Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile asuntosi

Vierailija
29.09.2020 |

Kaupunki, lähiö, taajama vai maaseutu? Asunnon koko? Sisustus? Lempipaikkasi asunnossasi? Miten asuisit, jos voisit asua juuri niin kuin unelmoit?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopiva, kodikas, rakas, tyyliseni.

Vierailija
2/9 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tavanomainen valmistalo taajamassa lähellä pk-seutua noin 250 neliötä. Sisustus on melko tummasävyinen ja paljon yksityiskohtia. Haluaisin asua Berliinin keskustassa vanhan jugend-talon ylimmissä kerroksissa. Olen kyllästynyt isoon taloon ja puutarhan hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha rakennus maaseudulla, turhankin iso kahdelle aikuiselle. Sisustus ajaton, aika värikäs. Lempipaikka oma työhuoneeni + olohuoneen sohva.

Vierailija
4/9 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 neliön 4 huoneen ja keittiön kerrostalokämppä pääradan varrella. Rauhallinen lähiö, lastentarha 150 metriä, kauppa 600 metriä ja asemalle 900 metriä. Sisustus on valkoinen-harmaa-okra, kalusteet puuta (inhoan kalustelevyä), osa 100 v. vanhoja kalusteita, mummoloista perittyjä. Ornon 70-luvun  ja Ikean valaisimia. Lempipaikka on kylpyamme.

Budjetti ei riitä omakotitaloon isolla tontilla, se olisi meidän unelma. Meidän budjetilla saa näiltä nurkilta vain hirveän remppapommin.

Vierailija
5/9 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni. Asunto kuvattu. Mihin laitan kuvat?

Vierailija
6/9 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderni kerrostaloasunto miljoonakaupungin keskustassa mutta hiljaisella sivukadulla., 70m2, 3h+k+kph+ iso parveke. Moderni skandihenkinen sisustus jossa piristeenä matkoilta tuotuja esineitä ja antiikkia ja iso kirjahylly.

Lempipaikkani muhkea nojatuoli olkkarin nurkassa.

Unelmieni koti olisi hyvin samanlainen ha samalla sijainnilla mutta isompi, tämä alkaa olla ahdas meidän nelihenkiselle perheelle.

Vierailija
7/9 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintamamiestalo, remontoitu oman näköiseksi Helsingin laitamilla. Sisustus aika tavallinen suomalainen, vaaleaa ja puun sävyjä. Suosikkipaikka on keittiö.

Vierailija
8/9 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

94 neliön kerrostaloasunto Stadissa upeiden lenkkimaastojen keskellä. Ylin kerros, läpitalonhuoneisto, parveke, molemmin puolin merinäköala. Olen asunut tässä koko aikuisikäni enkä koskaan muuta, jos vain asun Suomessa. Sisustus on vaaleasävyinen, lempipaikka keittiö. 

Vierailija
9/9 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 80 neliöinen rivarikolmio pienessä taajamassa uudellamaalla. Sisustus.. No, ei kovin hieno mutta ei boheemikaan. Tummaa puuta, valkoiset seinät, huonekalut ovat tummia. Kyllä mä sohvalla viihdyn eniten. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi