Taas meni alkkarien osto pieleen
Miten voi olla että toiset samanmalliset on tosi hyvät päällä ja toisia taas saa kaivaa persevaosta kokoajan pois. Ja boxer-mallisista (naisten) alkkareista kyse. Roskikseen menee samantien sellaiset jotka ei ole mukavat ja rahaa meni taas hukkaan.
Kommentit (34)
Mulla kanssa oli persvako ongelma ennen. Nyt käytän vain TAI mallisia niin sitä ongelmaa ei niissä ole. Täällä joku suositteli Tokmannin alkkareita niitä mitä saa paketissa 3 ja kävin hakemassa sellaiset ja on ollut ihan parhaimmat ikinä. Ohuet, hengittävät ja on puuvillaa.
Minulla on kymmenen samanlaiset. Hyvää mallia ei kannata vaihtaa.
Onhan se hankalaa kun ylipainoa paljon eikä halua laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Alushousujen osto on todella hankalaa! Hutiostoja tulee vaikka kuinka paljon. Hyvät kun löytyy niin niitä pitää hamstrata.
No niinpä. Ei olisi pitänyt kokeilla uutta vaan ostaa niitä hyväksi moneen kertaan havaittuja.
Ei ole ongelmia, koska kaikki alkkarit ovat samanlaiset, kolmea väriä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei nyt liity asiaan mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä pystyt siihen, pitää vaan löytää itselle sopiva metodi. Tsemppiä!
Mä tilaan Cellbesiltä puuvillaboksereita, 3kpl paketti. Mulla on niitä monet kappaleet, muita en en käytä enkä osta. Kannattaa tosiaan pysytellä hyväksi kokemassaan mallissa.
Vakoon menevät
-housut joissa on liian korkealle nouseva jalan aukko. Mummomaxit on parhaat
-housut joissa on liian kapea haarapala (edelleen ne mummomaksit on parhaat)
-housut joissa ei ole jalan aukkoa ollenkaan, eli boksetrit
-liian pienet housut
Vierailija kirjoitti:
Mulla kanssa oli persvako ongelma ennen. Nyt käytän vain TAI mallisia niin sitä ongelmaa ei niissä ole. Täällä joku suositteli Tokmannin alkkareita niitä mitä saa paketissa 3 ja kävin hakemassa sellaiset ja on ollut ihan parhaimmat ikinä. Ohuet, hengittävät ja on puuvillaa.
Mä ostin jossain mielenhäiriössä lidlistä nää persevakoon menevät, oli sellainen halpa 2kpl pakkaus. Ostan yleensä sokokselta shortsimallisia bambualkkareita, tosi hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alushousujen osto on todella hankalaa! Hutiostoja tulee vaikka kuinka paljon. Hyvät kun löytyy niin niitä pitää hamstrata.
No niinpä. Ei olisi pitänyt kokeilla uutta vaan ostaa niitä hyväksi moneen kertaan havaittuja.
Sepä se, viimein kun löytää sopivan istuvan mallin, se poistuu myynnistä tai hintaa nostetaan eurotolkulla jolloin on pakko alkaa taas etsimään uutta mallia.
Vierailija kirjoitti:
Hipster malli on paras. Ennen käytin tai mallia mutta hipster on paljon parempi. Ei ole nää tuota persvako ongelmaa juuri ollenkaan
Mikset osta kokoa isompia jos aina käy noin?
Ette ehkä usko, mutta istuvien, mukavien miesten alkkareitten ostaminen on tehty vielä vaikeammaksi.
Kaikissaja toistan kaikissa miesten alushousuissa yberleveä vyötärökuminauha on ommeltu yhteen kankaan kanssa.
Kun ostaa alkkarit, jotka ovat haarovälistä sopivat, kuminauha vyötäröllä puristaa niin ettei veri kierrä.
Tähän väliin voitte haukkua läskiksi tai pienimunaiseksi, ei haittaa :-)
En ole ylipainoinen, enkä kuullut kommentteja elimeni pienuudesta, joten siitä tuskin on kyse.
Jos joku tietää miesten alkkarit, missä tahansa maailmankolkassa, jossa vyötärökuminauha olisi säädettävissä, minä tulen tilaamaan niitä itselleni, maksoi mitä tahansa.
osta prismasta, kappahlista, tokmannilta tai lindexistä. niistä löytyy parhaat.
Vierailija kirjoitti:
Mikset osta kokoa isompia jos aina käy noin?
Mun lantion ympärys on 93cm ja ostin sekä M (40/42) että L kokoisia. Onko noi sitten liian pienet? Ei ne ainakaan tunnu liian pieniltä, itse luulen että se on joku takapuolen malliin liittyvä juttu. Ne Sokkarin bambualkkarit on kokoa 38 ja täydelliset päällä.
Vierailija kirjoitti:
Ette ehkä usko, mutta istuvien, mukavien miesten alkkareitten ostaminen on tehty vielä vaikeammaksi.
Kaikissaja toistan kaikissa miesten alushousuissa yberleveä vyötärökuminauha on ommeltu yhteen kankaan kanssa.
Kun ostaa alkkarit, jotka ovat haarovälistä sopivat, kuminauha vyötäröllä puristaa niin ettei veri kierrä.
Tähän väliin voitte haukkua läskiksi tai pienimunaiseksi, ei haittaa :-)
En ole ylipainoinen, enkä kuullut kommentteja elimeni pienuudesta, joten siitä tuskin on kyse.
Jos joku tietää miesten alkkarit, missä tahansa maailmankolkassa, jossa vyötärökuminauha olisi säädettävissä, minä tulen tilaamaan niitä itselleni, maksoi mitä tahansa.
Minäkin inhoan noita vyötärokuminauhoja, naisten alkkareissa on myös usein siinä jalanaukon ympärilläkin, ihan kamalat. Alkkarien valinta on tarkkaa puuhaa. Sori en osaa auttaa sun ongelmassa.. onko miehille olemassa sellaisia mikrokuituisia tmv missä ei ole erillistä kuminauhaa siinä vyötärössä? Ainakin naisille on sellaisia saatavilla.
Ostin vuosia sitten Pierre Robertin mikrokuitualkkareita, Tai-malli.
Vieläkin pidän niitä, ovat lämpimiä ja pehmeitä.
On mulla kyllä uusiakin samanlaisia.
Laitapa kuva, jossa vedät ne kalsarit lihavaan persevakoosi ja vastaavasti tuhtien etuhuulten väliin. Voin laittaa sitten kuvan omista Black horseista.