Valistunita veikkauksia miksi Zinc saa kirjoitella aamusta iltaan rasistisia ja naisvihamielisiä viestejä palstalle?
Yllä pito katsoo aina muualle kun tämä kirjoittaja riehuu. Kaikki menee läpi mutta kirjoittaja on ja pysyy aina palstalla.
Kommentit (67)
Kuka tahansa voi kirjoittaa ja laittaa perään
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Miten niin saa kirjoitella tuollaisia.
En minä vaan ole huomannut.
Ap:ta varmaan ärsyttää kaikkein eniten se, että hän niin usein yrittää poistataan Zincin kirjoituksia, eikä onnistu siinä.
Mahtaa sinua ap ottaa se päästä ja lujaa!
Et tietenkään ole huomannut mitään. Siihen pitää osata lukea palstaa eikä vain kirjoittaa niin kuin sinä teet.
Ei se oo ainoo joka noita kirjoittelee. Itse ilmiannan aina kaikki mutta en tajua miksei niitä laiteta kokonaan poistoon ja bänniin loppueloksi.
Kuka tahansa voi kirjoitella anonyymille foorumille mitä tahansa.
Miten te muka niitä bännejä toteuttaisitte? Tiedättehän, että ip:n ja kaikki selaimen tunnistustiedot voi vaihtaa aina halutessaan, vaikka jokaisen kirjoituksen välissä?
Sinähän suollat suoranaisia valheita tässä muista kirjoittajista. Miksei tule ikibannia ?
Zinc
Täytyyhän tärähtäneillä mentaalitapauksillakin olla jotain sisältöä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se oo ainoo joka noita kirjoittelee. Itse ilmiannan aina kaikki mutta en tajua miksei niitä laiteta kokonaan poistoon ja bänniin loppueloksi.
Eivät IP-avaruuden numerot noin vaan lopu.
Itse haluaisin elää maailmassa missä kaikki viestit ovat sallittuja ja ohmisrt
.Ja ihminen saisi ajatella miten hän haluaa, myös Zinccis.
Ei ajatuspoliisia, eikä ennakkosensuuria -vapaus!
Vieläkö tämä PELKÄSTÄÄN toisista kirjoittajista kertova valehteluketju täällä on ?
Zinc
Vierailija kirjoitti:
.Ja ihminen saisi ajatella miten hän haluaa, myös Zinccis.
Ei ajatuspoliisia, eikä ennakkosensuuria -vapaus!
Pikku Pellehermannia harmittaa, kun Zinc paistoi pihvin !
Miten väärin !
Zinc
Zinc on itse mode. Katkera, ilkeä akka. Paljasti itsensä seksipalstalla jonkin aikaa sitten.
Siis aloitushan on tuon kahelin Zincin itse tekemä.
Hänellä on aivan liian suuret luulot itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Zinc on itse mode. Katkera, ilkeä akka. Paljasti itsensä seksipalstalla jonkin aikaa sitten.
Tämä. Päästeli tosi shaissea. Huo ritteli ihan asiallisesti kirjoittavaa naista ja samalla paljasti olevansa itsekin nainen.
Oisko hän itse ylläpito?