Ärsyttää miesten ja naisten "roolit"
Mua suututtaa niin paljon nykymaailman miesten ja naisten ns. roolit!
Esimerkkinä:
Miehet käy poikien illoissa ja siihen ei saa naisella olla mitään sanomista. Miehet nyt vaan käy. Jos mies pettää, niin se on naisen vika, kun ei se taaskaan antanut seksiä. On hienoa jos mies hoitaa lapsiaan, MITÄ HITON HIENOA siinä on?? Se on velvollisuus joka kuuluu molemmille. Kukaan mies ei ikinä kehu naistaan että olenpa vain löytänyt hyvän naisen kun se osaa laittaa meidän Pertin päälle vaatteet. Ärsyttää miehet, jotka haukkuvat vaimojaan salapanoilleen, itseäänhän ne siinä haukkuvat, kun ovat sellaisen naisen valinneet. Miehillä on kyllä oikeus kiukutella, mutta jos nainen kiukuttelee, on se samantien akkamaista nalkutusta, jota ei jaksa kuunnella.
Nainen taas kasvattaa lapset ja hoitaa ne, naisen pitää laittaa koti tip top kuntoon ja sen on vähintäänkin oltava jostain sisustuslehden kannesta tai ainakin keskiaukeamalta. Naiset ymmärtävät miehiä ihan liian pitkälle, annetaan ties mitä anteeksi rakkauden takia. Oikeesti, yli puolet pettämiestapauksista mitä tiedän, naiset ovat antaneet anteeksi, mutta jos sama olisi toisin päin, mies häipyisi saman tien.
Rooli nyt on ehkä vähän väärä sana, mutta kuitenkin. Enkä tarkoita että nyt kaikissa perheissä näin olisi.
Perkele.
Kommentit (6)
Tuolla poikien illoissa käymisellä tarkoitin sitä, että kun tuntuu tuttujen elämää kuunnelleena siltä, että miehet ramppaavat ties missä, ja naiset ovat kotona lasten kanssa. Sitten jos nainen pyytää huom. pyytää luvan lähteä johonkin, niin mies ei jaksa katsoa lapsia tai ei just nyt sovi.
ap
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 22:24"]
Tuolla poikien illoissa käymisellä tarkoitin sitä, että kun tuntuu tuttujen elämää kuunnelleena siltä, että miehet ramppaavat ties missä, ja naiset ovat kotona lasten kanssa. Sitten jos nainen pyytää huom. pyytää luvan lähteä johonkin, niin mies ei jaksa katsoa lapsia tai ei just nyt sovi.
ap
[/quote]
Oho. Joo, ei kyllä mun tuttavapiirissä. Mulla esim. on kolme vakimenoa viikossa, miehellä nolla. Noiden harrastusten lisäksi mulla on yksi ilta töitä kodin ulkopuolella (oon siis hoitovapaalla, mutta teen työtä kotona ja nyt myös kodin ulkopuolella sen ohella). Kyllä sovin aina menot miehen kanssa etukäteen ja joskus joudun perumaan hänen töidensä takia.
2
Kuka vitun mies sulta tulee vaatimaan, että kodin pitää olla kuin sisustuslehdestä?Älä laita miesten syyksi akkojen omia kotkotuksia.
Ja naiset pettävät aivan yhtä paljon kuin miehet. Vähintään tasoissa olette.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 22:24"]
ap
[/quote]
Oho. Joo, ei kyllä mun tuttavapiirissä. Mulla esim. on kolme vakimenoa viikossa, miehellä nolla. Noiden harrastusten lisäksi mulla on yksi ilta töitä kodin ulkopuolella (oon siis hoitovapaalla, mutta teen työtä kotona ja nyt myös kodin ulkopuolella sen ohella). Kyllä sovin aina menot miehen kanssa etukäteen ja joskus joudun perumaan hänen töidensä takia.
2
[/quote]
Joo tosiaan, niin kuin alkutekstissäkin mainitsin, ettei se nyt aina mene näin. Yksikin pariskunta sai vauvan, meni kuukausi, niin mies oli valehtelematta joka viikonloppu pe ja la menoissa ja vaimo pienen lapsen kanssa kotona. Miehen kommentti oli että "sun nyt kuuluu hoitaa se lapsi". Mitä teki vaimo? Jäi tossukaksi ja lisäisi facebookin kuvia, silloin kun miestä kiinnosti hoitaa lasta, että voi mun mies hoitaa Pirjoa, ihana isä! Mutta hyvä jos teillä ei mene näin! :)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 22:30"]
Kuka vitun mies sulta tulee vaatimaan, että kodin pitää olla kuin sisustuslehdestä?Älä laita miesten syyksi akkojen omia kotkotuksia.
Ja naiset pettävät aivan yhtä paljon kuin miehet. Vähintään tasoissa olette.
[/quote]
Heh, ei kukaan mies, ainakaan toistaiseksi. On vaan netti pullollaan tällaista roskaa.
Onko tuo "poikien illoissa käyminen", tai siis se, ettei meneminen ole vastavuoroista, yleistäkin? Mulla on sellainen mies, jonka sallisin käyvän enemmänkin jossain, mutta ei se halua. Kaverit asuvat monen sadan kilsan päässä ja poikien iltoja pidetään pari kertaa vuodessa, usein meillä. Minä olen se, jolla on enemmän menoja, tosin ei mitään baarimenoja, koska myös mun baariystävät asuvat satojen kilsojen päässä. Täällä asuu ystäviä, joiden kanssa harrastan ja esim. tapailen lasten leikkimisen merkeissä.