Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudot fiilikset ystävän suhteen

Vierailija
28.09.2020 |

Tavattaessa hän on mukava, mutta jälkeenpäin tulee tunne että hän jotenkin pelailee tai kadehtii. Somessa hän välttelee minua täysin, mutta tykkäilee muiden yhteisten ystävien jutuista. Ei myöskään koskaan ehdota tapaamista, vaan minä olen aina aloitteen tekijä. Voiko tämä olla kateutta? Pitäisikö tällainen ystävä unohtaa?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia samanlaisesta tilanteesta? Jää jotenkin epärehellinen tunne ystävästä aina tapaamisen jälkeen.

Vierailija
2/54 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateutta mistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö luottaa vain omaan intuitioon ja lopettaa kyselyt sikseen.

Vierailija
4/54 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso kuinka käy kun et enää ole se aloitteen tekijä.

Vierailija
5/54 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on jo unohtanut?

Vierailija
6/54 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän suostuu tapaamisiin ettei sinulle tule pahamieli?

Vierailija
7/54 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti näin. Karua, mutta totta. Minun kanssani käydään myös kahvilla tuosta syystä; armosta, hyväntekeväisyydestä, etc. Kateudella ei ole mitään tekemistä tuon kanssa, tuo ”outo fiilis” syntyy siitä, kun toista alitajuisesti ketuttaa noin pääsääntöisesti kaikki minussa, ja hän pideättelee sammakoita. Joskus niitä silti pompahtelee suusta.

Neuvo: älä ota enää yhteyttä, olet riesa. Minäkin olin.

Vierailija
8/54 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja osoittaa somessa ettei ole kiinnostunut minusta ystävänä? Mielestäni aika julmaa. Mieluummi kieltäytyisi tapaamisista, niin tietäisin missä mennään.

Vierailija
9/54 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi "roikut" ihmisessä, joka ei ole sinusta kiinnostunut?

Vierailija
10/54 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateutta mistä?

Kateuden syitä on vaikea mennä arvailemaan. 

Vierailija
11/54 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja osoittaa somessa ettei ole kiinnostunut minusta ystävänä? Mielestäni aika julmaa. Mieluummi kieltäytyisi tapaamisista, niin tietäisin missä mennään.

Miksi sinulle pitää vääntää rautalangasta antipatiat? Anna olla. Ja kyllä, ihmiset ovat julmia.

Vierailija
12/54 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateutta mistä?

Ei ole kateutta. Nykyisin kaikki on kateutta, sen taakse on helppo hukuttaa häpeä omasta kelpaamattomuudesta.

Vierailija
13/54 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateutta mistä?

No voihan sitä arvailla ihan mitä vaan, tai sitten olla vetämättä sitä kateuskorttia joka väliin. 

Vierailija
14/54 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme olleet ystäviä pitkään. Olen varmaan luottanut hänen mukavaan käytökseensä tapaamisten perusteella. Tiedostan että hänen käytöksensä on ristiriitaista, mutta en ymmärrä syytä. En myöskään ymmärrä miksi kukaan suostuisi tapaamaan, jos ei pidä henkilöstä?

Vierailija
15/54 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et osaa lukea rivien välistä? Ei ole mitään amerikantiedettä kuitenkaan noista merkeistä päätellä missä mennään. Hän ei vaan halua olla julma ja katkaista niitä välejä ja tietämättään nyt loukkaa sinua. 

Vierailija
16/54 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme olleet ystäviä pitkään. Olen varmaan luottanut hänen mukavaan käytökseensä tapaamisten perusteella. Tiedostan että hänen käytöksensä on ristiriitaista, mutta en ymmärrä syytä. En myöskään ymmärrä miksi kukaan suostuisi tapaamaan, jos ei pidä henkilöstä?

Koska ajattelee jollakin tasolla, että olet sen tarpeessa. Käy säälistä.

Vierailija
17/54 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävällisyyttään? Hän tuntee sinut ja tiedät mikä paskamyrksy syntyy, jos ei suostuisi tapaamaan? Nytkin kirjoitat hänestä ajanvietteenä käyttettävälle keskustelupalstalle sen sijaan, että ottaisit todellista vastuuta tilanteesta puhumalla tästä hänelle.

Vierailija
18/54 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten välinen ystävyys on upeaa.

Vierailija
19/54 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten välinen ystävyys on upeaa.

Olen tuo 7/18 vastaaja, ja minulle tällaista käytöstä osoitti mies. Ei ollut kyse romanttisesta suhteesta. Kaikissa ihmisissä on varjonsa. Nämä ovat ikäviä juttuja.

Vierailija
20/54 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ajattelee jollakin tasolla, että olet sen tarpeessa. Käy säälistä.

Aika egoistinen tapa ajatella, jos tämä olisi totta.Ei kaik kukaan normaali ihminen ajattele noin rumasti omasta ystävästään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän