Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko saada asumuserossa asumistukea?

Vierailija
01.05.2025 |

Olemme siis naimisissa, eikä eroa ole vireillä, mutta muuttaisin omaan asuntoon. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
2/26 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö aiheesta tietoa jostain?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotuttaa, mut ei millään tekis mieli maksaa omia menoja? 

Vierailija
4/26 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme olisi siis eroamassa ollenkaan, vaan jatkaisimme vain eri osoitteissa. Onko jollakin kokemusta?

Ap

Vierailija
6/26 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erotuttaa, mut ei millään tekis mieli maksaa omia menoja? 

Yhteiskunta!!!!!! Yhteiskunta!!!!!!!!! Anna rahaa!!!!!

Nyt on vaan niin moni käsi ojossa.

Jotenkin kaipaan niitä aikoja, kun oli kunnia elättää itse itsensä, ja pitää perhe koossa. Täälläkin käsketään erota joka hiton "ongelman" takia.

Vierailija
7/26 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
8/26 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen maksaa asumisensa itse. Miksi ihmeessä minun pitäisi veronmaksajana kustantaa jonkun muun paskottu parisuhde ja sen kustannukset?

Asumistukijärjestelmä on täysin aikansa elänyt, markkinoita vääristävä, väärinkäytetty ja aivan helvetin kallis.

Vierailija
9/26 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme olisi siis eroamassa ollenkaan, vaan jatkaisimme vain eri osoitteissa. Onko jollakin kokemusta?

Ap

On, maksoin kulut itse koska olen aikuinen ja käyn töissä. Sinä teet samoin.

Vierailija
10/26 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisin maksaa itse kun olen osa-aikatöissä ja peruspäivärahalla! Rahat eivät riitä ilman asumistukea.

Ap

Vierailija
11/26 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voisin maksaa itse kun olen osa-aikatöissä ja peruspäivärahalla! Rahat eivät riitä ilman asumistukea.

Ap

Paskarölli ei malttanut olla paljastamatta itseään.

Vierailija
12/26 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Paskarölli ei malttanut olla paljastamatta itseään.

En ole trolli, vaan ihan aito, kolmekymppinen nainen Pirkanmaalta.

Ap

Vierailija
13/26 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan! Saa tehdä Kelalle selvityksen toisensa perään tuloistasi, vuokrasopimuksestasi ja siviilisäädystäsi, ja vaivanpalkaksi sinulle ehkä myönnetään asumistukea korkeintaan parisataa euroa.

Suomi on täynnä näitä sosiaalietuuksien väärinkäyttäjiä. Vttu että vtuttaa. Maksa saatana itse vuokrasi.

Vierailija
14/26 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa asumistukea, koska avioliitossa on yhteistalous, vaikka asuisitte eri osoitteissa.

Vierailija
15/26 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et saa asumistukea, koska avioliitossa on yhteistalous, vaikka asuisitte eri osoitteissa.

"Aviopuolisot kuuluvat samaan ruokakuntaan, vaikka he asuisivat eri asunnoissa, jos erillään asuminen ei johdu välien rikkoutumisesta. Mikäli puolisot asuvat todistettavasti erillään välirikon vuoksi, voidaan heille kummallekkin maksaa omaa yleistä asumistukea."

Sanoo vaan, että aiomme erota.

Vierailija
16/26 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Aviopuolisot kuuluvat samaan ruokakuntaan, vaikka he asuisivat eri asunnoissa, jos erillään asuminen ei johdu välien rikkoutumisesta. Mikäli puolisot asuvat todistettavasti erillään välirikon vuoksi, voidaan heille kummallekkin maksaa omaa yleistä asumistukea."

Sanoo vaan, että aiomme erota.

Ero on pistettävä vireille.

Vierailija
17/26 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No sitten suunnitellaan se elämä niiden TULOJENSA mukaan, eikä manguta tukien perään. Juuri kaltaisesi iljettävät iilimadot ovat syy miksi kannatan nykyistäkin kovempia leikkauksia tukiin. Ne eivät mene tarpeessa oleville, vaan kaikenlaisille tukihuijareille.

T:työtön, en saa mitään tukia.

Vierailija
18/26 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haet avioeroa niin saat. Jos et hae niin et saa. Ero pitää myös viedä loppuun asti. 

Vierailija
19/26 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että kaikki eivät halua asua yhdessä?

Ap

Vierailija
20/26 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joku aika sitten oli lehtijuttu, jossa erillään asuva aviopari joutui muuttamaan yhteen, kun tukia ei annettu enää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme