Mitä mieltä its.pvjuhlien sikiö-mekosta? (linkki)
Kommentit (41)
Mun mielestä ihan kiva idea eikä tuo mielestäni huutanut että TÄSSÄPÄ SIKIÖ. Nopeasti katsottuna vaan epämääräinen mekon koristelu
Mustakin hauska. Ja vielä hauskempi kun miehen piirtämä. Musta kolttu muutenkin kaunis.
Mä tykkäsin siitä nimenomaan siksi, että printtiin oli käytetty ajatusta, eikä vain lätkäisty kuvaa sikiöstä mekkoon.. Vähän eri tavalla sijoiteltuna se olisi voinut olla mikä tahansa kiemurainen koristekuvio, ja sen takia mekkokin toimi ihan kivasti. Joku ultraäänikuva realistisena taas olisi ollut mauton.
Vähän epämuodollisemmasta kankaasta tehtynä vastaava mekko voisi myydä odottajille todella hyvin.
humoristinen, söötti ja hieno puku =)
Itse en oikein pidä mistään kuvioista tai teksteistä vaatteissa. En tykännyt sikiömekosta.
Heh, mä en edes huomannut koko kuviota kun tuijotin sitä miehen tukkaa. Ihme että oli sentään pieruverkkarit vaihtanut frakkiin
Ihan hauska se mun mielestä oli, kuitenkin miehen piirtämä :)
Sillä Abu Hannallahan oli oman kersansa kuva aikoinaan omassa mekossaan. Paljon kauniimpi tuo sikiömekko on.
Tykkään kyllä Naatuksesta, ilman häntä en olisi tajunnut, kuinka suoraan ja räikeästi Oulun kirkollispiireissä syrjitään naisia. Mutta tuo mekko on vähän lapsellinen. Aivan kuin olisivat vähän liian tohkeissaan siitä, että tässä sitä nyt ollaan, raskaana, katsokaa kaikki hei meikäläistä. Huomiohaku raskausamahalla on niin vanha idea.
Sarjakuvamainen kuva. Onhan tuo sillä tavalla hauskasti personoitu tuo mekko, että jo mekko antaa vihjeen siitä mistä pariskunnasta on kyse. Tekee myös vauvan jotenkin enemmän läsnäolevaksi. Hauska oivallus.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 21:45"]
Sillä Abu Hannallahan oli oman kersansa kuva aikoinaan omassa mekossaan. Paljon kauniimpi tuo sikiömekko on.
[/quote]
Minusta sekin mekko oli erikoisuudessaan todella hauska.
No, miksi raskautta pitäisi piilotella. Vapaampi pukukoodi antaa mahdollisuuden hullutteluun. Hymy tuli huulille, eli hyvä valinta.
Kuvaa kantajaansa, räväkkä nainen (tunnen). heh, melkein sukua julkkikselle :)
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 21:45"]
[/quote]
Minusta sekin mekko oli erikoisuudessaan todella hauska.
[/quote]
Eikä ollut vaan nolo. Laittaa nyt valtava lapsen kuva juhla-asuun. Oikein päälleliimattua adoption korostamista. Vaikka tyttö olikin suloinen.