Millaiset ihmiset käyvät ketjuhampurilaisravintoloissa kuten Hese ja McDonalds?
Söin eilen iltamyöhällä ensimmäistä kertaa vuosiin mäkkärissä ja ei voi kuin ihmetellä että miten nämä paikat pysyvät pystyssä, ei ainakaan minun asiakkuuteni vuoksi. Huonoa ja kallista oli ruoka.
Kommentit (109)
Mäkkireissun jälkeen paska lentää.
Vierailija kirjoitti:
Tosi mahtavia ravintotottumuksia opetatte lapsillenne.
Käsi sydämellä. Onko jokainen ateriasi tai välipalasi 24/7/365 terveellinen ja järkevä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsi sydämellä. Onko jokainen ateriasi tai välipalasi 24/7/365 terveellinen ja järkevä?
On terveellisempi ja järkevämpi kuin hampurilainen ranskalaisilla.
Kävijöistä yleensä näkee ulkomuodosta, että ovat vakiasiakkaita...
Rehellisesti voin sanoa etten käy. Suolet menee tukkoon, alkaa suoliston valitus ja ääntely. Hyi mitä ”ruokaa” se on, enkä huonoa oloa itselleni ehdoin tahdoin halua, jään mieluummin nälkäiseksi. En pidä itseäni parempana, mutten silti ymmärrä kenen mielestä ne vetiset ranskalaiset tai vahtomuovia muistuttavat hampurilaiset ovat hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on kiva tapa mennä drive-in pisteeseen ja tilata ruokaa. Niin helppoa ja hyvää! Kahvinkin saa aina mukaan. Ja matka jatkuu. Meillä lapset mukana ja perheen koira joka sekin saa hampurilaisen. Kivoja muistoja lapsille.
Melkein kaikki yläpeukuttaneet.
Täällä oli ketju, missä mietittiin, mistä suomalaisten lisääntyvä lihavuus johtuu.
Eiköhän tämä asenne ole yksi merkittävä tekijä.
Jos lapset saavat ne kivat muistot burgereista, niin ei ihme että sinne aikuisenakin löydetään.
Vierailija kirjoitti:
Parempi noin, kuin ne fanaatikot, jotka kiljuvat "peruna ei ole ruokaa, riisi ei ole ruokaa, leipä ei ole ruokaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on kiva tapa mennä drive-in pisteeseen ja tilata ruokaa. Niin helppoa ja hyvää! Kahvinkin saa aina mukaan. Ja matka jatkuu. Meillä lapset mukana ja perheen koira joka sekin saa hampurilaisen. Kivoja muistoja lapsille.
Melkein kaikki yläpeukuttaneet.
Täällä oli ketju, missä mietittiin, mistä suomalaisten lisääntyvä lihavuus johtuu.
Eiköhän tämä asenne ole yksi merkittävä tekijä.
Jos lapset saavat ne kivat muistot burgereista, niin ei ihme että sinne aikuisenakin löydetään.
Minulta ainakin menee luotto ihmiskuntaan sinun kaltaisten tyyppien takia. Se, että joskus käydään Mäkkärissä, ei tarkoita, etteikö suomalaisissa perheissä syödä muunkinlaista ruokaa.
Ihan tavallisia ihmisiä niissä käy. Mielestäni mäkkärin ruoka on hyvää, mutta ei sitä pidä joka päivä tai joka viikko syödä. Eikä se tietenkään ole sama, kuin a la carte -ravintolan hampurilainen, mutta ne ovatkin ihan erilaisia - ei niitä mielestäni voi verrata, ovat kuin eri ruoka. Hyviä voivat silti olla molemmat.
Olen töissä kauppakeskuksessa ja näyttäisi olevan ihmisiä aika laidasta laitaan Hesen asiakkaana. Burger King vaikuttaa tosin suositummalta.
Myös sellaiset ihmiset käyvät näissä mainituissa pikaruokaloissa, jotka asuvat lähellä niitä. Asumme näköetäisyydellä mäkkäristä. Enne kuin muutimme tähän, en ollut käynyt 15 + vuoteen mäkkärissä. Nyt pari kertaa kuussa haetaaan ateriat kotiin ohikulkiessa.
Vatsukseni on siis: mukavuudenhaluiset lähellä asujat.
Aika huvittavaa, että joku kuvittelee olevansa parempi ihminen koska ei käy mäkkärissä. :D
No, kai sitä pienistäkin saavutuksista pitää iloita. Varsinkin kun ei isompiin ole mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi noin, kuin ne fanaatikot, jotka kiljuvat "peruna ei ole ruokaa, riisi ei ole ruokaa, leipä ei ole ruokaa".
Höttötärkkelys ei olekaan ruokaa. Se on pelkkiä tyhjiä kaloreita.
Vierailija kirjoitti:
Whitetrash läskit ilman makuaistia, joita ei kiinnosta oma eikä lasten hyvinvointi.
Eikä ympäristön tai tuotantoeläinten. Piittaamattomia juntteja siis.
Mä olen käynyt. Olen ihan mukava nelikymppinen nainen, teen konttorihommia ja harrastan liikuntaa. Mitä muuta haluat tietää?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen käynyt. Olen ihan mukava nelikymppinen nainen, teen konttorihommia ja harrastan liikuntaa. Mitä muuta haluat tietää?
Niin minäkin. Tässä kuvani:
https://bobbybou.files.wordpress.com/2011/12/simpson-300x300.jpg
Ismo Leikola han on tuosta hampurilaisesta verrattuna cesar salaattiin tehnyt sketsinkin. Mielestäni ihan totta. Hampurilaisessa on öljypohjaista majoneesia, leipää, lihaa, ja kasviksia. Suhteet tuskin on lautasmallin mukaiset, ja punainen liha tappaa, eikä vehnäleipä ole terveellistä. Mutta jostain syystä kunnon kotiruokaa ei pidetä roskaruokana. Esim perunaa, vähän salaattia, rasvainen jauhelihakastike. Sitä voi syöttää lapsille, mutta ei kai nyt hampurilaista!
Tottakai kotiruoan voi tehdä oikeasti terveelliseksi, mutta moniko tekee aina? Ei hampurilaisella käynti kerran kuussa suurimmalle osalle muuta kokonaisuuden terveellisyyttä mihinkään. Meidän perhe käy joskus, ja joskus kotiruokakin sisältää voita, ja kermaa. En tiedä kumpi sitten on vaarallisempaa.
Whitetrash läskit ilman makuaistia, joita ei kiinnosta oma eikä lasten hyvinvointi.