Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keltä kaikilta olet nähnyt erektiossa olevan kalun?

Vierailija
28.09.2020 |

Keltä kaikilta olet nähnyt erektiossa olevan kalun?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote

Musta olis niin siistiä olla kunnon likaisten rekkamiesten kiertopalkinto.

Olet siis mies, vai nainen? En tiedä muista kuskeista, mutta mä en ole likainen, kun mieleltäni.

Nainen. Likainen mieli on just paras. Rekkakuskit on ihan mielettömät hot.

Mistäs päin olet

Vierailija
42/50 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote

Musta olis niin siistiä olla kunnon likaisten rekkamiesten kiertopalkinto.

Olet siis mies, vai nainen? En tiedä muista kuskeista, mutta mä en ole likainen, kun mieleltäni.

Nainen. Likainen mieli on just paras. Rekkakuskit on ihan mielettömät hot.

Mistäs päin olet

Mmmmmmm. Pääkaupunkiseudulta. Pääsiskö sun kyytiin vai joskus..............?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kirjaa pitänyt siitä että kuinka monen kanssa olen sängyssä ollut ja yleensä kun touhutaan, niin nähdään myös toisen elin.

Vierailija
44/50 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne neutraalit erektiot mitä on nähnyt on näitä kun ollaan nukuttu samoissa tiloissa äijäporukalla ja joku on aamulla nukkuessa mela pystyssä. Olen myös nähnyt vieraan miehen erektion kun pääsin töistä muutaman tunnin suunniteltua aiemmin ja löysin silloisen tyttöystävän panemasta "vain kaverin" kanssa. Se ei ollut neutraali. Se vitutti.

Vierailija
45/50 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mökki saaressa ja kerran olin kävelemässä saaren rantoja, kun huomasin, että joku oli tullut telttailemaan saareemme. Uimassa oleva tyttö huusi rannalla olevalle pojalle "Tuu vaan, ei täällä ole ketään näkemässä". Teltan luona oleva poika riisui alushousunsa ja juoksi veteen.  Pariskunta pussaili vedessä ja kohta lähtivät rantaan. Tyttö edellä ja poika, jolla oli täys seisokki, tuli perässä. Menivät telttaan ja itse jatkoin matkaani.

Vierailija
46/50 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä on tultu nähtyä kun homo-orgioissa käyn.

Vierailija
47/50 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen +40v, aviossa jo 18v ja ihan kaikkien näkemieni erektioiden luetteleminen kuulostaisi varmaan yhtä tylsältä kuin moni tämän ketjun vastauskin. Omalla tavallaan kiihottavaa on erityisesti ollut nähdä tuttavamiesten ns tahattomia seisokkeja vaikka jossain juhannussaunoissa tai esim hiihtomökeillä aamusella :) Kyllä hivelee edes vähän, kun kuvittelen että joku mies siinä niin kiihottuu juurin minun läsnäolostani - tahattomia tai ei. Minä nautin ja tykkään katsella :)

Vierailija
48/50 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrjönkadun uimahallissa mua ktseli yks nuorempi kolli saunassa. Se kun lähti löylystä niin sillä oli kalu juhlakunnossa..

Vierailija
49/50 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilta olen nähnyt

Vierailija
50/50 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty kaikkia nimeämään, mutta monella, monella kertapanolla, muutamalla poikaystävällä ja erikoisimpana tapauksena, kun Helsingissä yritettiin naku-uinnin maailmanennätystä (jota ei tullut, kun muutama nössö ei kestänyt kylmää merivettä sitä vaadittua viittä minuuttia). Ennen veteen menoa, ennen kuin oltiin edes riisuuduttu, siellä joku exhibbari oli avannut vetskarinsa ja esitteli seisovaa mulkkua. Oli jännä nähdä noin suoraa paljastelua siellä väkijoukossa :) Olisin koittanut, lämpenisikö esittelijä minulle, mutta olin paikalla silloisen poikkiksen kanssa, joten en kehdannut alkaa säätää mitään ylimääräistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän