Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellainen ihminen ajattelee, joka ei ota koskaan yhteyttä ystävään?

Vierailija
29.09.2020 |

a) Että on parempi kuin muut, ja muut ottakoot yhteyttä.
b) Ei jaksa vaivautua, kun ei kiinnosta tarpeeksi paljon.
c) Haluaa vain ystäviä, joita pystyy alistamaan.
d) On niin sosiaalinen, ettei jaksa muistaa kaikkia ystäviään.
e) Ei ole kiinnostunut ystävyydestä ylipäänsä, mutta lähtee ulos jos joku kysyy.
Mitä muuta?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteyttä voi pitää , molemmin puolisesti . Toisaalta ei kannata tuputtaa itteensä liiaksi. Jokaisella meistä on oma elämämme , eikä aina jaksa innostua toisten tapailuun. Anna toistenkin elää ja hengähtää , kuten heille parhaaksi sopii .

Vierailija
22/60 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteyden ottaminen on ahdistavaa. En halua häiritä jos ei ole jotain oikeaa asiaa joka vaatii yhteydenoton. Sittenkin lykkään viime tippaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain itsekkäät ihmiset valittavat asiasta jossa eivät kuitenkaan itse kykene olemaan yhtään sen parempia. Yök.

Vierailija
24/60 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ihmeemmin ajattele sitä ihmistä, ei ole mielessäkään, ennenku häneltä tulee viesti. Se on kurjaa, kun ihastus toimii näin, muista ei niin väliä.

Vierailija
25/60 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Voin vastata vain omasta puolestani. Jos en ota yhteyttä, en kaipaa seuraa kasvokkain enkä puhelimessa. Minulla on paljon kavereita, jotka luulevat olevansa ystäviäni ja haluaisivat tiiviimpää yhteydenpitoa. En halua panna välejä poikki, koska tuttavina minulla ei ole mitään heitä vastaan.

Eli lyhyesti: eivät ole minulle ystäviä, vaan kavereita ja tuttavia.

Saako kysyä miten toimit silloin kun haluat siirtää ystävyystasolla olevan ystäväsi tuttavatasolle? Et vain enää ota ikinä häneen yhteyttä, ja hän ihmettelee että ettekö olekaan ystäviä?

Vierailija
26/60 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain itsekkäät ihmiset valittavat asiasta jossa eivät kuitenkaan itse kykene olemaan yhtään sen parempia. Yök.

Jos kumpikaan ei ota yhteyttä, niin ystävyyttä ei ole olemassa. Mistä puhut?

Varmasti ihan fiksua ihmetellä käytäntöä, jossa vain toinen ottaa yhteyttä. Oli syy mikä tahansa, onhan se outoa. Ellei sitten toisella ole vakavaa mt-ongelmaa, tosin luulisi että ystävä olisi siitä tietoinen. Mutta mielenterveys ei varmasti ole aina syynä tällaiselle käytökselle.

Vierailija
27/60 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leila Koo kirjoitti:

Voin vastata vain omasta puolestani. Jos en ota yhteyttä, en kaipaa seuraa kasvokkain enkä puhelimessa. Minulla on paljon kavereita, jotka luulevat olevansa ystäviäni ja haluaisivat tiiviimpää yhteydenpitoa. En halua panna välejä poikki, koska tuttavina minulla ei ole mitään heitä vastaan.

Eli lyhyesti: eivät ole minulle ystäviä, vaan kavereita ja tuttavia.

Saako kysyä miten toimit silloin kun haluat siirtää ystävyystasolla olevan ystäväsi tuttavatasolle? Et vain enää ota ikinä häneen yhteyttä, ja hän ihmettelee että ettekö olekaan ystäviä?

Hyvä kysymys. Hänellä ei varmaan ole ystäviä yhtään, ainoastaan tuttavia. Tulee yksinäinen vanhuus.

Vierailija
28/60 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että sellaiset ihmiset eivät ole ystäviä. Minullakin on tuttava, joka koko ajan ottaa yhteyttä, mutta en minä edes tunne häntä kunnolla, joten en itse ota yhteyttä. Minä olen introvertti ja minulle riittää että on muutama läheinen ystävä joiden kanssa olen tekemisissä. En jaksa jatkuvasti jotain puolituttuja.

Vierailija
29/60 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti ihan fiksua ihmetellä käytäntöä, jossa vain toinen ottaa yhteyttä. Oli syy mikä tahansa, onhan se outoa. Ellei sitten toisella ole vakavaa mt-ongelmaa, tosin luulisi että ystävä olisi siitä tietoinen. Mutta mielenterveys ei varmasti ole aina syynä tällaiselle käytökselle.

Mistä tiedät ettei se toinen ottaisi yhteyttä omaan tahtiinsa? Marttyyri?

Edelleen, on itsekästä ajatella että kukaan ei tee mintään jos ei itse tee.

Toivottaisit joskus reippasti itse hyvää syntymäpäivää, etkä kyräilisi sitä kun kukaan ei toivota sinulle.

Vierailija
30/60 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaaja ja muut jotka valittavat siitä että toinen ei ole oikeasti ystävä jos ei ota koko ajan yhteyttä, ovat itsekeskeisiä pöllöjä joille ystävätkin ovat vain oman egon pönkittäjiä ja hyödyn lähteitä. Tosi ystävyys ei vaadi mitään vaan kestää hiljaisuudenkin. Ei palveluksia, ei jatkuvaa nuoleskelua, ei rituaaleja. Silloin ollaan yhteydessä kun on tarve, kummalla tahansa.

Vierailija
31/60 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä yhteen ystävään yhteyttä, kun en jaksa jatkuvaa puhetulvaa naapureiden kummien kaimojen asioista. Oletkohan se sinä?

Vierailija
32/60 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät ettei se toinen ottaisi yhteyttä omaan tahtiinsa? Marttyyri?

Edelleen, on itsekästä ajatella että kukaan ei tee mintään jos ei itse tee.

Toivottaisit joskus reippasti itse hyvää syntymäpäivää, etkä kyräilisi sitä kun kukaan ei toivota sinulle.

Mistä revitä nämä väitteesi? Minä toivotan aina ystävilleni hyvää syntymäpäivää. Kenestä sinä puhut? Taidat nyt kuvitella puhuvasi jollekin, jonka tunnet?

Vierailija
33/60 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaaja ja muut jotka valittavat siitä että toinen ei ole oikeasti ystävä jos ei ota koko ajan yhteyttä, ovat itsekeskeisiä pöllöjä joille ystävätkin ovat vain oman egon pönkittäjiä ja hyödyn lähteitä. Tosi ystävyys ei vaadi mitään vaan kestää hiljaisuudenkin. Ei palveluksia, ei jatkuvaa nuoleskelua, ei rituaaleja. Silloin ollaan yhteydessä kun on tarve, kummalla tahansa.

Sulla on puurot ja vellit sekaisin. Yhteyden ottaminen on mielestäsi nuoleskelua tai palveluksia? Osaatko itse lainkaan olla ystävä? 

Vierailija
34/60 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on puurot ja vellit sekaisin. Yhteyden ottaminen on mielestäsi nuoleskelua tai palveluksia? Osaatko itse lainkaan olla ystävä? 

Sinullahan ne meni sekaisin. Yhteyden ottaminen on eri asia kuin yhteydenottojen vaatiminen ja niiden puutteesta valittaminen.

Vierailija
35/60 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinullahan ne meni sekaisin. Yhteyden ottaminen on eri asia kuin yhteydenottojen vaatiminen ja niiden puutteesta valittaminen.

Aloituksessa puhutaan ystävästä, joka ei ota yhteyttä. Mistä sinä puhut?

Vierailija
36/60 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin sen heti ensimmäiseen sanaan ensimmäiseen kommenttiini. Tuollainen ymmärrysvaje ei mene edes sen piikkiin ettet jaksaisi lukea lyhyttäkään viestiä kokonaan. Ei vaan vastailet täysin kuviteltuihin asioihin.

Vierailija
37/60 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nuori? Ystäviä on jotta on seuraa, kun ei ole parempaa seuraa, mies ja lapset ei ole kotona... Pidät yhteyttä liian usein? Ihmiset ovat kiireisiä.

Vierailija
38/60 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin sen heti ensimmäiseen sanaan ensimmäiseen kommenttiini. Tuollainen ymmärrysvaje ei mene edes sen piikkiin ettet jaksaisi lukea lyhyttäkään viestiä kokonaan. Ei vaan vastailet täysin kuviteltuihin asioihin.

Kirjoitit sen ensimmäiseen sanaan? Tuo ei taida olla suomen kieltä. Mitä se tarkoittaa?Hiukan vaikea myös tietää mitkä kaikki ovat sinun kirjoittamiasi vastauksia. Yhdessä puhutaan ystävästä joka ei ota koko ajan yhteyttä, ja loukkaantujat pitävät ystävyyttä egon jatkeena jne. Aloituksessa puhutaan ystävästä, joka ei ota koskaan yhteyttä. Yritätkö tahallasi sekoittaa tätä keskustelua? Ei mene läpi, yritä paremmin.

Vierailija
39/60 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttuhan on nykyään niin ettei ihmisiä kiinnosta askakaan muiden kulumiset ja asiat.

Olen itse 30v ja aina haaveillut illanistujaisista tai että joku tulis kylään. Jos kerran kaikki ovat niin h emmetin laiskoja, masentuneita, "kiireisiä" niin antakoon olla niin!!

Yhdellä aina jotain mielenterveysongelmia, vanhemmilla aina joku tekosyy ettei voi tulla, muut ystävät aina niin kiireisiä, isoveli aina lupailee tyhjiä.

Ei nykyään edes osata KERRAN VUODESSA onnitella jostain.

Kun kerran on täysin arvoton, näkymätön ihminen niin ihan sama!

Seuraavaksi lentää whatsapp ulos puhelimesta. Miksi pitää sovelluksia kun niillä ei ole käyttöä?

Vierailija
40/60 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti, tarvitsen paljon omaa aikaa koska rasitun helposti jos ympärilläni on liikaa ihmisiä. Sen lisäksi ajattelen että ystävilläni on omat perheensä ja kiireensä. Ei sen kummoisempaa tarvitse olla, yksikään kohta ap:n kuvauksessa ei osu minuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi