Siskokset piirittävät minu! Mitä teen?
Olen eronnut mies ja kaksi naista, 34 vee ja 28 vee piirittävät minua. Nyt se on jo mennyt melko piinaavaksi piiritykseksi: useampi tekstari ja ehdotus tuli tänäänkin! Nuorempi olisi halunnut lähteä ulos syömään tänään!
Viikonloppu oli vielä hullumpaa! Kävimme illallisella ja jatkoillakin musiikkiklubilla. Sieltä aamuyöllä meille. Nuorempi alkoi voimaan pahoin taksissa ja ryntäsi vessaan oksentamaan. Ja vanhempi ryntäsi kaulaani kiihkeästi. Kätenikin siinä eksyi pikkareiden sisään ja nainen oli ihanan märkänä...aivan litisevän märkänä!
Nuorempi on kuitenkin se, joka pitää minua varattuna hänelle. Mutta on arempi. Aamulla kuitenkin halusi, että suutelen hänen rintojaan, eli ei aivan estynyt. Lähti pois vasta illalla seuraavana päivänä. Vanhempi lähti jo yöllä hiukan nolona.
Antakaapa neuvoja! Heitänkö molemmat ulos ja haen uuden seuran?
Kommentit (15)
Ehkäpä kuitenkin jatkat haavemaailmassa elämistä.
Muuten joo, mutta tämä ei ole mikään provo. Mulle vain sattui näin, sorry. Kaverini esitteli meidät toisillemme toukokuussa. Kaveria ei ole sen koommin näkynyt, mutta nämä siskokset ovat tulleet sittemmin tutuksi hyvinkin. Alkuun nuorempi oli minusta kiinnostunut ja otti aina vanhemman siskonsa mukaan yöelämään. Käytin pari kertaa luonani paukuilla ja musiikkia kuuntelemassa. Nyt on mopo karkaamassa, ellei jo keulikin.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 18:27"]
Olen eronnut mies ja kaksi naista, 34 vee ja 28 vee piirittävät minua. Nyt se on jo mennyt melko piinaavaksi piiritykseksi: useampi tekstari ja ehdotus tuli tänäänkin! Nuorempi olisi halunnut lähteä ulos syömään tänään!
Viikonloppu oli vielä hullumpaa! Kävimme illallisella ja jatkoillakin musiikkiklubilla. Sieltä aamuyöllä meille. Nuorempi alkoi voimaan pahoin taksissa ja ryntäsi vessaan oksentamaan. Ja vanhempi ryntäsi kaulaani kiihkeästi. Kätenikin siinä eksyi pikkareiden sisään ja nainen oli ihanan märkänä...aivan litisevän märkänä!
Nuorempi on kuitenkin se, joka pitää minua varattuna hänelle. Mutta on arempi. Aamulla kuitenkin halusi, että suutelen hänen rintojaan, eli ei aivan estynyt. Lähti pois vasta illalla seuraavana päivänä. Vanhempi lähti jo yöllä hiukan nolona.
Antakaapa neuvoja! Heitänkö molemmat ulos ja haen uuden seuran?
[/quote]
Kyllä se siitä helpottaa, kun sä heräät. Sitten sä tajuatkin makaavasi omassa märässä läntissäsi ja normaali-ihminen alkaisi siivoushommiin. Sä ehkä vaan odotat, että se kuivuu...
Miksi naisten pitää pilkata tätä miestä? Mitä se haittaa vaikka tarina olisikin tosi?
Kokevatko naiset että he puolustavat omaa kunniaansa, kun kieltävät toisten naisten kiinnostuksen aloittajaan? Ja toisessa ketjussa sitten kerrotaan miten luonnollista naisen seksuaalisuus ja halut on ja huudetaan lassukalle.
Minusta tuossa ei ole mitään ongelmaa. Joko lähdet syömään tuon nuoremman kanssa, josta olet kiinnostunut. Vanhemmalle kerrot ettet ole kiinnostunut. Tai sitten heivaat molemmat, koska olit aika nolo kun sormetit tuota vanhempaa vaikka olet kiinnostunut hänen siskostaan.
Näyttää kuitenkin siltä, että miesraukka nautiskelee tilanteesta, jossa kaksi naista, olkoonkin vaikka sisaruksia. Ennemmin tai myöhemmin tuosta kuviosta tulee vaikea. Suosittelisin siirtymään pois ennenkuin tulee hankaluuksia, joissa on itse osallisena. Ja jos tarkoitus oli tänne äitien ja vauvaperheiden palstalle tulla röyhistelemään kahden naisen loukusta niin olet todella oikeasti ällöttävä mies. Sorry vaan.
No itse järjestäisin suihinotto-kilpailun.
Ideana on, että tytöt kisaavat samaan aikaan. Saavat siinä edessäsi äheltää ja säheltää kumpi saa imeä enemmän jne.
Tämän perusteella sinun on helppo valita voittaja.
Suikkarikisa - hmm. Kuullostaa ihan mukavalta kisalta. Mutta itse valinnan suhteen sillä ei liene merkitystä; isorintaisempihan se on otettava joka tapauksessa loppujen lopuksi.
Olen kyllä taipumassa itsekin siihen, että vihellän pelin poikki ainakin joksikin aikaa - ja sinakin osittain.. Katson sitten ajan kanssa niten tunteet kehittyvät. Tunnen itseni jotenkin tunteettomaksi. Ei ole vetoa nuoremman suuntaan riittävästi, mutta vanhempi tuntuu ihan mukavalta naisrlta. Eikä se johdu sormetuksesta, joka oli kyllä ihan turha juttu. Nainen kyllä itse sitä haki ja hamusi. Ja hyvällehän se tuntui hänestäkin.
Ai mitenniin "isorintaisempihan se on otettava jokatapauksessa loppujen lopuksi"?
What? Tissit on se ratkaseva tekijä? Mitä jos päästäisit nämä kaks naista ihan suosiolla omille poluilleen ettei kummankaan tarvi hukata aikaansa tommoseen paskakasaan.
Mikäli tarina edes on tosi.
Miehet eivät kirjoita tuollaista tekstiä. Selvästi provo.
Miksi teitä naisia harmittaa näin kovin jos mies kilpailuttaa partneriehdokkaita??
Tuotahan naiset tekevät koko ikänsä.
Miten tuota miestä haukutaan täällä? Toukokuusta saakka eli 4 kuukautta pyörinyt kahden siskoksen kanssa ja humalassa ollessaan suostunut nopeasti sormella koskettamaan toista siskoista. Ja täällä tuomitaan ja haukutaan paskakasaksi.
Onko naiset täällä jotenkin outoja? Minun mielestäni tuossa ei ole muuta kuin syytä ihmetellä, miksei ole ko harrastanut seksiä jommankumman kanssa! Vai onko noissa siskoissa jotain vikaa, kun eivät itse jo ole ottaneet väkisin?