Harvoin kipeät: Oletteko tyytyväisiä?
Te, jotka ette ole usein sairaita, osaatteko arvostaa sitä? Miltä teistä on tuntunut, kun esimerkiksi koulussa tai työpaikassa yksi toisensa jälkeen jää sairaslomalle vaikkapa flunssan takia ja sinä vain paahdat samaa arkea päivästä toiseen?
Kommentit (63)
En, suorastaan vtuttaa kun en ole koskaan kipeä ja tyyliin viiteen vuoteen jos olen kerran kuumeessa, se on viikonloppuna kun sairastan ja max yhden päivän olen töistä pois. Meillä töissä näitä saikuttajia löytyy ihan tarpeeksi, eräskin mamma lähes joka kuukausi ”kipeänä.” Samoin löytyy heitä jotka ovat pelkän nuhan takia saikulla. Itsellä kerran vuoteen todella paha flunssa joka kestää 2-3 viikkoa. Ikinä en ole flunssan takia saikkua ottanut.
En osaa arvostaa. Ärsyttää suorastaan etten saa ikinä sellaista normaalia perusflunssaa. En halua mitään keuhkokuumetta tai influenssaa, mutta olen töistä pois vain lomilla ja joillekin tulee vaikka miten paljon lisävapaita sairaspäivistä. En osaa lintsata, joten siksi toivon että olisin edes joskus kipeä. En ole. Kaikki muut meillä kotonakin sairastaa, minulle ei vaan tartu. Korkeintaan joku nuha tulee, joka ei estä töihin menoa. Silloin harvoin, kun sairastun kiinni sairastan lomalla tai perjantaista sunnuntaihin.
Mitä liikuntaa harrastat jokainen päivä? lasketaanko kävelylenkki liikunnaksi?