Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ihmiset käyvät ketjuhampurilaisravintoloissa kuten Hese ja McDonalds?

Vierailija
29.09.2020 |

Söin eilen iltamyöhällä ensimmäistä kertaa vuosiin mäkkärissä ja ei voi kuin ihmetellä että miten nämä paikat pysyvät pystyssä, ei ainakaan minun asiakkuuteni vuoksi. Huonoa ja kallista oli ruoka.

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkäristä siis. ^

Vierailija
102/109 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkuu pellethän niissä käy. Itse älyän tilata mäkki- ja hesesafkat kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä pas........ joskus olen erehtynyt syömään. Samalla hinnalla saa kunnon lounaan monesta paikasta jossa valmistavat itse ruuat.

Vierailija
104/109 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on just nämä fitness-kyykkääjät yms. pissikset jotka sitä roskaruokaa suuhunsa käyvät ahtaamassa. 

Vierailija
105/109 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttä pas........ joskus olen erehtynyt syömään. Samalla hinnalla saa kunnon lounaan monesta paikasta jossa valmistavat itse ruuat.

Ei oo paskaa, kun hyvää ja terveellsitä ruokaa. Mäkkäri ja Hese on parhaat. Olen itse jo 79 vuotias ja tykkään erityisesti pik mäkistä. 

Vierailija
106/109 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. nälkäiset.

Ja elämänkoululaiset.

Hah! Jokainen ihminenhän on elämänkoulu laine! 

Vierailija
107/109 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

semmoisia, joilla ei ole makuaistia. Eivätkä välitä ruoan terveellisyydestä.

Ei, vaan ihmiset jotka ymmärtävät ruoasta ja joilla on riittävän vahva itsetunto, jota ei tarvitse pönkittää halveksimalla pikaruokapaikkoja.

Pikaruoka on pikaruokaa.  Gourmet on sitten muuta (eli sitä, mitä sinä et edes tunne).

Fiksu ymmärtää erot ja suhtautuu sen mukaan.

Kukaan normaali ihminen ei kuole, vaikka kävisi syömässä pikaruokaa silloin tällöin.   

Pikaruoka kyllä maistuu.  Jotain vikaa on makuaistissa jos ei maista ketsuppia, sinappia, juustoa.  Hintaansa nähdenkin ihan käypää.

Jos haluaa pikaruokameininkiä, niin ihan hyvä valinta.  Käyn joskus itsekin.  Tosin harvoin.  Ja USAn lentokentillä opin, että McDonaldsilta saa parhaat salaatit ruokakeitailla.  Selkeitä ja soosi erillään.  

Vierailija
108/109 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lässyn, lässyn.  Vai valmistavat lounaat ihan itse alusta loppuun.  Niinpä.  Sieltä valmiiksi pilpotuista vihanneksista ja puolivalmisteista tai ihan reilusti pihveistä, jotka vain paistetaan ravintolassa.

Vierailija
109/109 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ismo Leikola han on tuosta hampurilaisesta verrattuna cesar salaattiin tehnyt sketsinkin. Mielestäni ihan totta. Hampurilaisessa on öljypohjaista majoneesia, leipää, lihaa, ja kasviksia. Suhteet tuskin on lautasmallin mukaiset, ja punainen liha tappaa, eikä vehnäleipä ole terveellistä. Mutta jostain syystä kunnon kotiruokaa ei pidetä roskaruokana. Esim perunaa, vähän salaattia, rasvainen jauhelihakastike. Sitä voi syöttää lapsille, mutta ei kai nyt hampurilaista!

Tottakai kotiruoan voi tehdä oikeasti terveelliseksi, mutta moniko tekee aina? Ei hampurilaisella käynti kerran kuussa suurimmalle osalle muuta kokonaisuuden terveellisyyttä mihinkään. Meidän perhe käy joskus, ja joskus kotiruokakin sisältää voita, ja kermaa. En tiedä kumpi sitten on vaarallisempaa.

Kyllä uppopaistetut ranskalaiset ovat paljon epäterveellisempiä kun jauhelihakastike ja keitetyt perunat. On tosin varmaan totta, että ne jotka käyvät mäkkärillä tekevät yhtä epäterveellistä ruokaa kotonakin.

Eihän tuossa ole mitään järkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi