sukilla, ei lisättävää. Miehen.
Pikkareissa. Ilmankin nukun joskus harvoin, mutt kun nukun X-asennossa ja peitto tippuu, alapää palelee :D
Ei mitään päällä, ahdistais kaikki rievut. Mies vieressä, joskus toki päälläkin!
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 23:20"]
Siis minkälaisia pikkareita te oikein pidätte, kun ne hautoo alapäätä päivän aikana?? Mulla ei ole pikkuhousut jalassa kyllä koskaan mitään tahmeeta oloa!
[/quote] Kokeilepa olla ilman.
Aina alasti. Jos olen jonkun muun luona yötä eikä ole omaa makuuhuonetta niin luultavasti bokserit jalassa mutta tuntuu ikävän ahdistavalta. Sinkkuna nykyn yksin mitä nyt viikonloppuisin on aika usein joku alaston tyttö nukkumassa vieressä (I've got friends with benefits)
Miehen alapää ei varmastikaan samalla tavalla tarvitse ilmaa kuin naisen mutta voisin näin nyrkkituntumalta ajatella sen ilman tekevän ihan hyvää sinne alakertaan niiden halpojen markettipikkuhousujen sijasta. Monet naiset kenen kanssa olen seurustellut nukkuivat muka vaatteiden kanssa ennen aikaa minun kansssani, mutta aika helpolla oppivat nukkumaan alasti ja omien sanojensa mukaan eivät sitä pois vaihda.
Suosittelen kaikille kokeilaamaan alasti nukkumista. Sitä ennen kunnon lakanat ja täkit kaupasta, ei paskoilla olekaan kiva nukkua alasti. Kun nämä ovat kunnossa et ihan helpolla vaihda enää vaatteisiin takaisin.
-m28-
Yöpaita jos on oikein kylmä, muutoin alasti. Ja yleensä nukun tuplapeiton alla miehen kanssa. Jos mies ei ole kotona ja palelen illalla, nukun lämpösukilla, yöpaidalla ja paksulla aamutakilla.
Se on ihan sama, minkä hintaiset pikkuhousut ja mistä ne on ostettu, puuvilla on paras ja hengittää eniten. Nukun silti ilman alkkareita.
Se on ihan sama, minkä hintaiset pikkuhousut ja mistä ne on ostettu, puuvilla on paras ja hengittää eniten. Nukun silti ilman alkkareita.
Tahmee olo housujen pitämisestä yöllä ja iltasuihkun sijaan aamulla suihkuun? Kävin suihkussa illalla tai en, en saa kyllä tahmaista oloa alapäähäni oli housut tai ei. ;D Jotain vialla sulla (hygieniassa?). Ja hyh, eikö järki sano käydä pesulla illalla... siellä ne mukavasti muhii yön aikana kaikki ja voin kuvitella miten pahempi pöpöpesäke sänky (ja värkki) on jossei ennen nukkumaanmenoa peseydytä. Ja jossei illalla peseytymättömyys tee seksielämään vaikutusta niin aika melkoista meininkiä. Saahan sitä seksiä tosin muulloinkin harrastaa mutta kyllä jos mies olisin niin ei kyllä pesemätön "tahma"värkki houkuttelis alkuunkaan. Yäkyäk.
Tähän viitaten siis tuo em.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 22:13"]
Joku ihmetteli että miksi ei pidetä alushousuja nukkuessa, no siksi että kun haaroväli on jo päivällä hautunut, on hyvä sitä yöllä tuulettaa, aamulla sitten suoraan suihkuun ja sen jälkeen puhtaat alushousut jalkaan. Jos pitää alushousut yön, niin kyllä on ällön tahmee olo haaroissa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 08:17"]
Tahmee olo housujen pitämisestä yöllä ja iltasuihkun sijaan aamulla suihkuun? Kävin suihkussa illalla tai en, en saa kyllä tahmaista oloa alapäähäni oli housut tai ei. ;D Jotain vialla sulla (hygieniassa?). Ja hyh, eikö järki sano käydä pesulla illalla... siellä ne mukavasti muhii yön aikana kaikki ja voin kuvitella miten pahempi pöpöpesäke sänky (ja värkki) on jossei ennen nukkumaanmenoa peseydytä. Ja jossei illalla peseytymättömyys tee seksielämään vaikutusta niin aika melkoista meininkiä. Saahan sitä seksiä tosin muulloinkin harrastaa mutta kyllä jos mies olisin niin ei kyllä pesemätön "tahma"värkki houkuttelis alkuunkaan. Yäkyäk.
[/quote]
Mä peseydyn yleensä illalla, mutta peseytymisestä huolimatta ne alushousut painavan häpyhuulia yhteen. Käsittääkseni gynekologitkin suosittelevat ilman alushousuja nukkumista.
Olen iltapalelija, joten talvisin mulla on nukkumaanmennessä päällä jonkinlainen yöpaituli, puuvillaiset pyjamanhousut, villasukat ja jopa ohut neuletakki. En pysty nukahtamaan, jos palelen. Sitten yöllä puoliunessa potkin jossain vaiheessa villasukat pois jaloista ja kiemurtelen pois neuletakista.
Asia on kokonaan toinen, jos satun nukkumaan yhdessä miesystäväni kanssa. Silloin hän pitää mut lämpimänä ja nukumme alasti :-)
n42
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 22:07"]
Joko toppi ja pikkuhousut tai sellainen punainen, koirakuvioinen seksintappajapaituli jostain halpakaupan alelaarista :D Ennen nukuin alasti, mutta toisen lapsen saannin jälkeen olen aina laittanut yövaatteet, ennen ne ahdisti. Vissiin siinä jälkivuotorättejen ja imetysliivejen aikakautena totuin taas nukkumaan vaatteet päällä..
[/quote]
Oijoi, osui muhun tuo "jälkivuotorätit ja imetysliivit", vaikka ne liivit ei joka yö päällä olekaan. Ilman liivejä on tosin maitotahroja petivaatteet täynnä.
Aiemmin nukuin joko alasti tai joku t-paidan riepu tai toppi päällä, ilman pikkareita mutta nyt vauvan kanssa nukun (jos nukun) niin, että päällä on pikkarit (ja se rätti), pitkähihainen imetysyöpaita ja kotiverkkarit. Viluttaa öisin kumman paljon...
Ei tulis mieleenkään mennä alasti suihkussa käymättä sänkyyn ja vasta aamulla pesulle. Mahtaa olla melko likaiset ja haisevat lakanat teillä.
Tosi hämmentävää, että niin moni väittää nukkuvansa alasti. Itelle aivan vieras tapa, enkä kyl tarkeniskaan nukkua ilman yövaatteita.
Pikkarit tai alasti. Alasti silloin, jos olen käynyt just ennen nukkumaan menoa käynyt suihkussa. Miehen kanssa nukun.
Nukun aina alasti. Vieressä kuka milloinkin. Joskus kaksi thaikkua tilipäivän jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 20:57"]
Miksi ne pikkaritkin pitää ottaa aina yöksi pois? En ole koskaan ymmärtänyt tuota alasti nukkumista. Kun ne pikkarit on aina muuten jalassa, niin miksi kummassa ne täytyy yöksi ottaa pois, kun ei ne edes kierry vartalon ympärille kuten esim. yöpaita. Itsestäni jotenkin vaivalloista niitä edestakaisin pukea ja riisua, kun voi jalassakin olla.
[/quote]
Kai mun pitää sitten vastata, etten ymmärrä pikkarit jalassa nukkumista. Jos joskus esim. kylässä nukun pikkarit jalassa, niin kyllä on jalkovälissä sellainen tunkkainen tuntu aamulla.
Jos mä nyt muutenkin otan kaikki vaatteet pois, niin ei se pikkarien pukeminen aamulla mitenkään erityisesti tee vaivalloisemmaksi sitä aamupukemista. Mulla on vaatteet tuolilla mytyssä, otan ne siitä kainaloon ja meen alakerran vessaan pukemaan.
Miksi ne pikkaritkin pitää ottaa aina yöksi pois? En ole koskaan ymmärtänyt tuota alasti nukkumista. Kun ne pikkarit on aina muuten jalassa, niin miksi kummassa ne täytyy yöksi ottaa pois, kun ei ne edes kierry vartalon ympärille kuten esim. yöpaita. Itsestäni jotenkin vaivalloista niitä edestakaisin pukea ja riisua, kun voi jalassakin olla.