Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lastenvahti jäi kiinni lasten aivopesusta

Ap
27.09.2020 |

Meillä 4v kaksoset ja perhetuttumme täysi-ikäinen tytär pyydellyt lukuisia kertoja päästä hoitamaan heitä. Emme tunne häntä juurikaan vaikka vaikuttaa mukavalta. Emme alkuun ottaneet ehdottelua vastaan koska meillä ei varsinaista lastenvahtitarvetta kun lapsilla päiväkoti arkisin ja sukulaisiakin jotka mielellään hoitavat tyttäriämme emmekä muutenkaan taloudellisessa tilanteessamme kykenisi maksamaan kunnollista lastenhoitopalkkiota. Tämä tyttö on sanonut ettei rahaa tarvitse lastenhoidosta, haluaa vain hoitaa heitä. Alkoi mennä erikoiseksi kun hän oli pyytänyt vanhemmaltaan puolisoni numeron ja soitteli iltamyöhäänkin pyydellen uudestaan hoitaa lapsiamme ja ilmoitti muuttaneensa muutaman sadan metrin päähän voiden tulla luokse koska vaan. Mieheni vastasi että lastenhoitoasiat kannattaa kysyä minulta että hän ei lastenvahtikeikkoja sovi ja antoi sitten neidin numeron minulle. Perhetuttumme alkoi painostaa lastenvahtikeikkariksi tyttärensä ottamista kahvitellessa sanoen tyttärensä olevan allapäin kun ei saa puuhailla lastemme kanssa. Siispä sovimme viikkoa myöhemmälle viikonlopulle ajan että perhetutun tytär tulee vahtimaan kaksosia sillä välin kun me vanhemmat olemme viettämässä vuosipäivää ravintolassa. Päivä meni hyvin ja lapset olivat iloisina takaisin tullessamme kehuen lastenvahtia maasta taivaisiin. Tämä lastenvahtineiti pyyti jos voisi tulla leikittämään lapsia uudestaan ja sovimme seuraavalle viikolle uuden parin tunnin lastenvahtimiskeikan. Tästä tuli lopulta tapa että kerran-kaksi viikossa hän vahti lapsia muutaman tunnin kerrallaan kun lapset sitä toivoivat ja tämä tyttö kanssa halusi tulla hoitokeikoille kysyen tarkasti aikataulujamme että koska kumpikin meistä vanhemmista töissä, kotona tai muissa menoissa.
Tänään illalla tulin töistä kotiin. Olin puolen päivän aikaan tehnyt lastenvahdin kanssa läpsystä vaihdon lasten hoitamisen osalta kun menin iltavuoroon. Lasten isä tuli omasta menostaan iltapäivällä jolloin hoitoaika päättyi. Tyttäret kehuivat isälleen ylistäen lastenvahtia taas maasta taivaisiin. Illalla kotiin tultuani toinen kaksosista kehui minua jolloin toinen kaksonen älähti "Älä äitiä kehu, siitä ei saa pisteitä!". Ihmettelin luonnollisestikin että mistä kyse jolloin sanoivat etteivät voi kertoa koska muuten pisteet nollautuvat. Sanoin siihen että tällä kertaa pisteet tuplaantuvat jos kertovat jolloin lapset innoissaan kertoivat kuinka lapsenvahdista olevilla kehuilla saa pisteitä kun kehuu vanhemmille. Isille lapsenvahdista kehumalla saa 2 pistettä ja äidille häntä kehumalla saa yhden pisteen. Kolme pistettä saa sillä jos saa vanhemmat järjestämään uuden hoitokerran. Jos kertoo kisasta muille pisteet nollautuvat. Eniten pisteitä saanut on kehunaattori joka saa seuraavalla näkemiskerralla karkkia.
Jäi tästä salakisasta outo olo ja kysyisin onko muille tämä kehunaattori tuttu juttu ja mistä tämä perhetutun tyttären hoitointo lapsiamme kohtaan voisi johtua?

Kommentit (210)

Vierailija
201/210 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttö laittoi puolen päivän aikaan viestiä kysyen aikataulujamme. Odotan miehen töistä tuloa ennen mitään vastailuja

-ap

Olet äärimmäisen vastuuton vanhempi, jos enää koskaan jätät lapsiasi tuollaisen henkilön seuraan, joka kannustaa ja opettaa lapsia pitämään salaisuuksia ja valehtelemaan omille vanhemmilleen. Tuollainen aiheuttaa ahdistusta lapsillesi.

Ihan sama mikä selitys on, ihmiset valehtelevat paljon, varsinkin ne häiriintyneemmät yksilöt. Jos annat tuon tytön vielä hoitaa lapsia ja jotain tapahtuu (mistä edes tietäisit mitä tapahtuu kun lapset eivät saa sinulle kertoa asioista?), saat todellakin syyttää itseäsi.

Syytän jo itseäni, koska mieheni tunnusti suhteen tyttöön pakon edessä. Olen täysin hajalla uuden käänteen takia. Miten tästä eteenpäin? Kuinka jaksan?

-ap

Tämä ei ole minun kirjoittama, joku esittää minua

-ap

Voisitko ystävällisesti lakata häiriköimästä, sillä kyseessä on vakavasti otettava tilanne tai vähintäänkin sen uhka.

-ap

Tämäkään ei minun eli aloittajan kirjoittama

-ap

Vierailija
202/210 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme soittaneet. Laitoimme miehen tultua vastausviestin jossa sanoimme ettei lastenhoidolle nyt tarvetta ja vetosimme koronaan ettei nyt kyläilyjäkään. Tartunnat tänään nousseet ollen 149 päivässä niin perustelulle tukea

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/210 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme soittaneet. Laitoimme miehen tultua vastausviestin jossa sanoimme ettei lastenhoidolle nyt tarvetta ja vetosimme koronaan ettei nyt kyläilyjäkään. Tartunnat tänään nousseet ollen 149 päivässä niin perustelulle tukea

-ap

Oikein hyvä perustelu. Teit ihan oikein!

Vierailija
204/210 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ihan oikeasti älä viitti jatkaa tätä, mieti hetki syvään hengittäen että mihin pohjautuu sinun tarpeesi keksiä tällaisia avauksia? Onko itselläsi jotain traumoja tai muuta ahdistusta, jonka sublimoit näihin tarinoihin? Oletko saanut apua pakkomielteisiin ajatuksiisi? Ymmärrätkö, että huijaamisella saamasi tyydytys on kaikista haitallisinta itsellesi?

Vierailija
205/210 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ihan oikeasti älä viitti jatkaa tätä, mieti hetki syvään hengittäen että mihin pohjautuu sinun tarpeesi keksiä tällaisia avauksia? Onko itselläsi jotain traumoja tai muuta ahdistusta, jonka sublimoit näihin tarinoihin? Oletko saanut apua pakkomielteisiin ajatuksiisi? Ymmärrätkö, että huijaamisella saamasi tyydytys on kaikista haitallisinta itsellesi?

Eiköhän case close kun ap lopetti viestillä lastenvahdin tulemiset. Kyynisenä voit itse mennä toisiin ketjuihin purkamaan oloasi

Vierailija
206/210 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööööh, tuliko sulle ollenkaan mieleen, että saattaisin lukea samaa palstaa....................

No nytpähän tiedät totuuden mitä sinusta ajatellaan, voit varmasti olla enää menemättä lapsenvahdiksi heille. Nytpä tämä on noloa sinulle. Ei perheen äidille.

Paitsi oot t rolli.

Niin ja aloittajahan ei ole trolli ;)

Mutta joo, pikkuisen oli tätä nyt mietitty, eikä aina niitä samoja puhkikuluneita trolliaiheita. Miinusta siitä, että vuodatus oli aivan liian pitkä ja samaa pötköä, joten raskas lukea ja liika vuodattaminen vei jutulta myös uskottavuutta.

Kyllä tälle silti voi ihan kohtuulliset pisteet antaa.

Eli 3/5 ropsahtaa täältä.

Vierailija
207/210 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämäkään ei minun eli aloittajan kirjoittama

-ap"

Eikä tämä.

-ap

Vierailija
208/210 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tää hoitaja hyvännäköinen? Siis ainakin jos vertaat itseesi. Isot kiinteät, imettämättömän naisen tissit, timmi kroppa, tiukka peppu ja vaalea ponnaritukka?

Ihan tavallinen huoliteltu luonnollinen tyyli, nätti 18-vuotias

-ap

Kun kerran kyseinen lapsenvahti lukee tätä avausta, niin täällä yksi eronnut isä voisi periaatteessa ottaa sinut vahtimaan lapsiaan isäviikolla/viikonloppuna.

Vierailija
209/210 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tämäkään ei minun eli aloittajan kirjoittama

-ap"

Eikä tämä.

-ap

Täällä tullut onneksi asiallisiakin viestejä eikä vain näitä minua esittäneitä

-ap

Vierailija
210/210 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä pitäisikö tätä kommenttia tähän tehdä, mutta minua lapsena vahti useasti vanhempi serkkuni ja hän testasi minua osasinko pitää salaisuuksia. Sitten meillä oli omia menoja ja sitten lopulta serkku teki sellaisia asioita miksi olen käynyt vuosia terapiassa. Pedofiili voi olla myös nainen... Itse en todellakaan tuon jälkeen uskaltaisi jättää lapsia tämän tytön hoitoon. Koskaan kun ei voi tietää.

Tämä kommentti kuuluu juuri tähän ketjuun. Kiitos rohkeudestasi jakaa kipeä asia.