Plaah! 3 vuotiaat kaksoset laitetaan syottouoliin ja syotetaan...Itse olisn tarvinnut kahviossa ne tuolit etta 2 vuotiaat olisi saaneet syoda itse.
Anteeksi tämä purpatus mutta oli 2 vuotiaiden hankala rattaissa istuen syödä.
Kommentit (15)
jos vaikka olemme juhliin menossa.
joku just 3-vee istuu syöttötuolissa syömässä ja minä yksivuotiaani kanssa odottelen vieressä..
Tuntui vaan kurjalta kun tultiin siihen kahvioon yhtäaikaa ja se isä näki ruokapurkit minulla. Peräkanaa käveltiin syöttötuoleille päin mutta luulin hänen menevän hakemaan jotain muuta kuin niitä kahta syöttötuolia. Itse olisin tuossa tilanteessa tarjonnut tuolit omiani pienemmille kaksosille.
Älä vertaa yhtä 1,5-3 vuotiasta lasta kahteen samanikäiseen, lähtökohta on ihan toinen, et kai ole niitä jotka letkauttaa tietämättä että siinähän sitä kaksi hoitaa kuin yhden.
ja 2v istuu tavallisella tuolilla ;) Jokainen omaa tahtiiaan
T: laiska äiti
On se niin kauheaa kun kolmevuotiasta syötetään! Ihanko tarkkaan tiedät minkä ikäisiä olivat? Lapset on niin erilaisia, toiset oppii aikasemmin ja toiset myöhemmin. Ymmärrätkö tätä ollenkaan?
toivottavasti olet myös tietoinen siitä, että lapset ovat usein samanikäisinä eri kokoisia. Tämän palstan galluppien perusteellakin minun 2-vuotiaani on yhtä pitkä kuin suurimman osan 3-vuotiaat eli koko voi hämätä. mutta kai ne vanhemmat kovaan ääneen huusivat, että meidän 3-vuotiaat ne tässä istuvat eikäs niin??? samoin meidän 3-vuotias on samankokoinen kuin palstan 4-vuotiaat (pitkä vanhemmat...). jne.
Tiedän lasten iän kun törmäsin siihen isään omieni ollessa pieniä. Kertoi silloin minkä ikäiset kaksoset hänellä on, yksinkertainen laskutoimitushan se oli ikä laskea. Sori vaan, turhasta minä napisen mutta tuli vaan mieleen että itse samassa tilanteessa olisin tarjonnut ne tuolit ihmiselle joka tulee kahvilaan yksin kahden pienemmän kanssa.
että olisit saanut ne tuolit. Minä olisin tullut samaan kahvilaan 1v kaksosteni kanssa, olisitko luovuttanut tuolit minulle?
Tuskinpa vain!
onnistui, pienellä sotkulla. Sinun 1 vuotiaasi olisi taas ollut helpompi istua syöttötuoleissa!
Muuten kahvilassa oli nenä pöydänreunassa ja hankala syödä kun pöytä korkeammalla kun suu ja lähes näkemättä koittaa saada sieltä lautaselta ruokaa haarukkaan.
muuten olisi melkoinen hirviö ja kamala mekastus ja sotku, ruokaa ei ainakaan suussa.
Kyse oli kaksosista, älkää nyt verratko yhtä lasta kahteen samanikäiseen, jooko? Mutta elämä on joskus epäreilua.
Sanoin että 2 vuotiaita ovat, pariskunta ihmetteli kuinka lapset itse jo syö, että ovatpa reippaita. Itse tuumasin; Tai sitten on vaan niin laiska äiti ettei viitsi syöttää. Se pariskunta joka omiaan syötti, kuuli minun näin sanovan
*nolona täällä*