Millaiset ihmiset käyvät ketjuhampurilaisravintoloissa kuten Hese ja McDonalds?
Söin eilen iltamyöhällä ensimmäistä kertaa vuosiin mäkkärissä ja ei voi kuin ihmetellä että miten nämä paikat pysyvät pystyssä, ei ainakaan minun asiakkuuteni vuoksi. Huonoa ja kallista oli ruoka.
Kommentit (109)
Esimerkiksi lapsiperheet, kun ihan joka päivä ei jaksa kokata.
Söin vasta Bic Macin ja se oli paskaa. Pihvi oli kuvottava. Kai siellä käy ihmiset, jotka eivät tiedä paremmasta.
Ihan tavallista kansaa siellä yleensä näkyy.
Käytiin paljonkin kun lapset oli pieniä. Itse otin aina salaattia ja kahvia.
Oho onpas nyt negatiivista. No me käydään miehen kanssa kun ollaan reissussa. Ei sitä jaksa mitään raskasta ruokaa syödä kun joutuu ajamaan pitkiä matkoja. Hesessähän saa ne ranskalaiset vaihtaa salaattiin. Ja hampurilainen maustuu ihan hyvältä noin joka toinen kuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Esim. nälkäiset.
Ja elämänkoululaiset.
Olisi hauska kuulla mikä teidän mielestä on hyvää jos ei hesen ja mäkkärin ruoat? :) Saadaan sitten nauraa teidän ruokamaulle :)
Itse käyn pikaruokaloissa reissuilla kun ei jaksa ravintoloissa odottaa pitkiä aikoja pöytien vapautumista ja annoksen valmistumista, ravintolat lisäksi kalliimpia. Parempi se mäkkärin ruoka on kuin jonkun marketin kolmioleipä.
Vastaan aloittajalle että nälkäiset ihmiset. Makunsa kullakin. Moni taas ei pidä ruuista mistä itse pidät jne.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hauska kuulla mikä teidän mielestä on hyvää jos ei hesen ja mäkkärin ruoat? :) Saadaan sitten nauraa teidän ruokamaulle :)
No sushi tietenkin ;) Vai onko jo jotain trendikkäämpää pikaruokaa, jota kaikki uniikit syö hienostuneesti puikoilla sen sijaan että kävisivät Mäkkärissä.
Sellaiset joilla on kiire eivätkä ehdi syödä kunnollisessa kuppilassa.
Minusta se on kiva tapa mennä drive-in pisteeseen ja tilata ruokaa. Niin helppoa ja hyvää! Kahvinkin saa aina mukaan. Ja matka jatkuu. Meillä lapset mukana ja perheen koira joka sekin saa hampurilaisen. Kivoja muistoja lapsille.
Aika monikin.
Tuskinpa sitä ruokaa kovin moni kuitenkaan pitää mitenkään erityisen hyvänä.
Itse käyn silloin kun on hirveä nälkä ja vaan haluaa jotain mahdollisimman helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. nälkäiset.
Ja elämänkoululaiset.
Miksi he eivät mielestäsi voi olla nälkäisiä?
Omalta kohdaltani vastaan, että 32 v korkeakoulutettu nainen. Tosin käydään kyllä mieheni (33v, korkeakoulutettu) useammin Burger Kingissä :)
Matkalla tai asioimassa kaupungilla kiireessä ja nälissään käyn kyseisissä pikaruokaloissa. Se on silloin paras ja jopa ainut tapa ravita kehoa. En minä siinä kadulla vartissa miksikään Beef Wellingtoniksi muutu. HesDonaldsista saan maksun täyteen ja matka jatkuu.
semmoisia, joilla ei ole makuaistia. Eivätkä välitä ruoan terveellisyydestä.