Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies on ihana?

Vierailija
06.12.2013 |

Minusta ihana mies on viisas, lämmin ja ihmisrakas, ymmärtää lukemansa tekstin, pussaa ja halaa usein, lähtee kävelylle kanssani, tekee kotitöitä siinä missä minäkin, nauraa usein, tanssii usein, osaa keskustella ihmisten kanssa ja sillä on kauniit silmät ja suuret, lämpimät kädet.

Unelmamies osaa koskettaa ja rakastaa seksiä.  Hän etsii elämässä omaa intohimoaan ja haluaa olla onnellinen, ja haluaa myös, että hänen kumppaninsa on onnellinen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 15:57"]

Minusta ihana mies on viisas, lämmin ja ihmisrakas, ymmärtää lukemansa tekstin, pussaa ja halaa usein, lähtee kävelylle kanssani, tekee kotitöitä siinä missä minäkin, nauraa usein, tanssii usein, osaa keskustella ihmisten kanssa ja sillä on kauniit silmät ja suuret, lämpimät kädet.

Unelmamies osaa koskettaa ja rakastaa seksiä.  Hän etsii elämässä omaa intohimoaan ja haluaa olla onnellinen, ja haluaa myös, että hänen kumppaninsa on onnellinen.

[/quote]

Ei kuulosta kovin älylliseltä tyypiltä.

Vierailija
2/9 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa nössön kuvaus. Eli käytännössä elää naista ja parisuhdettaan varten..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täyttäisin ainakin 90%:sti nuo toivomukset. Paitsi ulkonäön puolesta... luulisin että ohi kävelisit jos tulisit vastaan :(

Vierailija
4/9 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan tuollaisen kuin ap kuvasi!!!! Toki mies silti käy töissä, harrastaa ja tapaa myös kavereitaan eli ei tarvitse naiselle elää (pelkästään)

Vierailija
5/9 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kohtaa on päätelty "elää vain naiselle"?  Onhan siellä kohdat "omaa intohimoaan varten", tanssiminenkin on ihan miehen itsensä takia, samoin nauraminen.  Vai nauraako mies vain miellyttääkseen kumppaniaan?  Ainoa asia, mikä mielestäni tuossa listassa on naisen takia tehty, on hellyys ja käveleminen.  

Ja kyllä kunnon keskustelu samoin kuin luetun ymmärtäminen älyä vaatii, suurin osa miehistä joko EI ymmärrä lukemaansa tai ei edes viitsi lukea mitään missä on enemmän kuin kaksi lausetta.

ap

Vierailija
6/9 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on ihana!

Olemme olleet yhdessä 14vuotta ja siltikin jaksan ihalla häntä päivittäin.

Hän on: Hellä, luotettava, uskollinen, inhimillinen, rakastava, rauhallinen, tekee kotitöitä, hoitaa lapsia, huomioi minua, osoittaa rakkautta minulle, pitää huolen raha-asioista, ei huikentele, osaa keskustella, on huumorintajuinen, realistinen, älykäs, viisas
ja ulkonäöltään..ah.. minulle niin mieleinen: pitkä, hoikka, sopivasti lihaksia, miellyttävät kasvot, vahvat kädet ja isot kämmenet.

Mieheni on täydellinen kokonaisuudessaan juuri minulle <3

Vierailija
7/9 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen: viisas (normaaliäly riittää), rauhallinen, luotettava, uskollinen, hyvä isä. Vapaa sielu, eikä välitä mitä muut hänestä ajattelevat. Miehekäs, myös sängyssä. Jakaa kanssani kotityöt, mutta sen mukaan mitä kumpikin osaa, eli ei miehen ole pakko kovin paljon kokata, hän voi vaikka vaihtaa ne autonrenkaat. Mutta aina tilanteen mukaan.

Ulkonäöllä ei juurikaan väliä, saa olla vähän pulska tai vähän laiha, ei tarvitse olla mikään lihaskimppu yms. Kunhan on puhdas ja ehjät vaatteet, siistit hiukset ja hampaat.

Vierailija
8/9 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekäs, hyvän tuoksuinen, vaimon ja toiset ihmiset huomioonottava, kärsivällinen, hyvä itsetunto, kiltti,

rohkea ja intohimoinen sängyssä,

elää myös omaa elämää, tekee osansa kotona, "kantaa" kun vaimo ei jaksa, ottaa vastuuta perheestään ja heidän hyvinvoinnista.

Ihana.

Vierailija
9/9 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No semmoinen miehekäs. Rikosrekisteri saisi mielellään olla, velat ulosotossa ja laskut rästissä. Eikä mitään peruskoulua loppuun käytynä. Paketoitu lyömäkäsi on myös kiva. Semmoista urosta jaksaisin aina odottaa vankilasta lomille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi