Miten reagoisit?
Vastasin yhdelle kaverikandidaattimiekkoselle ja kysyin että mitäs sinä. No kertoi että mietiskelee juttuja ja ihmisiä. Sitten kertoi pitkästi jostain 20-v "miekkosesta" (juniorista), jonka kanssa oli viettänyt ihanaa aikaa 4 päivää ja sitten "miekkonen" yhtäkkiä vaikeni muttei poistanut miekkosta somesta.
No koska minulla on PALJON kokemusta miekkosista, ehdotin että voisiko johtua tästä, koska minulla on ainakin kokemusta vastaavasta. Ei ei ei ei ei ei johdu tuosta, eieieieiei ei se ole tuollainen, eieieieieiei joka ikiseen asiaan mitä sanoin. Puolusteli ja kehui sitä junioriaan, vaikka tämä ignoorasi kylmästi. Sanoin suoraan, että öööö, puolustelet tuollaista tyyppiä, makes sense. Eieieieieiei en puolustele blaablaa. Jatkuvasti kaikkeen eieieieieieieieieieiei ei ole näin ei ole noin eieieiei v...u EI!!!
Sitten miekkonen valitti minulle, että minä jankkaan samaa ja yritän pakottaa hänelle jotain ex-juttuja (että juniorilla on joku tuore ero takana ja siksi käyttäytyy noin.) Koska jälleen kerran: eieieiei, ei mene noin, ei ole tuoretta eroa, en tiedä mutta tiedän silti, eieieiei!
Jatkuu
Kommentit (12)
Hän tiesi kertoa, että H0M0JEN maailmassa ei ole tuollaisia eksäjuttuja XDDDD H0M0T viihtyvät sinkkuina eikä heillä ole tuollaisia juttuja 😑😑 voi jessus.... Joo h0m0t ovat jotain v...n alieneja eri planeetalta! Ei heillä mitään ex-juttuja ole, ei missään tapauksessa!!
Sitten alkoi v...ttaa, kun miekkonen sanoi että "jos sanon että blaablaablaa niin anna olla." vastasin, että juu, SINÄ kerrot miten muiden täytyy tehdä, SINÄ kerrot milloin saa sanoa jotain. "en väittänyt niin."
Muutenkin hän jankkasi jatkuvasti ulkonäöstä. Ei voi keskittyä esim. 2 v. vanhempiin miekkosiin, koska "niin monet nuoremmat miekkoset näyttävät vanhemmilta kuin minä, niin entäs sitten vanhemmat? Monet eivät osaa huolehtia ulkonäöstään, ei se mene niin, että päätän, että nyt viehätyn tästä enkä tuosta."
Ei hän selkeästi ole mikään penaalin terävin kynä ja siksi kaipaan entistä enemmän originaalia kaverimiekkosta. En vain tiedä että ottaako hän yhteyttä oikeasti vai sanoiko vain.
Tuo toinen miekkonen on selkeästi tuollainen rasittava vänkääjä. Mitä tahansa joku toinen sanoo, niin EI EI EI EI EI MENE NOIN, EI EI EI EI KYLLÄ MINÄ TIEDÄN, NO EN OLE VARMA MUTTA EI MENE KUITENKAAN NOIN.
V...u kun yrittää auttaa toista omien kokemusten perusteella niin ei vıțțu yhtään mikään kelpaa!
En todellakaan aio tutustua mitenkään kovin syvällisesti häneen. Muutama aivosolu on päässyt putoamaan hänen päästään😴😴
Ehkä voimme olla jotain pinnallisia kavruja.
Niin kaverikandidaattimiekkonen oli siis laittanut instaviestiä viikko sitten mutta se oli vain sellainen toteamus yhteen juttuuni. Niin siihen sitten vastasin ja jatkoin, että mitäs kuuluu.
Tässä reaktioni: Lopeta jo se yksinpuhelu, ei ketään kiinnosta.
Mitä vittua tässä yritetään kertoa.
Sovittiin se homma sinänsä, mutta jäi jotenkin niin veemäinen olo koko tyypistä ja sanoinkin suoraan, että jos kommunikoit tuolla tavalla muidenkin kanssa, niin en ihmettele että ignooraavat...