Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan hävennyt kumppaniasi?

Vierailija
29.09.2020 |

Milloinkaan, missään tilanteessa?

Vai onko kumppanisi aina osoittanut hyväkäytöksisyyttä, viisautta, älykkyyttä ja järkeä?

Onko mitään tilannetta, jossa kumppani olisi näyttäytynyt hullunkurisesti niin, että olet ollut vähän (tai paljon) häpeissäsi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hävennyt, muutaman kerran 30 vuoden aikana on juonut liian paljon kerralla ja käyttäytynyt typerästi, mutta niin ole minäkin, joten olemme tässä kohtaa aika tasoissa. Sitä en tiedä onko hän muista syistä hävennyt minua.

Vierailija
2/13 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei osannut tarpeeksi hyvin käytöstapoja kun tapasimme liittyen esimerkiksi muiden ihmisten huomioimiseen, small talkiin jne. Nykyisin tuollaista ei enää tapahdu koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. On ollut tuhannen tuiterissa syntymäpäiväjuhlissa, joissa muut joivat lasin tai kaksi. Hänellä on myös välillä todella jyrkkiä mielipiteitä, joita ei kannattaisi joka porukassa tuoda julki. Kaiken kukkuraksi löytyy katkeruutta menestyviä ihmisiä kohtaan ja yrittää aina päteä ja todistella paremmuuttaan tyyliin "Kyllä minäkin olisin tuossa varmasti hyvä, mutta ei vaan huvittanut mennä kouluun/harrastuksiin/opetella". Jep. Ehkä se "huvittaminen" on tietynlainen taito myös ja kannattaisi pitää suunsa kiinni jos sitä ei ole... Pukeutuu välillä hassusti, tätä en kuitenkaan kommentoi, kun pitää niistä vaatteista ja tulee hyvä mieli niiden käyttämisestä.

Ihana tyyppi noin muuten. Upea kuuntelija ja toivon, että ikääntyessään oppisi luottamaan omiin kykyihinsä ja taitoihinsa ja olemaan niistä ylpeä. Tuolla korjaantuisi jo paljon.

Vierailija
4/13 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kulkee likaisissa ja rikkinäisissä vaatteissa, vaikka olisi rahaa ostaa uusiakin. Omasta mielestään ei uusia kumminkaa tarvitse.

Vierailija
5/13 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin, jäin kiinni, niin se rukoili etten jättäisi... vaikea kunnioittaa tippaakaan tuommoisen jälkeen.

6/13 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Usein.

Ei aina osaa pitää suutaan kiinni vaan kokee että hänellä oikeus sanoa juuri se mitä ajattelee. Ja myös häntä ei kiinnosta hirveästi mun suvun näkeminen niin hävettää joskus kun joutuu selitellä miksei mies ole paikalla jossain juhlissa tai vastaavissa.

Vierailija
7/13 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Meni hysteeriseen paniikkin, kun ekan lapsen koulu oli alkamassa. Muut äidit olivat infotilaisuuksissa ym. ihan normaaleja ja esittivät järkeviä kysymyksiä. Oma siippa muuttui semmoiseksi kaakattavaksi idiootiksi. Onneksi tuli järkiinsä kun koulu alkoi ja huomasi, ettei siellä tapahtunut mitään kauheaa. 

Vierailija
8/13 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ei osannut ravintolaetikettiä kun mentiin kunnon ravintolaan syömään. 

Käyttäytyy Helsingissä aina kuin maalaistollo, isoon ääneen kyselee että mistähän täältä nyt mennään sinne ja mistähän ostetaan lippuja, kun asian voi selvittää ihan hiljaisestikin. Nolottaa semmonen. 

Muutenkin täysin estoitta ilmaisee tietämättömyytensä eri asioista.

Vierailija
9/13 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes aina kun ollaan ihmisten ilmoilla.

Vierailija
10/13 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo saa joskus järjettömiä raivokohtauksia jostakin mitättömistä asioista, ihan turha yrittää puhua järkeä.

Viisainta poistua vähin äänin paikalta.

Vierailija
11/13 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hävennyt, paitsi humalan takia

Vierailija
12/13 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Itse en koe, että olen vastuussa toisen käytöksestä, kukin hävetköön itseään, jos on tarve. Itseäni olen hävennyt useinkin :D

Vierailija
13/13 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimoani sai hävetä lähes aina kun hän avasi suunsa, tuli sen verran tyhmää tekstiä, sekä selvänä että varsinkin kännissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän