Yhtä asiaa en ymmärrä miesten seksuaalisuudessa
Siis kun nämä miehet jotka itkevät etteivät saa seksiä ja jostain syystä heille ei kelpaa oma käsi, fleshlight tai pumpattava barbara mutta sitten he kuitenkin kohtelevat naisia esineellisesti. Siis eihän näihin pahimpiin sovinistimiehiin voi luoda mitään tunnesidettä. Eikö tämä ole ristiriitaista? Että esine nimeltä nainen kelpaa mutta esine nimeltä fleshlight ei kelpaa. Joten mikä sitten on se asia siinä seksissä jota nämä ulisivat tavoittelevat? Onko kyse asemasta miesyhteisössä jossa naiset ovat kaatoja ja eniten kaatanut mies on tunkion kukko? Vai onko esineet liian alistuvia naisiin verrattuna? Esineiden panemisesta ei tule sellaista raiskaus-fiilistä kun ne eivät pane vastaan?
Mistä tässä on kysymys?
Kommentit (20)
Ei vaan esinettä ei voi alistaa, naisen voi. Nautinto tulee siitä, kun saa halveksia.
Sä oot kyllä ihan oikeasti tän palstan pahin sekopää.
Korjaison otsikkoa: ei miesten vaan lassukoiden seksuaalisuudessa.
No, mä olettaisin että mahdollinen naisvihamielisyys on monella defenssi. Ja toisekseen luulen, että nettimaailmassa se korostuu, koska ihminen pystyy jauhamaan sitä omaa tilannettaan ja turhautumiaan vuosikausia foorumeita vaihtaen pääsemättä kuitenkaan asiassa ollenkaan eteenpäin. Eivät ne tyypit oikeassa elämässä välttämättä niin hankalia ja jumiutuneita ole, kuin miltä heidän nettipersoonansa vaikuttaa.
Eikä kaikki miehet, jotka kuitenkin kärsivät siitä etteivät ole jostain syystä (esim. ujouden tms. vuoksi) oikein minkäänlaisissa suhteissa vastakkaiseen sukupuoleen, ole missään sosiaalisissa tilanteissa netti mukaan lukien aggressiivisia sovinisteja.
Ap, entä itse, kumman sinä valitset ja miksi: dildon vai miehen?
Varmaankin perustelusi on sama kuin niillä miehillä joita aloitus koski.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 23:05"]
No, mä olettaisin että mahdollinen naisvihamielisyys on monella defenssi. Ja toisekseen luulen, että nettimaailmassa se korostuu, koska ihminen pystyy jauhamaan sitä omaa tilannettaan ja turhautumiaan vuosikausia foorumeita vaihtaen pääsemättä kuitenkaan asiassa ollenkaan eteenpäin. Eivät ne tyypit oikeassa elämässä välttämättä niin hankalia ja jumiutuneita ole, kuin miltä heidän nettipersoonansa vaikuttaa.
Eikä kaikki miehet, jotka kuitenkin kärsivät siitä etteivät ole jostain syystä (esim. ujouden tms. vuoksi) oikein minkäänlaisissa suhteissa vastakkaiseen sukupuoleen, ole missään sosiaalisissa tilanteissa netti mukaan lukien aggressiivisia sovinisteja.
[/quote]
Syy siihen miksi tietty joukko miehistä jää ilman on se, että heille nainen on esine jota kohdellaan esineenä.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 23:06"]
[/quote]
Dildon useinmiten. Jos valitsen miehen, se joku tietty mies. En ulise siitä etten saa (ketä tahansa) miestä.
Naiset itse nimenomaan tahtovat tulla kohdelluksi esineenä.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 23:12"]
[/quote]
Dildon useinmiten. Jos valitsen miehen, se joku tietty mies. En ulise siitä etten saa (ketä tahansa) miestä.
[/quote]
Ai niin, silloinkin kun ulisen (tietyn) miehen kaipuuta, syytän itseäni yksinäisyydestä. En miehiä, en kulttuuria, en sovinismia, en (ulkomaalaisia) naisia. En pidä miehiä idiootteina jotka eivät osaisi itse tehdä valintojaan ja siten olisivat kulttuurin tai muiden naisten vietävissä.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 23:16"]
[/quote]
[/quote]
Ai niin, silloinkin kun ulisen (tietyn) miehen kaipuuta, syytän itseäni yksinäisyydestä. En miehiä, en kulttuuria, en sovinismia, en (ulkomaalaisia) naisia. En pidä miehiä idiootteina jotka eivät osaisi itse tehdä valintojaan ja siten olisivat kulttuurin tai muiden naisten vietävissä.
[/quote]
Tämä kuulostaa samalta kuin ökyrikas ihmettelemässä, miksi köyhät eivät ymmärrä rikastua myös, vaan sen kun valittavat köyhyyttään. Naiset kun elävät seksuaalisessa yltäkylläisyydessä saaden jatkuvasti huomiota miehiltä, niin kai siinä on mahdotonta asettua p/s-syrjäytyneiden miesten asemaan. Yrittäisitte edes joskus. Empatia on kaunis piirre ihmisessä. (Arvaan jo vastauksen: vittuako siinä ruikutat, oma vika oma sika ;)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 23:24"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tämä kuulostaa samalta kuin ökyrikas ihmettelemässä, miksi köyhät eivät ymmärrä rikastua myös, vaan sen kun valittavat köyhyyttään. Naiset kun elävät seksuaalisessa yltäkylläisyydessä saaden jatkuvasti huomiota miehiltä, niin kai siinä on mahdotonta asettua p/s-syrjäytyneiden miesten asemaan. Yrittäisitte edes joskus. Empatia on kaunis piirre ihmisessä. (Arvaan jo vastauksen: vittuako siinä ruikutat, oma vika oma sika ;)
[/quote]
Miksi sinulle ei kelpaa oma käsi?
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 23:24"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Doh, samoin ap, en ulkoista puutettani enkä vaadi muille velvollisuutta antaa mulle seksiä. Olen nainen ja lesbo ja voin vakuuttaa etten elä seksuaalisessa yltäkylläisyydessä. En silti ole koskaan huomannut itsessäni minkäänlaisia lassukkapiireitä.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 23:32"]
[/quote]
Kelpaa toki. Nainen vain olisi monipuolisempi. ;)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 23:32"]
[/quote]
Kelpaa toki. Nainen vain olisi monipuolisempi. ;)
[/quote]
Niin kuin monitoimikone keittiöön...
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 23:11"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 23:05"]
[/quote]
Syy siihen miksi tietty joukko miehistä jää ilman on se, että heille nainen on esine jota kohdellaan esineenä.
[/quote]
Aha. Se on kyllä huomattu, että ne naisia eniten esineellistävät miehet löytävät aina naisen rinnalleen. Sen sijaan ne naisia liikaakin arvostavat kuvottavat NÖSSÖT jäävät todennäköisemmin loppuelämäkseen yksin.
Yritä siinä sitten vielä olla katkeroitumatta, kun joku apina internetissä julistaa näiden miesten olevan yksin naisten esineellistämisen vuoksi. Ei saatana.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 23:39"]
Doh, samoin ap, en ulkoista puutettani enkä vaadi muille velvollisuutta antaa mulle seksiä. Olen nainen ja lesbo ja voin vakuuttaa etten elä seksuaalisessa yltäkylläisyydessä. En silti ole koskaan huomannut itsessäni minkäänlaisia lassukkapiireitä.
[/quote]
Vastaavasti homot eivät kuulemma kärsi seksipartnerien puutteesta (poislukien ehkä syrjäseudut), koska homomiehet kuten muutkaan miehet eivät ole nirsoja ja pihtaile.
Arvatenkin joku ehdottaa lassukoille homoilua, mutta se ei käy.
Anteeksi tyhmä kysymys mutta mikä on fleshlight?
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 23:59"]
Anteeksi tyhmä kysymys mutta mikä on fleshlight?
[/quote]
Eräänlainen tekopimppi. Niitä saa erilaisina versioina ja isot pojat ovat kertoneet tuntuvan paremmalta kuin oikeat naiset. Omakohtaista kokemusta tuotteesta ei ole.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 23:45"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 23:39"]
[/quote]
Vastaavasti homot eivät kuulemma kärsi seksipartnerien puutteesta (poislukien ehkä syrjäseudut), koska homomiehet kuten muutkaan miehet eivät ole nirsoja ja pihtaile.
Arvatenkin joku ehdottaa lassukoille homoilua, mutta se ei käy.
[/quote]
Vitsi.
Kun mieheltä kysyttiin panisiko hän Johannaa kerran vai Petteriä kaks kertaa,
vastaus oli: "Johanna on ihana, mutta kaks kertaa on kaks kertaa!"
Ei vaan esinettä ei voi alistaa, naisen voi. Nautinto tulee siitä, kun saa halveksia.