Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi uimahallit kiinni 6.12.?

Vierailija
05.12.2013 |

Just silloin kun olis aikaa ja paskakelikin. Menivät sitäpaitsi tänään kiinni normi-torstaita aiemmin. Miksi ihmeessä? 

Eikö itsenäisyyspäivää voisi kehittää vähän iloisempaan suuntaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEP mietin ite just samaa et miks melkein kaikki kaupat kiinni kun MÄ voisin shoppailla..

Siis nimen omaan. Mä haluan, että mun vapaapäivä säilyy, etenkin kun osuu mukavasti perjantaille, mutta kaupantädit, uimahallintädit jne voisivat olla töissä... miksei opettajatkin, pääsisivät lapsetkin kouluun....

HALOOooo

Vierailija
2/3 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet kauppojen ja uimahallien työntekijät on nuoria, innokkaita työskentelemään PYHÄLIKSALLA. Tuu jo sieltä poterostas, jämähtänyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 23:20"]

Aika monet kauppojen ja uimahallien työntekijät on nuoria, innokkaita työskentelemään PYHÄLIKSALLA. Tuu jo sieltä poterostas, jämähtänyt!

[/quote]

Haha... 

Olen itse 20 vee ja itse asiassa nimen omaan myyjä. Ja joo, pyhäliksa on ihan kivaa, mutta jouluna sitä tulee muutenkin: Esim meidän kauppa sunnuntaisinkin auki 12-21... Ja liksa juokseee.. MUTTA en mä kaikkia pyhiä töissä olis! Onneks en oo siwan kassa, pääsee joskus tekemään jotain muutakin...

Että tsilleen, ja meillä työporukassa ollaan suurin osa opiskelijoita, eikä todellakaan tapella pyhävuoroista, kun niitä tulee tappelemattakin liikaa...

T. 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän