Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsoin Huono äiti kalapihviannosta kaupassa

Vierailija
28.09.2020 |

Vaikka oli alessa niin en todellakaan maksaisi kuin 50 senttiä noin pienestä annoksesta :D

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kalaruoka on saanut foodie.fi:ssä 5 tähteä liki 1000 arvostelun perusteella. Eli öyhöttäkää vaan rauhassa.

Niin koska Huono äiti käski Suomessa käydä peukuttamassa sitä. Voit lukea tämän kehityksen netistä.

Vierailija
22/42 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kalaruoka on saanut foodie.fi:ssä 5 tähteä liki 1000 arvostelun perusteella. Eli öyhöttäkää vaan rauhassa.

Ei pidä paikkaansa.

Katso itse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin koska Huono äiti käski somessa seuraajiaan käydä peukuttamassa sitä. Voit lukea tämän kehoituksen netistä.

Vierailija
24/42 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hölmö maksaa siitä Huono Äiti-pakkauksesta monta euroa lisää jos samantasoisen tuotteen löytää puolet halvemmalla toisenmerkkisenä?

Mikä esimerkiksi on samaa tasoa?

Vierailija
25/42 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee aika kalliiksi kyllä kun pitäis ostaa aina kaksi tollasta yhdelle ihmisille.

Vierailija
26/42 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa.

Katso itse

Katsoin jo.

Vierailija
27/42 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä että hä:n fb sivuilla joku kehoitti kaikkia antamaan tuon 5 tähteä, vaikkei olisi maistanut koko tuotetta.

Vierailija
28/42 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on ainakin Espoossa noissa mun läheisissä kaupoissa aina hyllyssä ja punaisilla lapuilla. Ollut viimeiset kolme viikkoa ainakin. Mietin aina välillä maistaisinko.

Vierailija
29/42 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä on ainakin Espoossa noissa mun läheisissä kaupoissa aina hyllyssä ja punaisilla lapuilla. Ollut viimeiset kolme viikkoa ainakin. Mietin aina välillä maistaisinko.

Raikastuisikohan nuo pakkasessa? Kolme viikkoa punalappuisena on jo aika pitkä aika...

Vierailija
30/42 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt kenenkään ostavan Huono Äiti safka pazkaa. Taitavat mennä roskakoriin päivän päätteeksi.

Tuo safka pazka olisi varmaan sadan tonnin korona-avustuksen arvoinen oivallus uuden tuotemerkin nimeksi :)

Vierailija
31/42 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kokeeksi sen kala-annoksen. Peruna js muut kasvikset olivat raakoja, hyvä että veitsi pystyi niihin. Annos sisälsi myös järjettömän määrän purjoa. Kala maistui ihan hyvältä, mutta koostumus oli aika kumia. En osta toiste.

Vierailija
32/42 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudon vihamielisen palstavouhkauksen jälkeen ostin tuotteen.

Olen laiska kokki ja minulla on lounareita. 

Pidin perunoista, mutta kalapihvi ei miellyttänyt minua. Olen nirso syöjä, joten kyse oli vain minun mielipiteestäni.

En ole lihansyöjä, joten lihapullaversiota en ole kokeillut.

Miksi ihmeessä te meuhkaatte viikosta toiseen jostain eineksistä?

Vierailija
33/42 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän Huono Äiti-yhteisöstä, enkä ymmärrä sitä kauheaa vihaa, mikä Sari Heliniin kohdistui. Kauhean vanhanaikaisesti ihmiset vaativat, että vaimon yrityksen olisi pitänyt saada rahoituksensa  aviomieheltä yksityisesti, koska mies on vauras ja hyvätuloinen. Minä ajattelin juuri toisinpäin, että pisteet Sarille, kun toimii kuten itsenäinen naisyrittäjä. 

Kritiikissä ei myöskään ymmärretty bisnesrahoituksen luonnetta.

Ostin uteliaisuuttani tuon kalaruoka-annoksen lounaaksi. Olen enemmän tulisempien makujen ystävä, joten hieman mieto oli makumaailma ja kalapihvejä olisi ehdottomsti pitänyt olla 2, jos aikuisen ateriasta puhutaan.  Hyvälta kaikki maistui silti, raaka-aineet selvästi korkealaatuisia ja kalapihvi oli mehukas eikä mikään kuiva pahvi. 

Vierailija
34/42 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän Huono Äiti-yhteisöstä, enkä ymmärrä sitä kauheaa vihaa, mikä Sari Heliniin kohdistui. Kauhean vanhanaikaisesti ihmiset vaativat, että vaimon yrityksen olisi pitänyt saada rahoituksensa  aviomieheltä yksityisesti, koska mies on vauras ja hyvätuloinen. Minä ajattelin juuri toisinpäin, että pisteet Sarille, kun toimii kuten itsenäinen naisyrittäjä. 

Kritiikissä ei myöskään ymmärretty bisnesrahoituksen luonnetta.

Ostin uteliaisuuttani tuon kalaruoka-annoksen lounaaksi. Olen enemmän tulisempien makujen ystävä, joten hieman mieto oli makumaailma ja kalapihvejä olisi ehdottomsti pitänyt olla 2, jos aikuisen ateriasta puhutaan.  Hyvälta kaikki maistui silti, raaka-aineet selvästi korkealaatuisia ja kalapihvi oli mehukas eikä mikään kuiva pahvi. 

Ei ketään kiukuta naisyrittäjyys vaan se, millä yrityksen rahat on tehty ja millä keinoin niitä on hankittu lisää. Se sotii ihmisten oikeustajua vastaan.

Vierailija
35/42 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
36/42 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista sontaa te viitsittekin ostaa.

Vierailija
37/42 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raikastuisikohan nuo pakkasessa? Kolme viikkoa punalappuisena on jo aika pitkä aika...

Kun nyt jäi epäselväksi niin viikosta toiseen tuolla on punaisilla lapuilla noita kyseisiä tuotteita, ei tietenkään sama pakkaus, mutta saman valmistajan sama tuote. 

Vierailija
38/42 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punalaputettuna olen ostanut lihapulla-annosta. Ihan ok ateria ja laihduttajalle sopivan kevyt. Täyshintaisena liian kallis.

Vierailija
39/42 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiukuttaa, että osa yrittäjistä, kuten yrittäjä Sari Helin, on käyttänyt koronatilannetta hyötymistarkoituksessa, vaikka yritys olisi selvinnyt aivan hyvin ilman niitä massiivisia tukiakin. Käsittääkseni Huono Äiti on ollut vakavarainen yritys, joka olisi aivan hyvin saanut lainan tuotekehitykseen ja laajentumistarkoituksiin. Helin on nähnyt Business Finlandin tuissa vain helpon mahdollisuuden hyötyä ja on napannut sieltä helpot rahat. Ei ole vain osannut ennakoida sitä, että ei kuluttajat ole tyhmiä. Lienee tässä kohtaa selvää, etten aio ostaa näitä ylihintaisia tuotteita.

Vierailija
40/42 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto