Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen äiti

Vierailija
07.12.2013 |

jättä lapsensa hoitamatta ja menee enemmin töihin? Sekö on tärkeämpää? Nykyisin ollaan niin kaukana oikeista arvoista. Mies on sitä varten että hommaa elannon ja suojelee perhettään.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 21:03"]

Minä voisin kysyä että millanen äiti puskee lapsia toisensa perään että saa olla kotona? oma siskoni on tällänen tapaus, kolme tehty, 6v oltu kotona tekemättä mitään ja neljättä miettii kun ei töihin kiinnosta mennä. Ei ole mitään koulutusta tai entistä työpaikkaa. Mies itkien käy paskatyössä että saa elätettyä perheen. Todella surullista. Lapset ei saa virikkeitä tarpeeksi kun siskoani ei huvita viedä niitä mihinkään harrastuksiin tai leikkiä niiden kanssa, ne on myös kehityksestä jäljessä (neuvolassakin tästä huomautettu). Mutta siskonihan on ylpeä kotiäiti, joka tekee arvostettavaa työtä. Just joo...

[/quote]

Jos siskosi päättäisi olla tekemättä neljättä ja ryhtyä töihin, hän joutuisi kohtaamaan sen, ettei töihin niin vain mennä ilman koulutusta ja kokemusta... On siis varmasti helpompaa tehdä vielä yksi lapsi kuin kohdata todellisuus.

Vierailija
62/70 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti mies on joissain naisia parempi kuten antamaan huomiota lapselle, kokkaamaan, siivoamaan jne... tyhmiä stereotypiota. Monet naiset taas nykyään pääsevät pidemmälle esim työelämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

näinhän se on. Olen itse raskaana tällä hetkellä ja kauhukuvani on että itsekin ryhtyisin siskoni kaltaiseksi "kotiäidiksi". Onneksi olen ollut päiväkodissa töissä ja tiedän millainen lapsi siellä viihtyy ja mitä siellä tehdään niin ehkä osaan miettiä missä iässä lapseni on valmis hoitoon.

Vierailija
64/70 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talous tarvitsee mun lääkärin palkan, lisäksi mun pää ei kestä lapsen kanssa kotona vuotta pidempään. Lapsen on huomattavasti parempi olla hoidossa leikkimässä ja ulkoilemassa kuin kotona katsomassa Pikku kakkosta.

Vierailija
65/70 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 21:12"]

näinhän se on. Olen itse raskaana tällä hetkellä ja kauhukuvani on että itsekin ryhtyisin siskoni kaltaiseksi "kotiäidiksi". Onneksi olen ollut päiväkodissa töissä ja tiedän millainen lapsi siellä viihtyy ja mitä siellä tehdään niin ehkä osaan miettiä missä iässä lapseni on valmis hoitoon.

[/quote]

vastasin siis 61selle

Vierailija
66/70 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 21:12"]

[/quote]

vastasin siis 61selle

Vierailija
67/70 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Har apua ap

Vierailija
68/70 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällaista aloitusta voi julkaista

Vierailija
69/70 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa kun ei tarvitse mennä töihin. Äitini hoitaa lapset, isäni talon ja miehellä on iso palkka. Minä kuljen shoppaamassa ja illat menevät pienessä hiprakassa. Kauhean raskasta! :)

Vierailija
70/70 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kotona pienten lasteni kanssa vaikka minulla olisi miten mielenkiintoinen työ odottamassa, koska haluan ITSE hoitaa lapseni. Miehen palkka riittää oikein hyvin kaikkeen tarpeelliseen ja vielä lomailuunkin. Meillä ei ole lainoja, sekin valintakysymys, silti asumme oikein mukavasti mielestämme. Katsomme mihin rahaa laitamme ja "juostaan" usein tarjousten perässä, mutta silti syödään terveellisesti, vaatteet ja muu tarpeellinen on laadukasta (köyhällekkin kannattavampaa) jne.

On ihanaa olla kotona lasten kanssa, vastassa koululaisia, kiireetöntä menoa, ihan eritavalla aikaa kuin työssä käydessäni yhden lapsista ollessa vielä pieni.

Uskon että tämä maksaa vielä itsensä takaisin.

Täytyy sanoa että olisin valmis elämään paljon pienemmälläkin rahalla ja tinkimään eri menoista hoitaakseni lapset kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi